SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 28-08-2024 11:53:55 ]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nog steeds 1 keer in de week, daarom moet ik wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#huilen
Hoeveel sport je per week nu?
Oh ja... Hier is nu alles weer volgens het oude ritmequote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog steeds 1 keer in de week, daarom moet ik wel.
Maar ook omdat zomerroosters en vakantieperiode, m'n pilates-op-fatsoenlijke-tijd is nog niet terug op het rooster.
Even vriendenboekje er op na slaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog steeds niet wat ik worden wil... Jij wel?
Na gedane arbeid keert rustquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom nog niet echt op gang. Wel al was in de wasmachine gedaan.
M'n trainer had twee weken geleden een "whoops" (dacht dat 'ie een invaller voor zo(dadelijk) had geregeld, de invaller las zo(ndag)), dus afgelopen week had ik wel twee trainingen om de gemiste in te halen. Op zich bevalt die regelmaat me wel, alleen is vrijdag ook echt een rommeldag, dan kan ik beter een andere dag erbij pakken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja... Hier is nu alles weer volgens het oude ritme
Al moest ik deze week nog 1x inhalen, omdat ik vorige week op vakantie was.
Dus deze week geen pilates, maar dat komt volgende week wel weer.
...ook de wasmachine aangezet?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles op z'n tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...ook de wasmachine aangezet?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vriendenboekje er op na slaan.
Ja, het is net even die (enorme) drempel over en daarna zit je weer snel in het ritmequote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n trainer had twee weken geleden een "whoops" (dacht dat 'ie een invaller voor zo(dadelijk) had geregeld, de invaller las zo(ndag)), dus afgelopen week had ik wel twee trainingen om de gemiste in te halen. Op zich bevalt die regelmaat me wel, alleen is vrijdag ook echt een rommeldag, dan kan ik beter een andere dag erbij pakken.Of iets doen wat makkelijk "even" tussendoor kan, half uurtje hardlopen gaat al gauw.
Maar goed, ik vond het al heel wat van mezelf dat ik die miscommunicatie van trainerts zelf had opgevangen met een rondje hardlopen, de mindset begint ergens te komen weer.
Same, maar al mijn was is gedaan, dus dat laatste hoeft nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welterustenquote:
MOET?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dagje strand/hangmathangen, klinkt wel lekker ja.
In plaats daarvan moet ik sporten vanmiddag.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik merk het op de weg
Huilen
@:Wereldgozer
Afspraak is afspraak.quote:
The gift that keeps on givingquote:
Ik wil eigenlijk wel een winterslaap.quote:
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een winterslaap.
Wie doet er mee?
Het moment dat de training klaar isquote:
Gewoon alleen maar slapen, eten en gamenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, goed idee.
Anderzijds, winter is wel de betere gametijd.
GOEDEMORGEN!!!quote:
HeerlieDePeerlie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het moment dat de training klaar is![]()
Gisteren 240 Russian Twists moeten doen (20 reps per keer x 4 = 80 en dat dan 3 blokken = 240)
Echt genieten
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het moment dat de training klaar is![]()
Gisteren 240 Russian Twists moeten doen (20 reps per keer x 4 = 80 en dat dan 3 blokken = 240)
Echt genieten
Klinkt ook hdpquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HeerlieDePeerlie.
Ik heb dit blok supersets, die zijn niet alleen qua gewicht zwaar, maar ik raak er ook van buiten adem.
quote:
Dat valt altijd tegen ja, de pieken zijn hoog, maar dankzij de rustperiodes valt het totaal toch altijd een beetje tegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt ook hdp![]()
Ja, we zijn weer aan het opbouwen na de vakantie![]()
En na die blokken gingen we nog even helemaal los op de cardio (deaudgaan)
En toch maar 325 kcal verbruikt.
quote:
Ik zag nog een leuke van user @Caland in het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:35 schreef Haags het volgende:
Walgelijke moffen grappen weer van mijn kameraadjes @:budapestenaar en @:Wereldgozer
Ja en ik vind het wel een beetje gek, normaal zit ik 100 kcal hoger, maar goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt altijd tegen ja, de pieken zijn hoog, maar dankzij de rustperiodes valt het totaal toch altijd een beetje tegen.
Hm. Sensor zit wel op de goede plek en is niet smutzig?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik vind het wel een beetje gek, normaal zit ik 100 kcal hoger, maar goed.
Mijn hbp in rust is nu ineens 75, dus daar gaat ook iets niet helemaal goed
Was eerst 64.
Ja, ik heb zo'n bandje van de sportschool om en laat tegelijkertijd de Fitbit lopenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm. Sensor zit wel op de goede plek en is niet smutzig?
Hrm.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n bandje van de sportschool om en laat tegelijkertijd de Fitbit lopen
Komt aardig overeen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrm.
Toch niet ziek aan het worden he.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik glibber lekker van de zonnebrandcreme.
en jij maar nieuwe kopenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik glibber lekker van de zonnebrandcreme.
IK was altijd zo blij met die van de hema maar ze hebben nu iets veranderd dus je blijft eindeloos smeren om het zichtbare weg te krijgen
Niet lang meerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nog niet.. ik heb nu een lange broek en toffels aan
Oke, onheilsprofeetquote:
Dat is eerder de tekst van @gianni61quote:
Net als thee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet voor thailand wel wat inslaan want daar is het niet zo goedkoop
Wat is er nog meer duur daar?quote:
*Gaat op de grond liggenquote:
ja zonnebrand weet ik sowieso omdat thai dat niet echt gebruiken. De merkkleding zoals nike en zo zijn daar net zo duur als hier. en gewoon boodschappen doen kan ook duur zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nog meer duur daar?
En wat is er goedkoper ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonnebrand weet ik sowieso omdat thai dat niet echt gebruiken. De merkkleding zoals nike en zo zijn daar net zo duur als hier. en gewoon boodschappen doen kan ook duur zijn
Kan ik al glibberend over de vloer rollen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Bal heeft nog wel wat zonnebrand voor je.
Alweer zo'n MI.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik al glibberend over de vloer rollen.
Wat fijn.
Eigenlijk vrijwel allesquote:
quote:
Nicequote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eigenlijk vrijwel alles
kosten van levensonderhoud zoals woonkosten etc. Eten buiten de deur vele malen goedkoper. medische zorg. Kosten vervoer zoals bv ov of benzine
Zorg je dat mijn kamer klaar is voor Sept 2025?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eigenlijk vrijwel alles
kosten van levensonderhoud zoals woonkosten etc. Eten buiten de deur vele malen goedkoper. medische zorg. Kosten vervoer zoals bv ov of benzine
Gaat BB een AirB&B beginnen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Zorg je dat mijn kamer klaar is voor Sept 2025?
AirBitter&Bal?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat BB een AirB&B beginnen?
Uiteindelijk wel. Exclusief voor Fokkers!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat BB een AirB&B beginnen?
Zou boekenquote:
Oke fair enough, het is na tienenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
..is dat een eufemisme voor scheetjes?
Het was een inkoppertje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke fair enough, het is na tienen
Ik heb nog niet zulke gedachten als het ochtend isquote:
Oh ik dacht boodschappen zijn juist goedkoper, tenminste in van die lokale winkels.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonnebrand weet ik sowieso omdat thai dat niet echt gebruiken. De merkkleding zoals nike en zo zijn daar net zo duur als hier. en gewoon boodschappen doen kan ook duur zijn
Oh dit heb ik gemist, maar handig, een profeet in ons middenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Exclusief voor Fokkers!
Ik weet dat soort dingen nu ik profeet ben.
Mag alleen maar positieve dingen voorspellenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dit heb ik gemist, maar handig, een profeet in ons midden
Immer!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag alleen maar positieve dingen voorspellen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Exclusief voor Fokkers!
Ik weet dat soort dingen nu ik profeet ben.
ja daar idd wel. markt ook wel. Maar beetje supermarkt is niet zo goedkoopquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht boodschappen zijn juist goedkoper, tenminste in van die lokale winkels.
Yes Koh Phangan is een van de duurste plekke van Thailandquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Eiland is meestal wat duurder toch?
Nog los van toeristentax zal het vervoer naar het eiland ook wel meewegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes Koh Phangan is een van de duurste plekke van Thailand
Ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...ook de wasmachine aangezet?
Lekker bezig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.
En die was er intussen ook wel klaar mee, dus nu in de tuin aan de droogmolen gehangen (de was dan, niet de machine).
Beetje jammer dat je de machine niet aan de droogmolen hebt gehangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.
En die was er intussen ook wel klaar mee, dus nu in de tuin aan de droogmolen gehangen (de was dan, niet de machine).
Het is wel echt een mooi mental image.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je de machine niet aan de droogmolen hebt gehangen.
Die wil vast ook weleens aan de droogmolen hangen.
Hij is alleen niet zo makkelijk te verplaatsen,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je de machine niet aan de droogmolen hebt gehangen.
Die wil vast ook weleens aan de droogmolen hangen.
Ja, ik zie het ook voor me.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel echt een mooi mental image.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel echt een mooi mental image.
Graag gedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook voor me.
Met of zonder de wasmachine van Luctor?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu een wasrek voor me die heel hard rondjes draait. Ik weet niet waarom.
Centrifugeren?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu een wasrek voor me die heel hard rondjes draait. Ik weet niet waarom.
Dat wasrek staat erin, daarom draait ie rondquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder de wasmachine van Luctor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |