Oefquote:Op woensdag 6 november 2024 16:04 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Mijn kleine nichtje is geboren met een zeer ernstige genetische afwijking en is afgelopen maart overleden nadat haar ouders besloten dat het genoeg was geweest voor haar. Ze is 18 maanden oud geworden. Ik begrijp een heel klein beetje van wat jullie meemaken...
Het is kut!
Ik weet het soms ook niet hoor, het is echt zo dubbel. Als je d'r "normaal" ziet en hoeveel plezier ze heeft, hoe tevreden ze is.... Aan de andere kant krijgt ze zo veel ellende over zich heen, wordt haar wereldje steeds kleiner en meer gevuld met lichamelijke problemen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je snijdt daar iets aan wat wel door mijn hoofd is gegaan, maar waar ik niet over wilde beginnen, want wie de fuck ben ik om dat thema aan te snijden. Maar ik snap je gedachtengang, en als ik me alleen maar probeer voor te stellen dat mijn dochter in die positie zou zijn dan word ik er misselijk van, en dat kan niet eens in de buurt komen van hoe de werkelijkheid moet zijn.
Maar inderdaad, hoe ver moet je gaan, in hoeverre is dat nog zinnig. In hoeverre trekken jullie het nog. Van de andere kant is het jullie kind. Ik weet het ook niet.
Dat is mooi, een meevaller is erg welkom!quote:Op donderdag 7 november 2024 08:33 schreef ueberduitser het volgende:
Goed nieuws verder, de operatie is prima verlopen en het waren vergroeiingen/wildvlees wat de darm dicht drukte, niet zozeer de darm zelf die in de knup zat of geknikt was. Toch nog net weer wat anders dan de chirurg van tevoren dacht(so wie immer).
Alle vergroeiingen zijn verwijderd en ze hebben ook de kans gezien haar darmen wat meer op te hangen/fixeren zodat er minder kans is dat die zichzelf verknoopt/knikt.
Heel veel beterschap gewenst. Blij van dit soort mooie berichten!!quote:Op donderdag 7 november 2024 08:33 schreef ueberduitser het volgende:
Goed nieuws verder, de operatie is prima verlopen en het waren vergroeiingen/wildvlees wat de darm dicht drukte, niet zozeer de darm zelf die in de knup zat of geknikt was. Toch nog net weer wat anders dan de chirurg van tevoren dacht(so wie immer).
Alle vergroeiingen zijn verwijderd en ze hebben ook de kans gezien haar darmen wat meer op te hangen/fixeren zodat er minder kans is dat die zichzelf verknoopt/knikt.
HOERA!!!quote:Op maandag 11 november 2024 10:09 schreef ueberduitser het volgende:
Het gaat goed met meisje, langzaam wordt de sondevoeding weer opgestart, maar dat gaat nog niet zonder slag of stoot. Als ze net de voeding binnen heeft, heeft ze last van pijn, dat is overduidelijk. De chirurgen zijn er nog wel bij geweest, maar kunnen niets bijzonders ontdekken.
Morgen of overmorgen als het goed is mag ze weer naar huis, dat horen we na de visite-ronde van vanmorgen.
Planning nu is woensdag naar huisquote:Op maandag 11 november 2024 10:09 schreef ueberduitser het volgende:
Morgen of overmorgen als het goed is mag ze weer naar huis, dat horen we na de visite-ronde van vanmorgen.
I steek een kaarsje bij Maria aan.quote:Op maandag 11 november 2024 14:03 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Planning nu is woensdag naar huis
De betere berichten! 🍀quote:Op maandag 11 november 2024 14:03 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Planning nu is woensdag naar huis
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:22 schreef ueberduitser het volgende:
Morgen mag meisje naar huis. Transport is om 11:00uur geregeld, dus ik rij om 09:00uur samen met een verpleegster naar Osnabrück.
Hoe is het gegaan ? Fijn dat ze weer op haar plek isquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:22 schreef ueberduitser het volgende:
Morgen mag meisje naar huis. Transport is om 11:00uur geregeld, dus ik rij om 09:00uur samen met een verpleegster naar Osnabrück.
Jij bent de schuldige, jij hebt gejinxedquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan ? Fijn dat ze weer op haar plek is
Oh nee toch.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:58 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Jij bent de schuldige, jij hebt gejinxed![]()
(je was een dag te vroeg met je reactie)
Ik ben vanochtend met een verpleegster van het Pflegeheim naar Osnabrück gereden, maar daar aangekomen ging het sinds vanochtend ineens niet meer zo goed, ze hadden net transport afgebeld. Ze komt nog niet naar huis![]()
Ze heeft weer last van d'r buik, moest overgeven en d'r stoma loopt niet. Er kan dus weer iets mis zijn. Chirurg komt zo en dan gaat ze de onderzoeksmolen weer in.
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:58 schreef ueberduitser het volgende:
Jij bent de schuldige, jij hebt gejinxed
(je was een dag te vroeg met je reactie)
Fijn ueberduitser!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Vandaag is het goed gekomen hoor, vlak na de middag was ze weer thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |