Is dat jouw fquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Als je dat tegen Brubbie zegt, maakt hij van jouw sterretje een rondje.
Is dat jouw natte droom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Als je dat tegen Brubbie zegt, maakt hij van jouw sterretje een rondje.
Ja niet zo moeilijk bij Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Weghorst is binnen no-time de eerste spits
Weer eentje die vroeger van de commode is getieft.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:11 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ja niet zo moeilijk bij Ajax
Krachten besparen. Volgende wedstrijd is over 2 weken alweerquote:
Nee mijn nachtmerrie, die man heeft een kinderarm tussen zijn benen hangen. Zijn eikel is zo groot als een pink ladyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:09 schreef white_witch het volgende:
[..]
Is dat jouw f
[..]
Is dat jouw natte droom?
jeugdspelerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef Wotte het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar wie is Mokio? Die heb ik gemist volgens mij.
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoordquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef Wotte het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar wie is Mokio? Die heb ik gemist volgens mij.
24 juni overgekomen van Gent schijnbaar. Echt niks van meegekregenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoord
Mama’s kip, McLaren in Amsterdam cruisen, 5 miljoen salaris, beetje feesten.quote:
Een van de grotere talenten uit België.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoord
Dit dus. Kon naar redelijk wat clubs volgens 'de berichten'.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
24 juni overgekomen van Gent schijnbaar. Echt niks van meegekregen
Begint gewoon een mastodont te worden. Echte ouderwetse draufgangerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag eens wat meer op Sutalo gelet.
Eigenlijk geen rare dingen gezien van hem. Gewoon degelijk.
Het mocht tijd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |