Mooie voor taalvoutjesquote:Op zondag 8 september 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er 2x een boodschap van 5 minuten op inspreken. (1984)
[ afbeelding ]
Nooit gezienquote:Op zondag 8 september 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er 2x een boodschap van 5 minuten op inspreken. (1984)
[ afbeelding ]
Vertel.quote:
Ik kan het mij wel herinneren maar volgens mij nooit aangeslagen.quote:
Bellen was goedkoperquote:Op zondag 8 september 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Ik kan het mij wel herinneren maar volgens mij nooit aangeslagen.
'84 even naar noord Amerika bellen?quote:
In de eerste drie maanden dat ik buschauffeur was kreeg ik nog net een stempel. Na 3 maanden ging het contante geld van de bus en was de stempel niet meer nodig.quote:
Zo jammer dat die weg is. Kon je ook samen op reizen. Bij de ov-chipkaart gaat dat nietquote:
Bij ons nog steedsquote:Op donderdag 19 september 2024 10:12 schreef chufi het volgende:
Deze koekjestrommel stond bij ons in de kast
[ afbeelding ]
Nee, nu hou je gewoon je pinpas ervoor als je geen OV-chipkaart hebt. Nog makkelijker.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo jammer dat die weg is. Kon je ook samen op reizen. Bij de ov-chipkaart gaat dat niet
Inmiddels wel ja. In het begin niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee, nu hou je gewoon je pinpas ervoor als je geen OV-chipkaart hebt. Nog makkelijker.
Ik oooook! Wat een gemakquote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog altijd blij met de OV-chipkaart
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik oooook! Wat een gemak
Nu zelfs met pinpas. Alleen super stom dat dat dus niet werkt als je een korting abonnement hebt.
Dan heb je toch weer die OV pas nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |