Ik heb momenteel ene topic waar ik de bezem regelmatig gebruikquote:Op zondag 15 september 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
Goh, ik heb echt zin in BB het wordt tijd dat Dot die bolide en zweepjes weer uit de schuur trekt..
Ja precies, ik ben ook al blij met zo'n nachtje dat ik meer uurtjes maak... die hebben we in de pocket..quote:Op zondag 15 september 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar weet dat die af en toe gebeurd en ik niet te veel moet hopen
En weet je, klinkt misschien heel raarquote:Op zondag 15 september 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben ook al blij met zo'n nachtje dat ik meer uurtjes maak... die hebben we in de pocket..
Oooh echt, ik dacht dat het overal zo rustig was haha...quote:Op zondag 15 september 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ene topic waar ik de bezem regelmatig gebruik![]()
BB moet wel heel erg veranderen. Vind het concept zoals het is niet echt spannend meer
Over het algemeen wel op een paar na.quote:Op zondag 15 september 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh echt, ik dacht dat het overal zo rustig was haha...
Ja die dingen uit het jaar kruik mogen wel worden afgeschoten, zoals dat douchen, eten en andere oubollige zooi..
Maar het wordt heel anders, dus ben erg benieuwd, misschien tegen beter weten in..
Nou, echt hé dat wilde ik niet zeggen want dat klinkt zo ondankbaar, ik heb dan bv ook knallende koppijn..quote:Op zondag 15 september 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weet je, klinkt misschien heel raar
Maar ik sta dan brakker op dan dat ik vroeg wakker ben
quote:Op zondag 15 september 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou, echt hé dat wilde ik niet zeggen want dat klinkt zo ondankbaar, ik heb dan bv ook knallende koppijn..
Ik ben nog tot leven aan het komenquote:Op zondag 15 september 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning ChildoftheStars. .![]()
Al lekker aant freubelen of nog aant wakker worden..?
Dus je bent s'ochtends weer op controle hiquote:Op zondag 15 september 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen wel op een paar na.
Zeggen ze niet altijd dat het dit jaar anders zou zijn
Helemaal mee eens. Kink met Dot!quote:Op zondag 15 september 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
Goh, ik heb echt zin in BB het wordt tijd dat Dot die bolide en zweepjes weer uit de schuur trekt..
Haha tot leven aan het komen, gekkie...quote:Op zondag 15 september 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nog tot leven aan het komen
Net even schoon gemaakt. Om tien uur komt een vriendin een dagje crea doen
Haha heerlijk hé, zin an..quote:Op zondag 15 september 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kink met Dot!
@Dotteke je wordt geroepen, met zweep graag...quote:Op zondag 15 september 2024 07:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks is zo lekker als de zweep van Dot
quote:Op zondag 15 september 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
@:Dotteke je wordt geroepen, met zweep graag...
quote:Op zondag 15 september 2024 07:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks is zo lekker als de zweep van Dot
Hmm do I need to say morequote:Op zondag 15 september 2024 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hmmmm lekkere start van de dag
Uhm... ik sta bekend om mijn slechte smaak... maar Pretty Little Liar is erg goed (De spinoffs ook)quote:Op zondag 15 september 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Heeft er nog iemand een goede suggestie voor een film of serie?
Nou ik vind het al lief dat je een suggestie doet..quote:Op zondag 15 september 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... ik sta bekend om mijn slechte smaak... maar Pretty Little Liar is erg goed (De spinoffs ook)
Of Supernatural of Vampire Diarier...
HBO maxquote:Op zondag 15 september 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind het al lief dat je een suggestie doet..![]()
Allemaal op Netflix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |