jullie hebben een andere(geen) muzieksmaak dan ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
flip praat liever met tong dan met ons. Sad
wat suggereer je hier precies voor verwerpelijksquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben jij wel eens mod geweest? PUB of zo?
wat vond je van de videoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben jij wel eens mod geweest? PUB of zo?
Jij vindt mortie geen goede mod?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat suggereer je hier precies voor verwerpelijks
nee ik wil mortie liever beschermen tegen al die beesten die wij hier liefkozend user noemenquote:
Leuke serie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die ik postte natuurlijk, de rest kun je negeren
als je kijkt wie er nog meer mod is tegenwoordig (lol)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee ik wil mortie liever beschermen tegen al die beesten die wij hier liefkozend user noemen
het is soms wel wat bedenkelijk jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je kijkt wie er nog meer mod is tegenwoordig (lol)
We zijn ver afgegleden
Wanneer race?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rempedaal van mijn sim is gebroken
Klote maatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd Syriërquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb wel gekeken maar zijn allemaal rond die prijs hier. En ga niet naar een Turk of Chinees
Zondag. Ben erbij maat.quote:
Nee, godverdomme. Kan je apart een nieuwe kopen of moet je nu hele nieuwe halen? Klotequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |