CV komt er wel, desnoods weer een gare huurspeler als Bella Kotchap.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Er komt geen CV meer, daar ben ik inmiddels wel zeker van.
Ja, ik had wat specifieker moeten zijn, een CV die er iets van kan en waar je in de CL mee aan kan komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
CV komt er wel, desnoods weer een gare huurspeler als Bella Kotchap.
Er komt volgens PSVmedium geen linksback meer. Dat is echt schandalig. Oppegard kan er geen kut van en Mauro is chronisch geblesseerd.
Hij had een enorme opleving in 20-21 en ook het seizoen daarna was ie goed. Daarna takelde Rick Dickpic snel af.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Het verbaast me nog wel dat hij zoveel wedstrijden heeft gespeeld voor Roma uiteindelijk en hoelang hij daar is geweest.
Daar gaat mijn verdienmodel…quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze overwinteren sowieso..
Of verklap ik nu de grap
Aandoenlijk al die Feyenoorders die hier Karsdorp komen afbranden. Ik vraag me oprecht af hoeveel van jullie überhaupt Italiaans voetbal kijken, laat staan Roma.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had een enorme opleving in 20-21 en ook het seizoen daarna was ie goed. Daarna takelde Rick Dickpic snel af.
Ohja jij natuurlijk wel. Vertel hoe speelde hij vorig seizoen in zijn 900 Serie A minuten?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Aandoenlijk al die Feyenoorders die hier Karsdorp komen afbranden. Ik vraag me oprecht af hoeveel van jullie überhaupt Italiaans voetbal kijken, laat staan Roma.
Waar zegt hij dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
CV komt er wel, desnoods weer een gare huurspeler als Bella Kotchap.
Er komt volgens PSVmedium geen linksback meer. Dat is echt schandalig. Oppegard kan er geen kut van en Mauro is chronisch geblesseerd.
Lijkt me een goede zet.. dus Karsdorp en Nagalo. En doorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:26 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com/p/C_RQRqjMdLC/[ afbeelding ]
Ik weet niet welke user het hier was, maar die zag Oppegard nog wel slagenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op linksback moet je gewoon een huurspeler hebben voor een jaartje. Oppegard is echt te licht
Ene Marcus Younis, voor Jong PSV iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:24 schreef tja77 het volgende:
Er zou volgens Rikballenlik/twitterrik ook nog een Australisch talent gehaald worden. Geen idee wie dat zou moeten zijn? Misschien iemand voor jong PSV.
Trent Sainsburry?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:28 schreef DutchSL het volgende:
Nagalo lijkt mij op het oog wel een leukere aankoop dan die Japanner die veel ouder en 2.5x zo duur is en waar je zeker nooit meer winst ok kan maken.
Hij is 185cm en linksbenig volgens Fifa, en 188cm en rechtsbenig volgens transfermarkt. Laatste zal wel kloppen
Best veel Feyenoorders die veel potjes van AS Roma hebben gezien afgelopen seizoenenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Aandoenlijk al die Feyenoorders die hier Karsdorp komen afbranden. Ik vraag me oprecht af hoeveel van jullie überhaupt Italiaans voetbal kijken, laat staan Roma.
Ja dat zou best kunnen zijn hoor. Maar veel verder dan kreten als 'Karsdorp was elke keer de slechtste!' komen ze echter niet.. ik ben dan wel benieuwd naar statistieken of voorbeelden waaruit blijkt dat dat zo was. Volgens mij is het vooral een stukje kinderachtige afgunst omdat een 'jongen van de club' nu bij een concurrent gaat spelen. Dan hoop je blijkbaar maar dat het niks wordt ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Best veel Feyenoorders die veel potjes van AS Roma hebben gezien afgelopen seizoenen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen zijn hoor. Maar veel verder dan kreten als 'Karsdorp was elke keer de slechtste!' komen ze echter niet.. ik ben dan wel benieuwd naar statistieken of voorbeelden waaruit blijkt dat dat zo was. Volgens mij is het vooral een stukje kinderachtige afgunst omdat een 'jongen van de club' nu bij een concurrent gaat spelen. Dan hoop je blijkbaar maar dat het niks wordt ofzo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Indien fit direct één van de beste backs van de eredivisie
Noteer dat maar
Hij is al langer niet zo populair meer bij Feyenoord door zijn gedrag in de wedstrijden tegen ons. Kreeg het de vorige keer nog flink aan de stok met John de Wolluf, dat was wel guitig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen zijn hoor. Maar veel verder dan kreten als 'Karsdorp was elke keer de slechtste!' komen ze echter niet.. ik ben dan wel benieuwd naar statistieken of voorbeelden waaruit blijkt dat dat zo was. Volgens mij is het vooral een stukje kinderachtige afgunst omdat een 'jongen van de club' nu bij een concurrent gaat spelen. Dan hoop je blijkbaar maar dat het niks wordt ofzo.
En die Australier voor jong PSV.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Dit zal toch gewoon om Karsdorp, Nagolo en Ndala gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |