Die hebben WK 2034 binnen dus dat is klaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:24 schreef Simmertje het volgende:
Jammer dat de voetbal hype in Saudi-Arabië ook alweer voorbij is. Had goede hoop dat er wel een club voor Bergwijn zou komen.
Die hebben ook gewoon buitenlandse restricties.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die hebben WK 2034 binnen dus dat is klaar.
Ik zie het ook niet gebeuren nee. Zonde, had toch wel Akpom weg Weghorst in willen zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er gaat volgens mij echt niks meer gebeuren.
Volgens kale & kokkie was er interesse vanuit de zandbak maar heeft meneer dit afgewimpeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:24 schreef Simmertje het volgende:
Jammer dat de voetbal hype in Saudi-Arabië ook alweer voorbij is. Had goede hoop dat er wel een club voor Bergwijn zou komen.
Kunnen we die dikke en alcoholist niet als bron gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Volgens kale & kokkie was er interesse vanuit de zandbak maar heeft meneer dit afgewimpeld.
Dat speelt mee, ook onder andere PIF (grootste fonds) die nu zegt dat ze broek zelf moeten ophouden. Dit was gewoon een stukje sportwashing, grote namen halen om te laten zien dat je serieus bent en nu heb je WK binnen en is het meteen weer klaar. Niet verrassend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon buitenlandse restricties.
Denk dat ze stiekem ook hadden verwacht dat opeens miljoenen Europeanen deze league zouden gaan bekijken. Op een paar goaltjes van Ronaldo na heb ik geen seconde gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat speelt mee, ook onder andere PIF (grootste fonds) die nu zegt dat ze broek zelf moeten ophouden. Dit was gewoon een stukje sportwashing, grote namen halen om te laten zien dat je serieus bent en nu heb je WK binnen en is het meteen weer klaar. Niet verrassend.
Mwah, zo dom zijn ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem ook hadden verwacht dat opeens miljoenen Europeanen deze league zouden gaan bekijken. Op een paar goaltjes van Ronaldo na heb ik geen seconde gezien.
Tsja wie wil daar nou naar kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem ook hadden verwacht dat opeens miljoenen Europeanen deze league zouden gaan bekijken. Op een paar goaltjes van Ronaldo na heb ik geen seconde gezien.
Toch in de zomer wel voldoende kutkinderen met zo'n afzichtelijk geel/blauw Ronaldoshirt gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie wil daar nou naar kijkenWat uitgerangeerde Europeanen
Meer de schuld van die oudersquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch in de zomer wel voldoende kutkinderen met zo'n afzichtelijk geel/blauw Ronaldoshirt gezien.
Dat zou wel echt de doodsteek zijn voor clubs buiten de top 4 landen. Wij moeten het juist hebben van transferinkomsten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef manny het volgende:
Er komt ook een soort nieuw Bosman arrest aan trouwens. Wellicht. Heel heel heel kort samengevat: een speler kan, als dit echt doorgaat, zijn contract opzeggen wanneer hij wil (met een opzegtermijn) en naar een andere club gaan. Net zoals wij kunnen bij onze werkgever.
Gisteren in de Branie Podcast gingen ze er wat dieper op in. En uiteraard: de experts staan 180 graden tegenover elkaar als het gaat om wat dit kan betekenen. Logica zegt: transfersommen enorm omlaag, salarissen enorm omhoog.
mag hopen dat dit niet doorgaat idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat zou wel echt de doodsteek zijn voor clubs buiten de top 4 landen. Wij moeten het juist hebben van transferinkomsten.
Je post dit onder je verkeerde account @Brubbiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
C-keuze Brubby (goed he) gaat jullie wellicht de broodnodige miljoenen opleveren.
als we daar genoeg voor krijgen prima. Het maakt kennelijk alleen wat uit in regio rotterdam gezien de reacties daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je post dit onder je verkeerde account @:brubbie
Beetje dubbelgevoel wel. Leek vorig jaar eindelijk zijn potentieel te gaan aantikken. Maar sinds het EK weer de "oude" Brobbey. Vraag mij af of hij ooit de echte topsport mentaliteit gaat krijgen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
C-keuze Brubby (goed he) gaat jullie wellicht de broodnodige miljoenen opleveren.
Als je daar een zelfde soort bedrag voor kan krijgen als ze voor Santi overhadden heb je wel een topdeal lijkt me voor een redelijk beperkte spits die altijd iets heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Beetje dubbelgevoel wel. Leek vorig jaar eindelijk zijn potentieel te gaan aantikken. Maar sinds het EK weer de "oude" Brobbey. Vraag mij af of hij ooit de echte topsport mentaliteit gaat krijgen.
Als het maar niet voor een fooitje is.
Santi bedrag + Ajax tax en dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je daar een zelfde soort bedrag voor kan krijgen als ze voor Santi overhadden heb je wel een topdeal lijkt me voor een redelijk beperkte spits die altijd iets heeft.
Geen idee hoe betrouwbaar de bron is verder.
Als de Ajax tax nog bestond dan had je al wel wat verkocht vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Santi bedrag + Ajax tax en dan ben ik tevreden.
Die bestaat zelfs in slechte jaren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de Ajax tax nog bestond dan had je al wel wat verkocht vermoed ik.
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die bestaat zelfs in slechte jaren.
Ja man clubs staan te vechten om de beste Ajax spelers van deze selectie. Je krijgt ze aan de straatstenen nog niet kwijtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die bestaat zelfs in slechte jaren.
Niets te maken met interesse.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja man clubs staan te vechten om de beste Ajax spelers van deze selectie. Je krijgt ze aan de straatstenen nog niet kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |