Mooie voor taalvoutjesquote:Op zondag 8 september 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er 2x een boodschap van 5 minuten op inspreken. (1984)
[ afbeelding ]
Nooit gezienquote:Op zondag 8 september 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er 2x een boodschap van 5 minuten op inspreken. (1984)
[ afbeelding ]
Vertel.quote:
Ik kan het mij wel herinneren maar volgens mij nooit aangeslagen.quote:
Bellen was goedkoperquote:Op zondag 8 september 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Ik kan het mij wel herinneren maar volgens mij nooit aangeslagen.
'84 even naar noord Amerika bellen?quote:
In de eerste drie maanden dat ik buschauffeur was kreeg ik nog net een stempel. Na 3 maanden ging het contante geld van de bus en was de stempel niet meer nodig.quote:
Zo jammer dat die weg is. Kon je ook samen op reizen. Bij de ov-chipkaart gaat dat nietquote:
Bij ons nog steedsquote:Op donderdag 19 september 2024 10:12 schreef chufi het volgende:
Deze koekjestrommel stond bij ons in de kast
[ afbeelding ]
Nee, nu hou je gewoon je pinpas ervoor als je geen OV-chipkaart hebt. Nog makkelijker.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo jammer dat die weg is. Kon je ook samen op reizen. Bij de ov-chipkaart gaat dat niet
Inmiddels wel ja. In het begin niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee, nu hou je gewoon je pinpas ervoor als je geen OV-chipkaart hebt. Nog makkelijker.
Ik oooook! Wat een gemakquote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog altijd blij met de OV-chipkaart
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik oooook! Wat een gemak
Nu zelfs met pinpas. Alleen super stom dat dat dus niet werkt als je een korting abonnement hebt.
Dan heb je toch weer die OV pas nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |