abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214965957
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 06:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Om een of andere reden was ik vroeg wakker. Klein wonder

En jaaaa gezelligheid
Haha klein wonder... ;)
Nou hebben we een lekkere lange dag..👍
Gewoon omdat het kan!
pi_214965974
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 06:55 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha klein wonder... ;)
Nou hebben we een lekkere lange dag..👍
Door mijn medicijnen word ik in de ochtend zwaar moeilijk wakker

Zet de wekker om zes uur en meestal rond een uur of acht pas wakker

Nu twee over zes er al uit.
pi_214965989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Door mijn medicijnen word ik in de ochtend zwaar moeilijk wakker

Zet de wekker om zes uur en meestal rond een uur of acht pas wakker

Nu twee over zes er al uit.
Ooh je slaapt door je wekker heen... ik hoef geen wekker te zetten hihi..

Agh jij gaat gelijk je bedje uit dat doe ik niet hoor, eerst 2 glazen thee even hier en daar lezen en dan aktie.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_214966011
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh je slaapt door je wekker heen... ik hoef geen wekker te zetten hihi..

Agh jij gaat gelijk je bedje uit dat doe ik niet hoor, eerst 2 glazen thee even hier en daar lezen en dan aktie.. :D
Als ik blijf liggen slaap ik zo weer verder. Wakker is bij mij ook altijd direct actief.

Zit nu al lekker te knutselen
pi_214966028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Als ik blijf liggen slaap ik zo weer verder. Wakker is bij mij ook altijd direct actief.

Zit nu al lekker te knutselen
Ooh ja dan snap ik wel dat je er gekijk uitgaat..😉

Jij bent echt een crea bea hé, lekker hoor, ik wil dat ook wel maar niet zoveel geduld hi

Ik ga douchen, wil voor 08.00 voor de winkel staan.. :P
Latersss misschien.. :*
Gewoon omdat het kan!
pi_214966093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh ja dan snap ik wel dat je er gekijk uitgaat..😉

Jij bent echt een crea bea hé, lekker hoor, ik wil dat ook wel maar niet zoveel geduld hi

Ik ga douchen, wil voor 08.00 voor de winkel staan.. :P
Latersss misschien.. :*
Acht uur! Dat is wel vroeg
Maar wel rustig

Hahah ja ik ben graag met mijn handen bezig
pi_214967482
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Acht uur! Dat is wel vroeg
Maar wel rustig

Hahah ja ik ben graag met mijn handen bezig
Ja vind ik heerlijk lekker op m'n gemakje alles bekijken haha en inderdaad heerlijk rustig... ;)

Nou mooi hoor dat je daar het geduld voor hebt het is ook een leuke bezigheid... ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_214967514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja vind ik heerlijk lekker op m'n gemakje alles bekijken haha en inderdaad heerlijk rustig... ;)

Nou mooi hoor dat je daar het geduld voor hebt het is ook een leuke bezigheid... ^O^
Ja ik kies altijd de verkeerde momenten voor de supermarkt :')
Ben ook aan het oefenen met meer supermarkt ipv bezorgen

Haha tja... voor mij is het pure ontspanning
Ben net begonnen aan een heel schattig beestje
pi_214967599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ik kies altijd de verkeerde momenten voor de supermarkt :')
Ben ook aan het oefenen met meer supermarkt ipv bezorgen

Haha tja... voor mij is het pure ontspanning
Ben net begonnen aan een heel schattig beestje
Ooh das niet fijn, sta je lekker in de drukte en dan die schattige oudjes die tegen je enkels aanknallen enzo Haha.
Ik laat ik regelmatig bezorgen hoor vooral als ik veel flessenwerk moet hebben... ik kan dat niet zo goed sjouwen met mijn rug...

Dat is toch heerlijk dat het ontspanning voor je is... ik heb nog een kerstmannetje en een rendier liggen om te haken... zit alles bij, is zo'n pakketje... nou ik wilde er aan beginnen maar kreeg het begin niet voor elkaar.. ik heb ook tig jaar geleden voor het laatst gehaakt..
Nou dan ben ik er zo klaar mee hi... :@
Gewoon omdat het kan!
pi_214967630
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 11:01 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh das niet fijn, sta je lekker in de drukte en dan die schattige oudjes die tegen je enkels aanknallen enzo Haha.
Ik laat ik regelmatig bezorgen hoor vooral als ik veel flessenwerk moet hebben... ik kan dat niet zo goed sjouwen met mijn rug...
Hahaha ja en mensen die eindeloos lang voor het schap staan...

Ik probeer bestellen te beperken tot eens in de twee weken. Met als doel om te werken tot eens per maand (voor de grote/logge dingen)

Vervelend dat je niet kan sjouwen... knuffel!

Ik loop altijd met zo'n boodschappen kar :@ Misschien wat voor oude wijven , maar hey praktisch

quote:
Dat is toch heerlijk dat het ontspanning voor je is... ik heb nog een kerstmannetje en een rendier liggen om te haken... zit alles bij, is zo'n pakketje... nou ik wilde er aan beginnen maar kreeg het begin niet voor elkaar.. ik heb ook tig jaar geleden voor het laatst gehaakt..
Nou dan ben ik er zo klaar mee hi... :@
Als je in Groningen woont wil ik je best helpen :*
Of als je denkt stom, dan vind je het gewoon stom en dat mag natuurlijk ook. Iedereen vindt wel wat stom ;)
pi_214967739
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha ja en mensen die eindeloos lang voor het schap staan...

Ik probeer bestellen te beperken tot eens in de twee weken. Met als doel om te werken tot eens per maand (voor de grote/logge dingen)

Vervelend dat je niet kan sjouwen... knuffel!

Ik loop altijd met zo'n boodschappen kar :@ Misschien wat voor oude wijven , maar hey praktisch
[..]
Als je in Groningen woont wil ik je best helpen :*
Of als je denkt stom, dan vind je het gewoon stom en dat mag natuurlijk ook. Iedereen vindt wel wat stom ;)
Haha...ooh ja dat ook, heel herkenbaar.

Nou dat is toch een goed streven, dan ben je er toch mee bezig om er verandering in te brengen... ^O^

Ja na m'n hernia nog steeds aant klooien soms goed, soms bagger.. ;)
Lief, dank je wel... :*

Nou lekker doen hoor gemak dient de mens... bij mij gaat alles in tassen zo de auto in.. maar dan weer dat uitladen thuis.. :D

Vind ik heel erg lief aangeboden maar ik woon bijna 2 uur bij je vandaan haha... maar ik wil er eigenijk wel aan beginnen want kerst staat zo voor de deur... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_214967986
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 11:19 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha...ooh ja dat ook, heel herkenbaar.

Nou dat is toch een goed streven, dan ben je er toch mee bezig om er verandering in te brengen... ^O^

Ja na m'n hernia nog steeds aant klooien soms goed, soms bagger.. ;)
Lief, dank je wel... :*

Nou lekker doen hoor gemak dient de mens... bij mij gaat alles in tassen zo de auto in.. maar dan weer dat uitladen thuis.. :D

Vind ik heel erg lief aangeboden maar ik woon bijna 2 uur bij je vandaan haha... maar ik wil er eigenijk wel aan beginnen want kerst staat zo voor de deur... :D
Haha twee uur is wel een beetje ver idd ;) en gewoon zien wat je wil toch. Ze verkopen ook schattige kerstdingen :+

Een auto is wel handig idd! Hier is het een beetje wisselend. Soms met de fiets en soms lopend. Hangt er even vanaf hoeveel ik nodig heb

Vervelend van je hernia
Sjouwen moet je dan niet willen... knuffel!
pi_214967993
Haha supermarktleed; heb nooit zo'n moeite om er naar toe te gaan, maar eenmaal binnen heb ik vrij snel een heel overdreven vriendelijke glimlach om te verbergen dat ik van binnen eigenlijk begin te koken :X

Drukte die je had gehoopt te omzeilen, figuren die inderdaad voor een schap staan kijken alsof ze in een museum staan, ouders die hun schreeuwende terrorkinderen weigeren op te voeden, bejaarden die na het afrekenen de bon bestuderen alsof het een 3 jarige bijbelstudie is en daarmee de hele boel ophouden. Etc. Etc.

Anyways, in vergelijking met vorige week is de temperatuur meteen zo'n 15/20 graden lager dus kreeg spontaan zin in zuurkool en dan moet het er ook meteen komen ook, dus dat gaat het vanavond worden. :9
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_214974474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha twee uur is wel een beetje ver idd ;) en gewoon zien wat je wil toch. Ze verkopen ook schattige kerstdingen :+

Een auto is wel handig idd! Hier is het een beetje wisselend. Soms met de fiets en soms lopend. Hangt er even vanaf hoeveel ik nodig heb

Vervelend van je hernia
Sjouwen moet je dan niet willen... knuffel!
Goedemorgen... :*

Oooh dat komt wel goed hoor, d'r komen elk jaar kerstspullen bij haha..

Ja een auto is heerlijk, ik zou hier ook niet zonder auto kunnen want ik woon echt in een gehucht hi

Ja lopen of op de fiets kan je ook niet alles meenemen, dan snap ik ook wel dat je sneller laat thuisbezorgen, ik geef je daar groot gelijk in.. ;)

Dank je..😘... komt goed schatje... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Frummelie op 14-09-2024 06:15:53 ]
Gewoon omdat het kan!
pi_214974499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Haha supermarktleed; heb nooit zo'n moeite om er naar toe te gaan, maar eenmaal binnen heb ik vrij snel een heel overdreven vriendelijke glimlach om te verbergen dat ik van binnen eigenlijk begin te koken :X

Drukte die je had gehoopt te omzeilen, figuren die inderdaad voor een schap staan kijken alsof ze in een museum staan, ouders die hun schreeuwende terrorkinderen weigeren op te voeden, bejaarden die na het afrekenen de bon bestuderen alsof het een 3 jarige bijbelstudie is en daarmee de hele boel ophouden. Etc. Etc.

Anyways, in vergelijking met vorige week is de temperatuur meteen zo'n 15/20 graden lager dus kreeg spontaan zin in zuurkool en dan moet het er ook meteen komen ook, dus dat gaat het vanavond worden. :9
Haha dat is de reden dat ik s'ochtends vroeg voor de deur sta... heerlijk!
Echt gewoon in alle rust je boodschappen doen...

Heerlijk weer die winterse kost maakt mij ook geen bal uit of het nu zomer of winter is.. lekker pakken waar je zin in hebt...

Ik krijg vanmiddag vers gemaakte loempia's en pangsit thuisbezorgd... gemaakt door Indische dames... ik ben me daar vreselijk op aant verheugen.. :9
Gewoon omdat het kan!
pi_214974544
Morguh Frum :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_214974570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Frum :W
Goedemorgen Dotje... :W

Weer een beetje fris en fruitig?
Gewoon omdat het kan!
pi_214974593
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Goedemorgen Dotje... :W

Weer een beetje fris en fruitig?
Ja hoor, jij ook?
pi_214974599
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hoor, jij ook?
Jaja valt niet tegen... hoe gaat ut met je lijfje alles weer een beetje hersteld?
Gewoon omdat het kan!
pi_214974604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Jaja valt niet tegen... hoe gaat ut met je lijfje alles weer een beetje hersteld?
Wel een heel stuk beter, maar het is nog niet over helaas.
Maar het is draagbaar en doet wel 99% minder pijn gelukkig
pi_214974609
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel een heel stuk beter, maar het is nog niet over helaas.
Maar het is draagbaar en doet wel 99% minder pijn gelukkig
Ooh toppie, dat gaat eindelijk de goede kant op, hopelijk ook eerdaags je nieuwe dingen uitzoeken... als het lukt.. ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_214974728
Nou kom maar op met die loempia's en pangsitjes, heb er nu al zin in.... rustig Frummie, duurt nog effies.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_214974734
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 06:58 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh toppie, dat gaat eindelijk de goede kant op, hopelijk ook eerdaags je nieuwe dingen uitzoeken... als het lukt.. ;)
Ik heb ondertussen nieuw laminaat, dat komen ze 10 november leggen, ze zijn zo druk dat ze het zelfs op een zondag doen. Ik zie daar echt zo tegen op moet alles weer leeggepakt worden ppffff
pi_214974790
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb ondertussen nieuw laminaat, dat komen ze 10 november leggen, ze zijn zo druk dat ze het zelfs op een zondag doen. Ik zie daar echt zo tegen op moet alles weer leeggepakt worden ppffff
Ooo dat is mooi maar jeetje wat duurt dat lang eer dat gelegd kan worden en dan nog op zondag, ze doen goeie zaken..

Ja snap ik wel, zou ik ook tegenop zien mag toch hopen dat je daar hulp bij krijgt anders is het niet te doen...
Gewoon omdat het kan!
pi_214974805
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooo dat is mooi maar jeetje wat duurt dat lang eer dat gelegd kan worden en dan nog op zondag, ze doen goeie zaken..

Ja snap ik wel, zou ik ook tegenop zien mag toch hopen dat je daar hulp bij krijgt anders is het niet te doen...
Ja alles duurt zo lang, heb vorige week plisse gordijnen gekocht kan ook pas ergens in oktober gehangen worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')