Het zou helemaal niet mogelijk moeten zijn dat iemand zo lang in die molen blijft.quote:Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef Enchanter het volgende:
Ik voel een boel rechtszaken aankomen met andere uitgeprocedeerden.
Lekker rekken en rekken totdat je gewoon mag blijven
Je kan ik beroep gaan ,en als dat wordt afgewezen vraag je gewoon weer asiel aan.quote:Op maandag 17 november 2025 15:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou helemaal niet mogelijk moeten zijn dat iemand zo lang in die molen blijft.
Nou ja , in dit geval had ik ook zoiets van dat die jongen er niet de dupe van zou mogen worden. Iemand die van 12 die hier is opgegroeid uitzetten is kansloos, dan moeten we de regels en procedures maar zodanig aanpassen dat dat niet meer kan voor komen.quote:Op maandag 17 november 2025 15:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan ik beroep gaan ,en als dat wordt afgewezen vraag je gewoon weer asiel aan.
Poept ondertussen 1 of meerdere kinderen uit , terwijl je asielaanvraag weer wordt afgewezen.
Men moet het land uit , half Nederland over de zeik , want die kinderen hebben niks met het moederland van de moeder , spreken de taal niet , hebben hier hun vriendjes , zijn voorbeeldkinderen etc etc.
In principe zou men niet meer in beroep mogen gaan , bij afwijzing vastzetten tot de dag dat het vliegtuig vertrekt om te voorkomen dat men in de illegaliteit verdwijnt.
Beetje wishful thinking
Dat is het probleem , die procedures duren veel te lang , men kan weer opnieuw asiel aanvragen etc etcquote:Op maandag 17 november 2025 15:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja , in dit geval had ik ook zoiets van dat die jongen er niet de dupe van zou mogen worden. Iemand die van 12 die hier is opgegroeid uitzetten is kansloos, dan moeten we de regels en procedures maar zodanig aanpassen dat dat niet meer kan voor komen.
Jeetje, wat heb ik toch een vooruitziende blik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef MoreDakka het volgende:
Ik moet het nog zien. Er is een reden dat de vader tot nu toe angstvallig uit beeld is gehouden. Ik vermoed omdat de kans kleiner is dat de moeder mag blijven als het kind de verblijfsvergunning krijgt. Dit hele verhaal gaat uiteindelijk natuurlijk alleen om de moeder, het belang van het kind is geen overweging. De moeder moet en zal blijven, daar is het allemaal om te doen. Het kind wordt alleen ingezet als pion om media, politici en goedgelovige idioten te overtuigen.
Ach natuurlijk. De dure advocaten (wie betaalt die lui?) hebben een constructie bedacht waardoor technisch gezien die moeder een 'gezinslid' is en dreigen nu daarmee naar de Europese rechter te stappen. De IND zwicht daarvoor. De IND mag dus blijkbaar de wet en een uitspraak van de RvS overrulen als ze dat willen.quote:De nieuwe aanvraag van de advocaten richtte zich dus op het verblijfsrecht van Mikaels vader. Zij zouden een zogenoemde zorg-opvoedrelatie hebben, waardoor hij op basis van Europese verdragen zou mogen blijven, betoogden de advocaten.
De belastingbetaler uiteraard. Dat is nog het mooiste van het hele systeem. Het kost een hoop en dan heb je ook helemaal niks.quote:
We kunnen niemand uitzetten: die ma niet, dat kind niet en ook die pa niet.quote:
Hopelijk hebben die niet allemaal een ouder met verblijfsvergunning.quote:Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef Enchanter het volgende:
Ik voel een boel rechtszaken aankomen met andere uitgeprocedeerden.
Lekker rekken en rekken totdat je gewoon mag blijven
Rejoice heten en dan uitgezet worden.quote:Op maandag 17 november 2025 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
Niet getreurd dames en heren van hierboven, er valt ook nog wat te juichen. Bericht van mei dit jaar
Voor het eerst in jaren heeft Nederland kinderen uitgezet die hier langer dan vijf jaar hebben gewoond en dus als 'geworteld' gelden. Het gaat om Isaac (16), Sarah (11) en Rejoice (7). De jongste van de drie is in Nederland geboren.
Rejoice!!quote:Op maandag 17 november 2025 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
Niet getreurd dames en heren van hierboven, er valt ook nog wat te juichen. Bericht van mei dit jaar
Voor het eerst in jaren heeft Nederland kinderen uitgezet die hier langer dan vijf jaar hebben gewoond en dus als 'geworteld' gelden. Het gaat om Isaac (16), Sarah (11) en Rejoice (7). De jongste van de drie is in Nederland geboren.
Jarenlang de boel bezeiken en daar gaat kokHalsema gewoon in mee...quote:Op maandag 17 november 2025 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DRKGFtmkTs4/
![]()
Ik neem aan dat hij een zus heeft die Joice heetquote:Op maandag 17 november 2025 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rejoice heten en dan uitgezet worden.
Dat waren al verkiezingsbeloften sinds eind jaren 90.quote:Op maandag 17 november 2025 15:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou helemaal niet mogelijk moeten zijn dat iemand zo lang in die molen blijft.
Dat filmpje van net, een blije Halsema, zegt alles wel denk ik.quote:Op maandag 17 november 2025 19:11 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat waren al verkiezingsbeloften sinds eind jaren 90.
Sindsdien roepen ze allemaal dat "Asielzoekers moeten snel weten of ze kunnen blijven of niet"
Toch is er niets veranderd, vanwege rechten van de mens, verdragen, advocaten die helpen met het vinden van mazen in de wet.
Dit speelt al zeker 25 jaar en er is nog steeds niets veranderd dat betekend dat er ergens iets flink fout zit.
Kind is 15 jaar en woont al zijn hele leven in Nederland. Hij heeft hier niet voor gekozen maar zijn moeder.quote:Op maandag 17 november 2025 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat filmpje van net, een blije Halsema, zegt alles wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |