quote:
Dat kan ik welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben wat je hebben wil, keuzes keuzes keuzes
Niet wachten dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat niet maar wel met 15% korting en populair enzo
Dan zou ik zeggen kopuhhhquote:
Hmm lastig.. als ik het echt echt zou willen hebben zou ik het kopen nu..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat niet maar wel met 15% korting en populair enzo
haha nee maar soms mag je ook wel wat voor jezelf kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben wat je hebben wil, keuzes keuzes keuzes
Ja was lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef aloa het volgende:
[..]
JustinK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent er weer![]()
![]()
Hoe was je vakantie maat? Beetje uitgerust?
Alleen maarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Heb je nog leuke avonturen beleefd?
Jaaaaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je bent er weer
![]()
En hebt het mooie weer meegenomen![]()
Fijn fijn..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was lekker
[..]
Alleen maar
[..]
Jaaaa![]()
Speciaal voor jou![]()
![]()
Ja zeker, maar dan moet je wel keuzes maken het een of het anderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha nee maar soms mag je ook wel wat voor jezelf kopen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, maar dan moet je wel keuzes maken het een of het ander
Deze keuzequote:
Vogeltje!quote:
Juiste keuzequote:
Hey Mutske, sterkte voor je vader, h opelijk is hij snel thuisquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
ouders zijn in het ziekenhuis. Vader is weer vocht aan het aftappen. Hij is niet zo best. Misschien blijft hij tot het weekend om aan te sterken.
Met mij alles goed hoor.
Oh wat naar dat hij het weer niet goed met hem gaat en hij opgenomen wordt/ is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
ouders zijn in het ziekenhuis. Vader is weer vocht aan het aftappen. Hij is niet zo best. Misschien blijft hij tot het weekend om aan te sterken.
Met mij alles goed hoor.
Sterkte voor je vaderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |