Ik ben ondertussen wel zo ver dat ik zelfs al 'blij' ben als er überhaupt aanwinsten komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het lukt mij ook niet. Zo onnodig, dat maakt het gewoon frustrerend. Straks komt er nog een C-keus van Everton op huurbasis en daar moeten we het mee doen. Tot nu toe is het gewoon ronduit prutswerk van Stewart.
Je zou bijna gaan denken dat er ergens wat zeer zit tussen PSV en van Aanholt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind het ook teveel geld, maar wat is de andere optie? Dams?
Ik zou in ieder geval die Nagalo ophalen in Denemarken, goedkopere optie waar scouts blijkbaar vrij positief over zijn. Kan ook rechtsback, waar je nu helemaal niemand hebt. En als een idioot Van Aanholt een contract aanbieden voordat die ook ineens weg is.
Marlon, die is 1.82m.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben we wel scouts eigenlijk? Ik bedoel zo lastig kan het niet zijn om een negerverdediger van 2 bij 2 meter uit de Braziliaanse competitie hiernaar toe te halen met een mooie smak geld.
Stewart gaat gewoon >10 miljoen betalen voor een Wouter Goes van AZ.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het lukt mij ook niet. Zo onnodig, dat maakt het gewoon frustrerend. Straks komt er nog een C-keus van Everton op huurbasis en daar moeten we het mee doen. Tot nu toe is het gewoon ronduit prutswerk van Stewart.
Transfervrij lijkt me dat geen slechte optie, de back posities zijn heel slecht bezet en Karsdorp lijkt me altijd beter dan Ledezma of Mauro.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:20 schreef tompsv18 het volgende:
Lees nu dat Karsdorp de clubfotograaf en de presentator van PSV TV (Maddy) is gaan volgen op Insta. Heeft z’n contract verscheurd bij Roma, dus is transfervrij.
Indien fit direct één van de beste backs van de eredivisiequote:
Ja maar ook weer ruzie met een deel van de aanhang (en Sjon natuurlijk)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft hij Feyenoord-tattoo’s? Van der Meijde 2.0
Ik merk dat ik alvast vrijaf moet nemen voor Feyenoord v PSV?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ook weer ruzie met een deel van de aanhang (en Sjon natuurlijk)
De move van PSV naar Karsdorp is opvallend, omdat hij tot voor kort niet in beeld was bij de club. Eerder was zijn situatie namelijk ook al bekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben maanden de tijd gehad en Kaasdorp is de beste optie?
We hebben op rechtsback een basisspeler nodig die het hele seizoen kan spelen want er zit niks serieus achter. Net als Teze vorig seizoen, was het hele seizoen fit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:55 schreef tja77 het volgende:
Karsdorp transfervrij en met een niet te hoog salaris ALTIJD oppikken. Zal echt niet altijd fit zijn maar kan altijd van pas komen.
Zal wel plan H zijn inmiddels, anders hadden ze hem wel eerder benaderd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vind het geen geweldige optie hoor. Is erg vaak geblesseerd, had wat problemen bij Roma met discipline en dergelijke en komt nogal als een tokkie over. Maar met nog maar enkele dagen te gaan is dit misschien nog het beste wat er te halen valt..
Nog erger? Dat kan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel echt een waanzinnig tokkie hoor, nog erger dan Andy zelfs.
Hij heeft een paar jaar geleden ook nog op huurbasis voor Feyenoord gespeeld zie ik. Hoe was dat? Kan me daar echt niets meer van herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel echt een waanzinnig tokkie hoor, nog erger dan Andy zelfs.
Hij zelf ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft een paar jaar geleden ook nog op huurbasis voor Feyenoord gespeeld zie ik. Hoe was dat? Kan me daar echt niets meer van herinneren eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |