Jep en de feestdagen komen dan eraan. En misschien krijgen we veel sneeuwquote:Op woensdag 4 september 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene kant wel weer fijn, als dat weer aan kan..
Zou wel mooi zijn een echte winterquote:Op woensdag 4 september 2024 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep en de feestdagen komen dan eraan. En misschien krijgen we veel sneeuw
Dream On, strenge winters hebben we niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn een echte winter
Helaas nietquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dream On, strenge winters hebben we niet meer.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond de vorige winter heftig zatquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar woon jij? Op de Noordpool?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vond de vorige winter heftig zat
Groningenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar woon jij? Op de Noordpool?
Tegen de grens aan idd.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groningen
In de buurt dus
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
op die foto herken ik er naast Billy maar 1: Laura van FrizzeSizzle
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:27 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik` alleen Danny… verder niemand…
Yup.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:43 schreef Yver73 het volgende:
Staat Emil Ratelband daar ook niet tussen?? 🥺
Sterktequote:Op zaterdag 7 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Ik moet op zoek naar laminaat en gordijnen en een bank en en en en en ik heb geen zin
Ja heb het geld al twee weken binnen, maar ik kan met mijn lijf nog niet dat sjouw werk aanquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterktehopelijk vind je mooie dingen!
Heeft de verzekering eindelijk gedaan wat er gedaan moet worden?
Gelukkig van het geld. En ik begrijp de ellende. Dikke knuffel voor jou!quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het geld al twee weken binnen, maar ik kan met mijn lijf nog niet dat sjouw werk aan
Winkel uit winkel in , dat betekend auto uit scootmobiel iin, scootmobiel uit auto in
En dat een paar keer en dan op zo onhandig ding zitten gaat mijn lijf nog niet zo leuk vinden denk ik
Dank uquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig van het geld. En ik begrijp de ellende. Dikke knuffel voor jou!
Mogge Dotjequote:Op zaterdag 7 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Ik moet op zoek naar laminaat en gordijnen en een bank en en en en en ik heb geen zin
Ik heb er helemaal geen zin althans in het laminaat nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje
Tsjaa dat wordt dan nog even uitstellen als het niet gaat..
Des te leuker is het strakkies.....
Ja dat snap ik wel maar je wil het ook weer mooi en netjes hebben toch...quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen zin althans in het laminaat niet
Zit er niet op te wachten om weer met alles te gaan slepen en doen.
Dit ligt er nog net geen 2 jaar in en dat sleep was mij toen al te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |