Tot ie een keer ongelukkig van het keukentrapje stapt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:12 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Is toch een logische keuze van hem? Deze jongen is echt goed. Die gaat dalijk gewoon absolute wereldtop spelen waar hij genoeg gaat verdienen.
Oh ja... je zet jezelf voor schut man...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot ie een keer ongelukkig van het keukentrapje stapt.
Naar mijn mening is dit dom en onverantwoord. Egoïstisch zelfs. Dat heeft niets met zijn kwaliteiten, contractsituaties, clubvoorkeuren of wat dan ook te maken.
PSV gokte er een beetje op dat het met Mauro en Obispo wel voldoende was en er niemand zou vertrekken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teze zal wel niet eerder aan hebben gegeven echt weg te willen en hetzelfde geldt voor Boscagli en Benitez. Waarbij het wel blijft dat je al meteen na blessure Mauro op zoek moet naar een LB en een CB sowieso nodig was.
Oh. Ok. En waarom precies?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:47 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Oh ja... je zet jezelf voor schut man...
Potverdorie wat een domme bijdrage, een jonge ambitieuze knaap die op dit moment meer binnenharkt dan jij ooit zult doen, betichten van dom en onverantwoord gedrag. Welke jonge speler heeft als droom anoniem in de zandbak bij een nietszeggende club geld binnen te harken? Niemand toch? Je wilt toch het liefste spelen voor die mooie grote buitenlandse club in die mooie competitie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit dom en onverantwoord. Egoïstisch zelfs. Dat heeft niets met zijn kwaliteiten, contractsituaties, clubvoorkeuren of wat dan ook te maken.
Je wordt geen topvoetballer als je alleen maar op geld uit bent. Als speler ben je eerst en vooral bezig met de sport zelf.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Buiten dat ik het een vrij ongeloofwaardig verhaal vind, heb ik hier juist totaal niets mee. Als je met 1 krabbeltje 100% zeker weet dat heel je familie, tot aan je achterkleinkinderen aan toe, een financieel onbezorgd leven kunnen leiden, ben je wat mij betreft een totaaldebiel als je dat niet doet. Natuurlijk wil je liever een andere carrière, maar er zijn toch belangrijker dingen in het leven. Hij is ook nog jong genoeg om effe een jaartje binnen te lopen en daarna carrière te maken.
Eto'o wil met je spreken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je wordt geen topvoetballer als je alleen maar op geld uit bent. Als speler ben je eerst en vooral bezig met de sport zelf.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor PSV ook gewoon zonde. Want zij wilden hem graag verkopen en zien ook dat die dat speciale mist.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin zegDus iedereen moet maar z.s.m. naar Arabië omdat daar geld te verdienen is. En dat hele argument van '4 generaties onafhankelijk spelen' is toch ook complete kolder? Wat let die generaties om lekker zelf hun centen te verdienen? Maar laten we inderdaad lekker de jonge spelers stimuleren om meteen naar de zandbak te rennen.
Welke? Want ik ken ene Samuel en die heeft gewoon bij Real Madrid, FC Barcelona en Inter gespeeld. Bepaald geen loonbaan waarbij hij op jonge leeftijd al naar een kutclub met veel geld ging.quote:
Hoe kom je daarbij? Bakayoko is geboren in België. Je denkt dat ze daar geen degelijke geboorteregistratie hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daarbij zijn er ook twijfels over zijn daadwerkelijke leeftijd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
Ik denk dattie in de war is met Moukoko van Dortmund. Het is ook lastig om namen die eindigen op Oko uit elkaar te houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een fucking flauwekul is dit man. Die gozer is geboren in een dorpje op 2 uur rijden van Eindhoven.
Als hij dat kon had hij dat wel gedaan, een pure geldwolf die een heel dorp te onderhouden had. Vanuit onze luie westerse stoel is het natuurlijk altijd makkelijk oordelen dat spelers maar voor het sportieve plaatje moeten gaan en dat dan het geld vanzelf wel komt. Maar als je bent opgegroeid in (echte) armoede kan ik me best inbeelden dat je voor snel en veel geld kiest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke? Want ik ken ene Samuel en die heeft gewoon bij Real Madrid, FC Barcelona en Inter gespeeld. Bepaald geen loonbaan waarbij hij op jonge leeftijd al naar een kutclub met veel geld ging.
Die zwarten lijken ook allemaal zo op elkaar!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik denk dattie in de war is met Moukoko van Dortmund. Het is ook lastig om namen die eindigen op Oko uit elkaar te houden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Voor PSV ook gewoon zonde. Want zij wilden hem graag verkopen en zien ook dat die dat speciale mist.
En dat weet jij op basis van...?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij dat kon had hij dat wel gedaan
Er is redelijk wat bekend over de mens Eto'o, me dunkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat weet jij op basis van...?
Nou ja, ook als je in België geboren bent of de luie westerse stoel gewend bent is het niet gek als je op je 21e tekent voor een contract waarmee je jezelf, je kinderen en je kleinkinderen financieel onafhankelijk maakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij dat kon had hij dat wel gedaan, een pure geldwolf die een heel dorp te onderhouden had. Vanuit onze luie westerse stoel is het natuurlijk altijd makkelijk oordelen dat spelers maar voor het sportieve plaatje moeten gaan en dat dan het geld vanzelf wel komt. Maar als je bent opgegroeid in (echte) armoede kan ik me best inbeelden dat je voor snel en veel geld kiest.
Maargoed, het gaat hier om Bakayoko uit België dus waarom hij bij een dergelijke discussie betrokken wordt is mij een raadsel.
Zullen ze flink de portemonnee moeten trekken, als ik Earnie een beetje goed inschat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Brighton klopt dus weer aan voor Ollie, die zelf ook nog steeds wil.
https://x.com/RikElfrink/status/1828708621955256657
Er zit nogal een verschil tussen zijn situatie en de situatie die jij schetst. Het is niet zo dat hij nu van een uitkering moet leven of een slecht leven heeft natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je in België geboren bent of de luie westerse stoel gewend bent is het niet gek als je op je 21e tekent voor een contract waarmee je jezelf, je kinderen en je kleinkinderen financieel onafhankelijk maakt.
Fuck het sportieve plaatje dan hoor. Dat komt daarna wel. Of niet en dan ga je gewoon wat anders doen.
Er is hier toch helemaal niemand die een baan op een kut locatie afslaat als je daar in een jaar tientallen miljoenen kunt verdienen? Echt, daarvoor ga ik wel een jaartje poep scheppen in Oezbekistan hoor. Ook al verkwist ik daarmee mijn talent.
Inderdaad. Hij kan er niet zo heel veel van en schijnt ook al 33 te zijn. Bizar verhaalquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Voor PSV ook gewoon zonde. Want zij wilden hem graag verkopen en zien ook dat die dat speciale mist.
Voor 15 zal hij uiteindelijk wel weg mogen denk ik. Als ze echt vasthouden aan 20 zie ik het niet rond komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zullen ze flink de portemonnee moeten trekken, als ik Earnie een beetje goed inschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |