Ja dingen op maat duren sowieso lang vind ik... maar is wel irri...🙄quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles duurt zo lang, heb vorige week plisse gordijnen gekocht kan ook pas ergens in oktober gehangen worden
Ja het is niet anders, maar wel vervelend inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dingen op maat duren sowieso lang vind ik... maar is wel irri...🙄
Hopelijk zit je er voor de kerst lekker fris en fruitig bij Dotje...quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders, maar wel vervelend inderdaad.
O vast wel, maar de Kerst interseerd mij toch niet voor mij zijn het gewone dagen hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hopelijk zit je er voor de kerst lekker fris en fruitig bij Dotje...
Haha heb je wel gelijk in, ik moet ook pas op de plaats maken want soms kunnen we 2 weken eten van alles wat ik in huis haal... maar ik wil wel lekker koken enzo met wat extra dingetjes... ik versier ook niet heel m'n huis...kerstboom, guirlandes hier en daar veel kaarsen en de tafel mooi aankleden vind ik erg leuk om te doen..quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vast wel, maar de Kerst interseerd mij toch niet voor mij zijn het gewone dagen hoor.
Hou niet van die achterlijke vreterij en zuiperij en het hele huis versieren met onzin dingen.
Nu de kids de deur uit zijn hoef het niet meer
Of de kleintjes moeten met de Kerst langskomen dan doe ik wel iets neerzetten voor een dag
quote:
ALs je het leuk vind is het ook niet erg tochquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha heb je wel gelijk in, ik moet ook pas op de plaats maken want soms kunnen we 2 weken eten van alles wat ik in huis haal... maar ik wil wel lekker koken enzo met wat extra dingetjes... ik versier ook niet heel m'n huis...kerstboom, guirlandes hier en daar veel kaarsen en de tafel mooi aankleden vind ik erg leuk om te doen..
Ja snap ik wel... gewoon doen waar je je lekker bij voelt... dat is het belangrijkste..quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je het leuk vind is het ook niet erg toch
Er is een tijd geweest dat ik het ook altijd gezellig vond.
Maar als er dingen in je leven gebeuren en je zelf niet goed meer ter been bent veranderen die dingen.
En zo is het, ieder zijn ding zeg ik altijdquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik wel... gewoon doen waar je je lekker bij voelt... dat is het belangrijkste..
Dat is ook zo...quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, ieder zijn ding zeg ik altijd
Morguh Frumquote:Op zondag 15 september 2024 06:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen daar zijn we weer......
Ikmag niet mopperen.quote:Op zondag 15 september 2024 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Mogguh Dotje...![]()
Lekker geslapen?
quote:Op zondag 15 september 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik ook niet hi... niet te geloven...
Morguh Childquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]hebben we samen geluk gehad vannacht
Goodmorning ChildoftheStars. .quote:
Ik hoop het ook, maar weet dat die af en toe gebeurd en ik niet te veel moet hopenquote:Op zondag 15 september 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]... nou echt hé... lekker als het zo blijft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |