Haai en Haai GENOTquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
De homo’s hebben het alleen leuk door de sex. Wat een cliché. Ja, mag ik dat zeggen?
Nu gaan ze allemaal weg omdat er “verliefdheid plaats zou vinden….”quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vorig seizoen was er volgens mij een verbod om te vertrekken dat werd immers zo'n heerlijk fiasco bij die zweverige mensen. Allemaal moeten blijven in de sekte.
Ja of zogenaamd een zzp klus binnen gesleept, kom op zeg....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu gaan ze allemaal weg omdat er “verliefdheid plaats zou vinden….”
Die vriendelijke beer? Arme David.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef S_E het volgende:
Ik vind David een kruising tussen een drugsbaron en een zwakzinnig broertje
Ja die dame was er helemaal klaar mee met RJ en de zweefteef zwijmelen over een Schots gebouwquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja of zogenaamd een zzp klus binnen gesleept, kom op zeg....
Hahahahah ja 100 procentquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja die dame was er helemaal klaar mee met RJ en de zweefteef zwijmelen over een Schots gebouw
bedoel je alle homo's? of alleen deze twee engerds?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
De homo’s hebben het alleen leuk door de sex. Wat een cliché. Ja, mag ik dat zeggen?
Homo’s en lesbiennes zeggen zelf vaak hoe moeilijk het is om monogamie in die wereld te vinden en dat het vaak om sex draait.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
bedoel je alle homo's? of alleen deze twee engerds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |