SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ja, ik vind dit de leukste, leuker dan Lickilickyquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:00 schreef devzero het volgende: [..] De pokemon met de langste tong, lickitung, en jij hebt hem als UI....
Maar deze keer ben ik content met de OPquote:
Puur toevalquote:
En de TT?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar deze keer ben ik content met de OP
Als jullie op mij zaten te wachten voor een kaap, dan had je nog wel 5 minuten moeten wachten.quote:
Ik vind deze wel leuk, maar ik heb alleen een gele Floettequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit de leukste, leuker dan Lickilicky
en licklicky is meer een michelin mannetjequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit de leukste, leuker dan Lickilicky
Ook wel eigenlijkquote:
Pokemon Go. Dat beestje in MizzezAmy's UI is een "lickitung".quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil ook meepraten maar geen idee waar t over gaat
Ik zie je Floette!quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, maar ik heb alleen een gele Floette
[ afbeelding ]
The fuck is dat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, maar ik heb alleen een gele Floette
[ afbeelding ]
Is dat erg?quote:
Het begint wat op te vallen.quote:
Een bloemetje. Er zijn 5 verschillende soortenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
The fuck is dat?
Zeker zo eentje van of na de generatie dat ze ineens met cupcakes aankwamen?
Ja. Want waar moeten we anders over klagen? Het lekkere zonnige weer hier of de pizza die ik zo ga maken? Nee dus.quote:
Niet elk topic mag gekaapt, dat is toch alleen bij ONZ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Het begint wat op te vallen.
[ afbeelding ]
Dit was niet eens een kaap. Hij had de LAPOquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet elk topic mag gekaapt, dat is toch alleen bij ONZ?
Klagen doe je maar in de klaagbaakquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Want waar moeten we anders over klagen? Het lekkere zonnige weer hier of de pizza die ik zo ga maken? Nee dus.
TR gezet om dit topic naar KLB te verplaatsenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Klagen doe je maar in de klaagbaak
Jawel, jij doet toch ananas op je pizza? Daar wil ik wel even over klagenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Want waar moeten we anders over klagen? Het lekkere zonnige weer hier of de pizza die ik zo ga maken? Nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |