SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Feyenoord-Ajax. Tuurlijk is het in dat geval definitiefquote:
Topfit de septembermaand in toch?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:44 schreef Dven het volgende:
Twee weekenden achter elkaar vrij. Wat een weelde.
Feyenoord dan wel met Zerrouki. Competitievervalsing!quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Topfit de septembermaand in toch?
Het ergste dat er kan gebeuren is dat ze wat Ajax spelers mishandelen. Bij de meerderheid zijn de uitkeringen van de verzekering vermoedelijk hoger dan de transferwaarde.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan bij de meeste wedstrijden ook prima, maar bij deze niet.
Mwah, spelers mishandelen is net iets meer een Amsterdamse traditie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het ergste dat er kan gebeuren is dat ze wat Ajax spelers mishandelen. Bij de meerderheid zijn de uitkeringen van de verzekering vermoedelijk hoger dan de transferwaarde.
Waarom ook dat gedoe met clubs vrij geven ivm Europese duels. Plan dan gewoon een niemendalletje in voor die clubs, Almere, RKC of Heracles thuis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:49 schreef Dven het volgende:
Wegens interlands het weekend daarna ook geen wedstrijd
Of NACquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom ook dat gedoe met clubs vrij geven ivm Europese duels. Plan dan gewoon een niemendalletje in voor die clubs, Almere, RKC of Heracles thuis.
Ja die lieverdjes van de harde kern van feyenoord zouden nooit zoiets gemeens doen natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, spelers mishandelen is net iets meer een Amsterdamse traditie.
Maar er is geen enkele burgemeester te vinden die zo'n wedstrijd zonder politie laat spelen natuurlijk.
Niet meerdere keren jeugdploegen aangevallen inderdaad, dieper kan je ook eigenlijk niet zinken. Dat er debielen aan beide kanten zitten lijkt me evident en precies de reden dat zo'n pot niet zonder politie gespeeld kan worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja die lieverdjes van de harde kern van feyenoord zouden nooit zoiets gemeens doen natuurlijk
Staan we straks weer 18equote:Op maandag 26 augustus 2024 09:49 schreef Dven het volgende:
Wegens interlands het weekend daarna ook geen wedstrijd
Ze slopen slechts de Kuip die is toch al aan een grondige renovatie toe.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, spelers mishandelen is net iets meer een Amsterdamse traditie.
Maar er is geen enkele burgemeester te vinden die zo'n wedstrijd zonder politie laat spelen natuurlijk.
Ook dat is wel een beetje achterhaald inmiddels, ik was vorig seizoen bij die klassieker in de Arena en daar probeerde men naderhand ook het eigen stadion te slopen, naast het expres laten staken van de wedstrijd omdat je pakkie kreeg natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze slopen slechts de Kuip die is toch al aan een grondige renovatie toe.
Ik zie geen problemen.
Moet ik hier weer aan bepaalde lieden gaan uitleggen dat we met terugwerkende kracht geen 18e hebben gestaan. Iets dat ze ondanks hun bul van Harvard maar niet begrijpen.quote:
Hoef je mij niet uit te leggenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Moet ik hier weer aan bepaalde lieden gaan uitleggen dat we met terugwerkende kracht geen 18e hebben gestaan. Iets dat ze ondanks hun bul van Harvard maar niet begrijpen.
Dat snapt iedereen, maar het was natuurlijk wel gewoon komisch voor eenieder die niks met Ajax heeft en dat snap jij ook wel. Als Feyenoord dit was overkomen, ook met anderhalf potje minder, had jij ook gelachen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Moet ik hier weer aan bepaalde lieden gaan uitleggen dat we met terugwerkende kracht geen 18e hebben gestaan. Iets dat ze ondanks hun bul van Harvard maar niet begrijpen.
Dat zie ik over 2 maanden niet anders zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar wij kunnen er nu echt helemaal niks van
Ik moest denken aan die wedstrijd zonder publiek tijdens corona waarbij er een nepbus moest worden ingezet vanwege de veiligheid. En laten we vooral de netten daar niet vergetenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze slopen slechts de Kuip die is toch al aan een grondige renovatie toe.
Ik zie geen problemen.
Maakt ook niks uit. Hopelijk kan er gewoon gespeeld worden komende zondagquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zie ik over 2 maanden niet anders zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |