Thanks, lekker even een bakkie. Even opstarten.quote:
Doe maar rustig aan, de dag is nog langquote:Op maandag 2 september 2024 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks, lekker even een bakkie. Even opstarten.
De wasmachine draait al.quote:Op maandag 2 september 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, de dag is nog lang
quote:
JIj bent van de vlotte vandaag?quote:Op maandag 2 september 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
vanmorgen (straks als het gras droog is) nog even gras maaien en de tuin doen. Vanmiddag gaat het regenen.
Even meters maken, is het plan. Ik heb afgelopen weekend ook veel te weinig gedaan.quote:Op maandag 2 september 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
JIj bent van de vlotte vandaag?
Geeft toch niet heb je je tijd aan andere dingen besteeds. Je hebt niemand verantwoording af te leggenquote:Op maandag 2 september 2024 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even meters maken, is het plan. Ik heb afgelopen weekend ook veel te weinig gedaan.
Dat is waar maar het blijft er steeds maar bij.quote:Op maandag 2 september 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft toch niet heb je je tijd aan andere dingen besteeds. Je hebt niemand verantwoording af te leggen
Ja dat heb je soms he.quote:Op maandag 2 september 2024 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar maar het blijft er steeds maar bij.
Als ik maar eenmaal begonnen ben dan gaat het wel. De tuin ook. Zit er een beetje tegenaan te hikken, maar eenmaal begonnen dan ga ik wel door.quote:Op maandag 2 september 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb je soms he.
Heb ik hier ook wel met dingen hoor die moeten gebeuren. Het hoort er bij
Dat is het ook vaak het er tegen op zienquote:Op maandag 2 september 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik maar eenmaal begonnen ben dan gaat het wel. De tuin ook. Zit er een beetje tegenaan te hikken, maar eenmaal begonnen dan ga ik wel door.
Ja, die zon vind ik niet zo erg.quote:Op maandag 2 september 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het ook vaak het er tegen op zien
Maar met dit weer in de tuin is ook niet alles
Vooral niet als de zon er op staat, zo warm
Maar daar kan jij wel tegen of niet?
Kan/mag je wel maaien als de zon er op staat te b akken?quote:Op maandag 2 september 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die zon vind ik niet zo erg.
Mogguh Dotje...quote:Op maandag 2 september 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum,
Ik ben gelukkig niet bang voor onweer. Ik vind het zelfs mooi om te zien hoe die lucht veranderd en die bliksemflitsen door de lucht jagen
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 2 september 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan/mag je wel maaien als de zon er op staat te b akken?
Denk dat het moet zijn niet in de volle zon sproeien.quote:Op maandag 2 september 2024 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?
Ik doe dat vaker in de zon, het gras afdoen.
Heb altijd geleerd dat dat niet goed voor het gras zou zijn?quote:Op maandag 2 september 2024 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?
Ik doe dat vaker in de zon, het gras afdoen.
Het gras sproeien doe ik nooit. Maar inderdaad, dat moet niet in de zon.quote:Op maandag 2 september 2024 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het moet zijn niet in de volle zon sproeien.
Wanneer je gras sproeit onder een felle zon, zullen de waterdeeltjes te snel verdampen waardoor het sproeien weinig effect heeft. Daarnaast kunnen waterdruppels werken als een vergrootglas op de grassprieten waardoor het gras kan verbranden. Sproei je gazon dus niet overdag.
Nou ik moet de boel maaien voordat het gaat regenen vanmiddag. De rest van de week heb ik er geen tijd voor.quote:Op maandag 2 september 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb altijd geleerd dat dat niet goed voor het gras zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |