Klopt. Allemaal als de zon weg is, dus 's avonds laat. Tenzij het gaat regenen 's nachts, dan hoeft het weer niet.quote:Op maandag 2 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
En geen water geven in verband met schroeien toch?
Ja? Hier schijnt de zon volop. Wel een tikje van sluierbewolking, maar nog genoeg om echt zon te zien. De panelen leveren ook aardig wat stroom nu.quote:Op maandag 2 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Al is het vandaag een grauwe dag
Dan weet deze plantenhater nog watquote:Op maandag 2 september 2024 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Allemaal als de zon weg is, dus 's avonds laat. Tenzij het gaat regenen 's nachts, dan hoeft het weer niet.
Dit was echt op de de grenzen van mijn kennis hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan weet deze plantenhater nog wat
Hier geen zon te zienquote:Op maandag 2 september 2024 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Hier schijnt de zon volop. Wel een tikje van sluierbewolking, maar nog genoeg om echt zon te zien. De panelen leveren ook aardig wat stroom nu.
Volle zon, en wat denk je?quote:Op maandag 2 september 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier geen zon te zien
Maar goed... het is ook al september
Meen je niet?quote:Op maandag 2 september 2024 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volle zon, en wat denk je?
Ook hier al september.
Gevoelsmatig is het juli.quote:Op maandag 2 september 2024 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meen je niet?dat had ik niet verwacht... geen juli daar?
Met het vroeg donker en zo heb ik wel weer de "donkere dagen voor kerst"-vibequote:
Kerstmis komt snel dichterbij, maar ik ben nu nog meer bezig met het idee van een barbecue dan de feestmaand december.quote:Op maandag 2 september 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met het vroeg donker en zo heb ik wel weer de "donkere dagen voor kerst"-vibe
Luister ook al kerstmuziek
Alleen de versiering pas in november
Oh nee... ik heb al plannen voor oudejaarsavondquote:Op maandag 2 september 2024 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kerstmis komt snel dichterbij, maar ik ben nu nog meer bezig met het idee van een barbecue dan de feestmaand december.
* gebrokenglas kijkt verwonderd naar buiten.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook het weer van vandaag is fantastisch
Wel even fijn tussen de warme dagen doorquote:Op woensdag 4 september 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook het weer van vandaag is fantastisch
Dan zit je toch lekker met een dekentje naar de regen te kijkenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
Nou hebben toch wel slecht weer gehad.. gelukkig nu al meer dan twee weken mooi weer. Soms wel iets te warm
Als het kouder weer is wel weer danquote:Op woensdag 4 september 2024 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zit je toch lekker met een dekentje naar de regen te kijken
Haha, ik heb het halvewege de zomer wel eens koud genoeg gehad voor een dekentjequote:Op woensdag 4 september 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het kouder weer is wel weer dan
Maar dan was t in de avond ook misschien wat frisser..quote:Op woensdag 4 september 2024 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha, ik heb het halvewege de zomer wel eens koud genoeg gehad voor een dekentje
Jazekerquote:Op woensdag 4 september 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan was t in de avond ook misschien wat frisser..
Een warme kruik? Hoop dat de stookkosten idd niet weer zo hoog zijn/wordenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker
Ik zie wel op tegen de winter en het koud hebben. Dan heb ik wel snuggles en zo. Alleen ik maak me wel zorgen om de stookkosten
Ja die ook iddquote:Op woensdag 4 september 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een warme kruik? Hoop dat de stookkosten idd niet weer zo hoog zijn/worden
Ene kant wel weer fijn, als dat weer aan kan..quote:Op woensdag 4 september 2024 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die ook idd
En pantoffels en warme joggingbroek en dikke sokken
Komt ook wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |