Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Misschien komt ie buurten als er weer meer info over het nieuwe seizoen van BB komt?
Jaaaa idd!quote:Op zondag 1 september 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Wordt weer een lekker dagje voor jou Child..☀️😎
Ik zit al te hakenquote:Op zondag 1 september 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker van genieten... ga je weer lekker handwerken enz?
Inderdaad! Hier ookquote:Op zondag 1 september 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Het is hier btw redelijk koel met een fris windje... je zou nu niet zeggen dat het zo warm gaat worden...
Haha zo lekker bezig..quote:Op zondag 1 september 2024 07:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit al te haken
Straks even schilderen/tekenen
Wasjes draaien is het enige dat moet
Heb jij plannen?
Haha mijn moeder noemt me ook altijd een tutholaquote:Op zondag 1 september 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha zo lekker bezig..lekker hoor zo tuttelen..
Nou niet echt, beetje kokkerellen, ook een wasje draaien van de week de rest weer..
Ooh hi dat is dan mooi toepasselijk...🤗quote:Op zondag 1 september 2024 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha mijn moeder noemt me ook altijd een tuthola
Geniet wel van deze dag al
Herkenbaar. Rest van het huishouden morgen weer
Kokkerellen! Wat ga je maken?
Ja klopt. Beetje wisselvallig het weer (temperatuur)quote:Op zondag 1 september 2024 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hi dat is dan mooi toepasselijk...🤗
Ja of overmorgen, morgen wordt het ook weer zo warm..🥵
Ik ben nu de kippensoep aant voorbereiden... ik wil nog wat zalmsalade maken... en ik moet m'n kippenflikkies nog kruiden..
Ja ook af en toe een bui zag ik, ook lekker...quote:Op zondag 1 september 2024 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. Beetje wisselvallig het weer (temperatuur)
Lekker jezelf aan het verwennen dus! Lekker hoor
Oh ja... Ik maak als lunch groenteschotel met bonenquote:Op zondag 1 september 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook af en toe een bui zag ik, ook lekker...![]()
Ja met dat warme weer heb ik zin in liflafjes geen hele maaltijd..
Ooh dat klinkt ook lekker hoor... maar bestellen is met dat warme weer ook wel relaxed, ik woon echt in een gat dus weinig bestelmogelijkheden... dus we pielen maar wat... hi...quote:Op zondag 1 september 2024 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... Ik maak als lunch groenteschotel met bonen
Al zou ik liever wat bestellen
Ja kloptquote:Op zondag 1 september 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat klinkt ook lekker hoor... maar bestellen is met dat warme weer ook wel relaxed, ik woon echt in een gat dus weinig bestelmogelijkheden... dus we pielen maar wat... hi...
Ja oké, ligt er ook een beetje aan wat je besteld hi... je kan ook koolhydraatarm bestellen..quote:Op zondag 1 september 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar een zelf gekookt maaltje is gezonder
Morguh Frum,quote:Op maandag 2 september 2024 05:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Er staan een paar lekkere onweersbuien op het programma. .. heerlijk, al ben ik wel een bange poeperd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |