Vaccinweigeraar Wout is gewoon een hele bijzondere jongenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Doe is even normaal man, waarom steeds wappie.
quote:Maniak Wout Weghorst wil holistische school zonder docenten starten
Wout Weghorst (31), iedereen die hem weleens over het veld heeft zien briesen ziet direct dat hij een vreselijk maniakaal en overdreven is. Hij is dodelijk vermoeiend, zwaar irritant, waanzinnig, ENORM pretentieus en heel erg Arie Boomsma. Weghorst lijkt ons daarom niet bepaald de juiste man om zich te bemoeien met het schoolsysteem in Nederland en toch is dat precies wat de minst begaafde spits die het Nederlands Elftal ooit heeft gehad doet. Hij wil een holistische school oprichten in Twente. God verhoede.
Voor de duidelijkheid: dat Weghorst een school wil starten is een HEEL SLECHT PLAN. Weghorst is iemand die het maximale uit zijn voetbalcarrière heeft gehaald door enorm intens te zijn, door alles te overdrijven, door elke dag weer gekmakend actief te zijn, door heel hard te rennen en heel erg bezig te zijn met visualiseren, imagineren en manifesteren. Good for him en tijdens een EK is het best leuk, zo'n maniakale gek op tv, met zijn Jezus-kruisje in zijn oor, maar hoezo denkt hij dat hij de aangewezen man is om een school op te richten? En niet zomaar een school, maar een holistische!
Meneer heeft namelijk samen met de stichting Heel Wijs bedacht dat het voor kinderen beter is als zij worden grootgebracht door coaches in plaats van door docenten. Zij willen een school zonder toetsen en huiswerk, zonder vakinhoudelijke leerkrachten, zonder curriculum, zonder concrete meetbare leerdoelen en zonder onderwijsinspectie. In plaats daarvan gaan de kinderen buitenschools leren vanuit, jawel, de holistische benadering! De nadruk moet komen te liggen op de natuur, verbinden, zelfontwikkeling en zelfredzaamheid. Hun missie, zoals omschreven op hun website: ‘Het integreren van een holistische benadering in het onderwijs, waarbij kinderen op een speelse manier hun unieke talenten kunnen ontdekken.’
'Adem in, adem uit, Lente. Sluit je ogen. En hoe voel je je daarbij? Waar zit de emotie? Je bent een mooi kind. Je kan alles. Vind jij jezelf een acht? Dan ben je een acht. Visualiseer maar een acht. Jij bent een acht. Voel de boom. Voel het gras. Knuffel de boom maar. Rol maar door het gras. Is het gras groen? Of oranje? Is het een paarse dag voor jou of een blauwe dag? En hoe voelt dat dan? Liefde Lente, liefde.'
Zo gaat dan dan. Kots.
Dat de plannen serieus zijn, blijkt uit het feit dat Weghorst en de zijnen al druk bezig zijn met het vinden van een locatie voor de school. Godzijdank is dat nog niet gelukt, aldus de Tubantiaaaaaaa.
Doe isquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Doe is even normaal man, waarom steeds wappie.
Hij speelt nu eenmaal voor Ajax en ik juich voor Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ga gewoon juichen als die mafkees een goal maakt. Zo hypocriet ben ik wel.
Bizar. Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vreemd concept. Juichen voor een goal van je favoriete voetbalclub.
Ik noem het een paradijsvogel, wappie klinkt zo negatief. Het lijkt mij een prima knul.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaccinweigeraar Wout is gewoon een hele bijzondere jongen
[..]
Terwijl je naar een poster van een naakte Bertrand kijkt ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik kom als eerste klaar als Weghorst ons naar een tweede plaats schiet.
Dit, het is ook niet m'n favoriete persoon maar als ie in Oranje scoort of straks bij Ajax juich ik gewoon. Voor dit Ajax is het gewoon een nuttige versterkingquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij speelt nu eenmaal voor Ajax en ik juich voor Ajax.
Heb je die?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:00 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Terwijl je naar een poster van een naakte Bertrand kijkt ?
Als je je ooit bedenkt staat mijn dm open!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dat is iets tussen Bertrand en mij
Brobbeast hoop ik toch van niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:24 schreef Black-Death het volgende:
Nu moet Brobbeast of Zakpom wel vertrekken
Weghorst is #1, Brubbie is #2, let maar opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:46 schreef Drxx het volgende:
Ik vraag me af hoe 'gezellig' Weghorst nog is als hij tweede viool moet spelen? (Ervan uitgaande dat Brobbey #1 blijft.)
laat brub maar stapje harder doen hierdoor. Zou mooie motivator zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:47 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Weghorst is #1, Brubbie is #2, let maar op
Een Brobbey in deze vorm is in no-time #2. Die man is alleen geschikt voor profvoetbal als hij echt helemaal topfit is, en ik denk niet dat hij de motivatie heeft dat altijd te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:46 schreef Drxx het volgende:
Ik vraag me af hoe 'gezellig' Weghorst nog is als hij tweede viool moet spelen? (Ervan uitgaande dat Brobbey #1 blijft.)
Brobbey wel, Berghuis niet. Dat zijn al twee mutaties. En Forbs zal toch niet spelen zeker, als Lyon echt concreet is?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling zo. Elke keer weer kermis
Bergwijn en Traore op de andere flanken gok ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Rensch sutalo baas hato
Henderson fitzjim taylor
Bergwijn brobbey traore
bergwijn links en traore rechts idd, sorry had ze ff moeten omdraaien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn en Traore op de andere flanken gok ik?
T was een gokje van mijn kant hoor, bij Farioli had het ook prima zo kunnen staanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
bergwijn links en traore rechts idd, sorry had ze ff moeten omdraaien.
waar zijn de mariniers als je ze nodig hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Bofjijff het volgende:
Polen hebben zich weer van hun slechte kant laten zien op de dam
Hebben ze wat stuc gemaakt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Bofjijff het volgende:
Polen hebben zich weer van hun slechte kant laten zien op de dam
Zitten nog mama’s kip te herkauwenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik durf met best wel wat zekerheid te zeggen dat Brobbey en Bergwijn geen indruk gaan maken
Gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik durf met best wel wat zekerheid te zeggen dat Brobbey en Bergwijn geen indruk gaan maken
Dat was meer in de context van: De andere competities die nog niet dichtgaan na morgen zijn niet de competities die veel geld hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef Black-Death het volgende:
Als ik Kroes zo hoor bij Ziggo gaat er vanavond en/of morgen nog wel wat gebeuren qua transfers.
“Het grote geld zal morgen binnen moeten komen”.
De beste keuze denk ik, berghuis had ook nog gekund alleen die is er nu nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Henderson dus wel definitief captain
Veredelde waterdrager. De Engelse Wout Bramaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Henderson dus wel definitief captain
Als je met je ogen dicht kijkt zie je het niet neequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Veredelde waterdrager. De Engelse Wout BramaHeeft sinds zijn komst niks toegevoegd.
Tot op heden heeft hij nog geen broodje kroket in de dugout gegeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die Wout Weghorst is echt een Michiel Kramer 2.0 jongens!
Blijkbaar heb jij met je ogen dicht gekekenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je met je ogen dicht kijkt zie je het niet nee
Dat deed ik alleen de vorige twee seizoenen wel eens, nu valt het wel meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij met je ogen dicht gekeken
heel mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Woutje komt dus Brubby sprint nu extra hard.
Toen Haller er was, presteerde hij ook veel beter. Laat Brubbie maar vechten voor zijn plekquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
extra hard of extra zwart?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghuis a niffo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Als je dat tegen Brubbie zegt, maakt hij van jouw sterretje een rondje.
Dat werker Henderson voor de openingen moet zorgen voor een tijdjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar Weghorst is gekomen als 2e spits? Of wat is het idee
De rest van de selectie dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ajax gemiddeld of gewoon? We spreken over Cruijff, van Basten, Zlatan, Kluivert, Bergkamp......... Ajax is een wereldclubmet wereldspitsen. Met Weghorst verzeker je je van Middelmaat. 'Het is zo'n harde werker.' 'Hij doet het goed in de kleedkamer.'
Ook kut met peren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De rest van de selectie dan?
Dit team kan een beetje creatieve middenvelder gebruikenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef byah het volgende:
Dit team kan wel een beetje Wout gebruiken
Is dat jouw fquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Is dat jouw natte droom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja niet zo moeilijk bij Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Weghorst is binnen no-time de eerste spits
Weer eentje die vroeger van de commode is getieft.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:11 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ja niet zo moeilijk bij Ajax
Krachten besparen. Volgende wedstrijd is over 2 weken alweerquote:
Nee mijn nachtmerrie, die man heeft een kinderarm tussen zijn benen hangen. Zijn eikel is zo groot als een pink ladyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:09 schreef white_witch het volgende:
[..]
Is dat jouw f
[..]
Is dat jouw natte droom?
jeugdspelerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef Wotte het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar wie is Mokio? Die heb ik gemist volgens mij.
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoordquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef Wotte het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar wie is Mokio? Die heb ik gemist volgens mij.
24 juni overgekomen van Gent schijnbaar. Echt niks van meegekregenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoord
Mama’s kip, McLaren in Amsterdam cruisen, 5 miljoen salaris, beetje feesten.quote:
Een van de grotere talenten uit België.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoord
Dit dus. Kon naar redelijk wat clubs volgens 'de berichten'.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
24 juni overgekomen van Gent schijnbaar. Echt niks van meegekregen
Begint gewoon een mastodont te worden. Echte ouderwetse draufgangerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag eens wat meer op Sutalo gelet.
Eigenlijk geen rare dingen gezien van hem. Gewoon degelijk.
Het mocht tijd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |