quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:27 schreef Abrikozentaart het volgende:
9 punten achterstand op PSV na de aankomende speelronde
TOPFITquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bijna een maand vrij tussen twee speelrondes
Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.quote:
wat een ellende zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.
Sutalo en misschien Brobbey? Oh natuurlijk al die klote jong teams ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.
Er zijn er veel die dan niet kijken he, die gaan wat anders doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:58 schreef Wotte het volgende:
Zonder aankondiging en zonde publiek in Groningen spelen kan prima. Paar minuten van te voren televisie uitzending aan.
Knappe jongens die binnen 90 minuten nog daar rotzooi weten te schoppen.
Ga een taart bakken!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
zeg dat ik niet gelijk heb
Promotiewedstrijdje in Amerika. Ik wil gewoon voetbalquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er veel die dan niet kijken he, die gaan wat anders doen.
Gaat niet werken dus.
Niet dat we hem gaan missen maar zo'n speler zou ik nou juist wel verhuren, dat schijntje is hij volgend jaar ook nog wel waard.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Toch nog transfernieuws vandaag jongons!
Godzijdank. Kreeg al nachtmerries van de mogelijkheid van die mafkees in een Feyenoordshirt.quote:
Echt een geweldig talent. Wat zonde zeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Toch nog transfernieuws vandaag jongons!
Over het mafkees wel eens, maar hij gaat ze wel maken in de eredivisie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Godzijdank. Kreeg al nachtmerries van de mogelijkheid van die mafkees in een Feyenoordshirt.
Bakte er in ouwe lullen league Turkije al geen reet meer van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over het mafkees wel eens, maar hij gaat ze wel maken in de eredivisie.
Neeeeee toch.quote:
Dat zeker, maar ik moet toch altijd een stukje kotsen als Weghorst scoort voor Oranje, dat zou ik als clubsupporter eigenlijk niet zo kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over het mafkees wel eens, maar hij gaat ze wel maken in de eredivisie.
Ik vind het een lelijke voetballer, qua motoriek dan hè, de rest interesseert me niet zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik moet toch altijd een stukje kotsen als Weghorst scoort voor Oranje, dat zou ik als clubsupporter eigenlijk niet zo kunnen hebben.
Ik denk wel dat het een versterking op Brobbey is die na een halfjaartje hard werken er weer de brui aan lijkt te geven. Als je die nog voor een leuk bedrag aan slijten ga je er sportief en financieel op vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |