Ugreen, Belkin, Anker of Baseus. Allemaal prima kwaliteit.quote:Op maandag 23 september 2024 12:22 schreef Black-Death het volgende:
Sinds vrijdag de 16 Pro in bezit. Bevalt weer prima. Accutijd ook echt top.
Moet alleen nog even extra opladers bestellen. Originele Apple-producten kopen of gewoon "neppe" opladers? Wat doen jullie?
Dit. Bizar goede kwaliteit. Apple is shit naast deze brands. Voor accessoires moet je sowieso niet bij Apple zijn.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ugreen, Belkin, Anker of Baseus. Allemaal prima kwaliteit.
Uit welk jaar komt je auto?quote:Op maandag 23 september 2024 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nou ja, je kunt en hoeft het niet met alles breed te laten hangen.
Ik rijd een 911 Carrera, maar haal ook eigen merk wasmiddel van de Appie.
Ik heb niet geteld, maar meerderheid iPhone, ruim daar onder de s24 en volgens mij 1 of 2 x de pixel proquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vergelijking tussen de iPhone 16 Pro vs Pixel 9 Pro vs S24 Ultra. Ik raad aan het geluid uit te zetten.
iPhone scoorde bij mij 17.
Rest heb ik (dom dom) niet bijgehouden.
Jammer dat het clipje wat teveel op de testers focust en niet op de kijker.
Ja, ik vind dit soort vergelijkingen, waar gewoon gekeken wordt wat je de mooiste fotos vind veel interessanter en valider dan de pixelpeepers van DXOquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:18 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld, maar meerderheid iPhone, ruim daar onder de s24 en volgens mij 1 of 2 x de pixel pro
Volgens mij:quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Weet iemand raad?
Ik gebruik mijn Apple ID zowel op mijn privé telefoon als mijn zakelijke. De zakelijke was de eerste die ooit geinstalleerd is, mijn prive telefoon is een mirror van de zakelijke. Als ik nieuwe apps download, verschijnen ze wel op mijn oude, zakelijke telefoon, maar niet op mijn nieuwe. Hoe fix ik dit?
Nope, dat was het niet. Ook net geprobeerd: App store ->installeer automatisch gratis en betaalde apps die zijn aangeschaft op andere apparaten. Misschien moet ik ff herstarten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volgens mij:
Ga naar iOS naar Instellingen > 'Opdrachten'. Schakel iCloud-synchronisatie hier in .
Instellingen - App Store - schuifje bij Appdownloads aan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Gevonden: https://www.anymp4.com/nl(...)phone-to-iphone.html
[ afbeelding ]
Te vroeg gejuicht, ze staan er nog steeds niet
Wil dit net posten. Dit zou het probleem moeten oplossen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Instellingen - App Store - schuifje bij Appdownloads aan?
GIsteravond al gedaan, geen verandering.quote:Op zondag 29 september 2024 10:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mss even uit en aan zetten om het te triggeren?
quote:iPhone Mirroring laat zien welke apps werknemers privé gebruiken op werk-Mac
https://tweakers.net/nieu(...)ken-op-werk-mac.html
Er zit een bug in de iPhone Mirroring-functie van macOS Sequoia en iOS 18. Hierdoor gaan Mac-computers iPhone-apps zien als Mac-apps, wat ertoe kan leiden dat de persoonlijke iPhone-apps van werknemers zichtbaar zijn voor hun werkgever.
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:09 schreef CoExist het volgende:
Ik heb mijzelf maar verwend met de Watch Ultra 2 Black Titanium.
Veeeeel te overpriced natuurlijk. Maar het is wel een bad-ass smartwatch.
Wow,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:09 schreef CoExist het volgende:
Ik heb mijzelf maar verwend met de Watch Ultra 2 Black Titanium.
Veeeeel te overpriced natuurlijk. Maar het is wel een bad-ass smartwatch.
Respect. Ik heb ook wel even getwijfeld hoor. Mijn Watch Series 7 was op zich nog in orde. Maar ik was gewoon ff hebberig naar iets nieuws.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wow,
Ik heb een nog steeds prima functionerende Apple Watch 3, zolang die het blijft doen, ben ik niet van plan een nieuwe te kopen
Nou ik heb hem dus nu al eventjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens ik ga eindelijk over naar 18
Nu aan het downloaden!
Same here totdat ik mijn Apple Watch 3 had verloren in het Hofpleinfontein bij het kampioenschap van Feyenoord vorig jaar zomerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wow,
Ik heb een nog steeds prima functionerende Apple Watch 3, zolang die het blijft doen, ben ik niet van plan een nieuwe te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |