1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ben nu ook volgens mij klaar met alle Burgen van Nederlandquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:43 schreef Camphuys het volgende:
Eindelijk de link gevonden![]()
Kasteel Waardenburg
Speciaal voor jou danquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ben nu ook volgens mij klaar met alle Burgen van Nederland
Dan is het dus de bedoeling dat je hem even opzoekt op Google Maps en hier een linkje plaatst naar de juiste locatie:quote:
Ah thanks, nu snap ik het. Haha. Kwam daar 30 jaar terug en keek nog niet zolang geleden op Maps en had toen deze nieuwbouw gezien. En nu deze quiz meende ik het te herkennen. Coolquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dan is het dus de bedoeling dat je hem even opzoekt op Google Maps en hier een linkje plaatst naar de juiste locatie:
Sint Annaland
En nu heb jij dus een punt en mag je een nieuwe opgave plaatsen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:54 schreef marcel.de het volgende:
Gevonden, Bam twee punten:
Nieuwelaan 51 Delft
Zo goed gevonden zeg. Had ik niet verwacht zo snel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:44 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Bliksemstart![]()
Welkom maar doe je wel effe kallem an?!
O ja, Appingedam
Inderdaad. En daar werkte een gast die bij station Rotterdam Alexander afsprak in een schoonmaakruimte om criminelen te ronselen om een overval te plegen en precies te zeggen in welke kluisjes de waardevolste spullen lagen bij die Rabobank in Capelle.quote:
Correct. Direct nadat het vliegtuig in de Bijlmer stortte, werd dit winkelcentrum geplunderd.quote:
Dan zat ik dus vlakbijquote:
Nee, iets specifieks aan deze voormalige molen. Er zijn genoeg voormalige molens, maar er is iets specifieks waarom deze me aan Don Quixote doet denkenquote:Op maandag 2 september 2024 16:25 schreef marcel.de het volgende:
Vanwege die molen zonder kap en wieken?
Zonder hier bekend te zijn lijkt me dit een bijna onmogelijke opgave dit keer
https://nl.wikipedia.org/wiki/Don_Quichot_(boek)quote:Op maandag 2 september 2024 19:20 schreef marcel.de het volgende:
Ik meen Drenths of Gronings huisje te zien gezien de raampjes.
Don Qui... ben ik niet mee bekend, ik kan weinig met die tip maar hopelijk iemand anders
jaja had ik al gekeken natuurlijk maar leidde mij niet tot het inzicht wat de locatie isquote:Op maandag 2 september 2024 20:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Don_Quichot_(boek)
En de molen heette vroeger De Ridder, vandaar Don Quichotquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
> Dorpshuis > Google "Dorpshuis voormalige molen"
De bomen (en kermis) ontnamen het zicht op de kerk en het cafegebouw. Ik zocht daarom op een iets ouder beeld, en deze had alles mooi duidelijk in beeld, zonder dat er al te veel wijzigingen aan de huidige situatie warenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:02 schreef Rockfire het volgende:
Sint Anthonis
Waarom zo'n oude datum gepakt en niet gewoon de meest recente?
Ik ook! Eigenlijk net als met PhotoSphere, gewoon even vermelden.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:22 schreef alpeko het volgende:
Ik ben altijd wel voorstander van het vermelden als je niet de meest recente opname gebruikt.
An sich wel eens, zeker als het niet uit de uitsnede blijktquote:Op woensdag 4 september 2024 08:22 schreef alpeko het volgende:
Stationsburg Middelburg
maar dan helaas wel een weergave uit 2009. Oud. Die brug is nu patina.
Ik ben altijd wel voorstander van het vermelden als je niet de meest recente opname gebruikt.
shit, heb daar 2x gekeken, kon het niet vinden. Goed gedaan @Rockfirequote:
ik ben niet gek natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2024 15:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaats je die straks, ik was alweer naarstig op zoek
Ik tast anders nog steeds in het duisterquote:
Of moderne interpretatie vlag van Oekrainequote:Op woensdag 4 september 2024 16:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deuren gesponsord door IKEA
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #111:
marcel.de 14
TARAraboemdijee 14
Camphuys 13
Rockfire 12
alpeko 8
r_one 4
FrankRicard 1
900... wat?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Welkom bij de club van 900
oooowww, dan heb ik nog wat in te halen met mijn 15 16 puntjes.... Ik zit al sinds 2004 op Fok ofzo, had ik toen maar aangevangenquote:
Je gaat anders flink hardquote:Op woensdag 4 september 2024 17:01 schreef marcel.de het volgende:
[..]
oooowww, dan heb ik nog wat in te halen met mijn 15 puntjes.... Ik zit al sinds 2004 op Fok ofzo, had ik toen maar aangevangen
dankquote:Op woensdag 4 september 2024 20:53 schreef marcel.de het volgende:
Stand voor TARA.. ook even bijgewerkt, deed zich zelf bij vorige foto te kort
Tussenstand topic #111:
marcel.de 18
TARAraboemdijee 16
Camphuys 13
Rockfire 13
alpeko 8
r_one 4
FrankRicard 1
En een nieuwe:
[ afbeelding ]
Die rare zwarte vlek boven heb ik niet gemaakt, die staat echt op Maps:
[ afbeelding ]
Mwah, dat hoeft niet per sequote:Op woensdag 4 september 2024 20:59 schreef marcel.de het volgende:
als je in Haren woont, dan ben je van stand.
Nee, ik woon iets noordelijkerquote:Op woensdag 4 september 2024 20:59 schreef marcel.de het volgende:
als je in Haren woont, dan ben je van stand. Alhoewel, ook gemeente Groningen geworden enzo...
Eigenlijk is dat geen Haaksbergenquote:Op donderdag 5 september 2024 20:10 schreef marcel.de het volgende:
Haaksbergen, dankzij de autodealer
Goorsestraat
De adressen geven dat anders wel aan, welk pand ik ook aanklik.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat geen Haaksbergen
Zo heet het dorp inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:36 schreef marcel.de het volgende:
[..]
De adressen geven dat anders wel aan, welk pand ik ook aanklik.
Maar tankstation zegt Sint Isodorushoeve en zo heet de kerk ook. Bedoel je dat?
Ik vraag het er maar alvast bij. Is dit weer een terug in de tijd dingetje? Want de meeste torens zijn er niet meer nl. Ook niet op Street View.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:03 schreef marcel.de het volgende:
De Groate kerk in Sint Jacobiparochie
Ik ga slapen, dit is je kans.
Tussenstand topic #111:
marcel.de 24
TARAraboemdijee 23
Rockfire 15
Camphuys 13
alpeko 8
r_one 4
FrankRicard 1
In deze toren stonden toentertijd nog auto's:
[ afbeelding ]
Ja hoor deze toren staat er gewoon nog en is gewoon herkenbaar. Regelmatig in een vlog te zien.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vraag het er maar alvast bij. Is dit weer een terug in de tijd dingetje? Want de meeste torens zijn er niet meer nl. Ook niet op Street View.
Het gebouw lijkt namelijk enorm hier op: https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Maar nogmaals: is het een actuele Street View of terug in de tijd?quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:27 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Ja hoor deze toren staat er gewoon nog en is gewoon herkenbaar. Regelmatig in een vlog te zien.
Buiten dat er nu geen auto's meer in staan is er niets veranderd.
Hij is niet in Den Haag.
terug in de tijd. Daarom schreef ik ook toentertijd en zeg ik dat er nu geen autootjes meer in staan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar nogmaals: is het een actuele Street View of terug in de tijd?
Ja maar dat is niet het spel. Al helemaal niet 16 jaar terug.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:36 schreef marcel.de het volgende:
[..]
terug in de tijd. Daarom schreef ik ook toentertijd en zeg ik dat er nu geen autootjes meer in staan.
Volledig begroeid dan in ieder geval. Er is daarna door meerdere gezegd het niet te doen en bij uitzondering (als er bijv een stellage voor staat zoals Tara dat had) noem dan iig het jaartal. Ik kan nu behalve de locatie ook nog 9 terugblikken in de tijd af.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:37 schreef marcel.de het volgende:
Hoezo, die geluidswal is er nog gewoon hoor voor de wijk daar achter. Enige wat was veranderd is dat de Smarts er niet meer in staan.
Maar goed, geen terug in de tijds meer.
Ik zag iemand anders dat doen en dat gaf mij inspiratie. En omdat deze toch niet schrikbarend veranderd is durfde ik hem aan.
Ok ik zag gewoon een blauwe route door het park lopenquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:58 schreef Rockfire het volgende:
Het ziet er uit alsof het gefotografeerd is met een aardappel, omdat het GEEN SV is, maar PhotoSphere:
[ afbeelding ]
Arnhem
Klopt en hier is ook de nieuwe spottersplek voor Schiphol. FedEx (daarom had ik die bus in beeld gelaten) wil kennelijk niet dat er naast hen geparkeerd wordt getuigende de gele varkensruggen op de straat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:21 schreef alpeko het volgende:
Zelden of nooit is een FedEx (of ander bedrijfsbusje) een lead maar nu wel.
FedEx Oude Meer
oh... reverse image search ...quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:12 schreef marcel.de het volgende:
Eén of andere vage site Jumba.nl liet dat huis zien links. Ik dacht te koop maar dat lijkt niet het geval.
Ik vond hem dankzij het standbeeld op de brugquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:55 schreef marcel.de het volgende:
Dankzij de Rotary
Je staat op de Comrykade in Woubrugge. Na veel zoeken werd het hotel / restaurant tegenover herkend bij Rotary Alphen-Woubrugge
Haven met water![]()
Ik denk een drugslab maar als ik daar op zoek in Google Maps vind ik er geen. Heb je die schoorsteen (of wat is dat tussen die wimpel en de lichtmast) nou weggelakt?quote:Op maandag 9 september 2024 15:37 schreef marcel.de het volgende:
Nee dat is het niet. Het is in een provincie, in the middle of het landelijke maar de verre omtrek merkt dat dit bedrijf er is (nieuwe tip). Het is geen bedrijventerrein, het is dit bedrijf. Meer is daar niet, behalve akkers.
En de tip eerder was dat dit NIET de gemeente is.
Ja die schoorsteen zorgt er voor dat iedereen in de omgeving weet dat dit bedrijf er is..quote:Op maandag 9 september 2024 16:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik denk een drugslab maar als ik daar op zoek in Google Maps vind ik er geen. Heb je die schoorsteen (of wat is dat tussen die wimpel en de lichtmast) nou weggelakt?
Blijkbaar nietquote:Op maandag 9 september 2024 16:34 schreef marcel.de het volgende:
Kom op Alpeko en TARAraboemdijee, dit moet te doen zijn.
Het is maar wat je "te doen" vindquote:
Ik was ook al bij de grasdrogerijen uitgekomen maar liep dood in Ruinerwold.quote:Op maandag 9 september 2024 16:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het is maar wat je "te doen" vindAls je het weet is het wellicht heel simpel, maar in de praktijk is het dat niet...
Tijdens mijn zoektocht liep ik geheel toevallig tegen een grasdrogerij aan, van daaruit verder gaan zoeken:
Groenvoederdrogerij Oldambt
uhuh. Dat was mij ook al gelijk duidelijk, alleen dat vaantje bracht mij van de wijs. Die met de vlag van Groningen zie je namelijk nauwelijksquote:Op maandag 9 september 2024 17:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik was ook al bij de grasdrogerijen uitgekomen maar liep dood in Ruinerwold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |