Ja, daar zit eigenlijk nergens een aanknopingspunt voor enige hoop inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Als ze vandaag niet gevonden is en ze pas morgen verder gaan zoeken, is dat vrees ik de harde realiteit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Thomas Huber, blijkbaar een klimlegende, leidt de reddingsoperatie, maar ik vrees toch met hele grote vrezen dat het met name een bergingsoperatie gaat zijn en we over een week foto's zien van de halve biatlonwereld ergens in Duitsland
Ja, ik heb al sinds het eerste bericht (haar wel gezien, maar geen teken van leven) eigenlijk geen hoop. Ongelooflijk, er hangt hier al de hele dag verslagenheid in huis. Zo zijn die handtekeningen die ik twee maanden geleden kreeg ineens collector's itemsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze vandaag niet gevonden is en ze pas morgen verder gaan zoeken, is dat vrees ik de harde realiteit.
Dan is vooral de hoop dįt ze wordt gevonden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze vandaag niet gevonden is en ze pas morgen verder gaan zoeken, is dat vrees ik de harde realiteit.
Dat zal wel gebeuren, ze hebben haar immers gezien, dus ze zullen weten waar ze is. Moeten er alleen zien te komen..quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan is vooral de hoop dįt ze wordt gevonden.
Het is heel verdrietig. En als dit toch moe(s)t gebeuren, is het ergens passend dat het in haar geliefde bergen gebeurd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik heb al sinds het eerste bericht (haar wel gezien, maar geen teken van leven) eigenlijk geen hoop. Ongelooflijk, er hangt hier al de hele dag verslagenheid in huis. Zo zijn die handtekeningen die ik twee maanden geleden kreeg ineens collector's items
De tering 😱quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
https://www.hln.be/meer-s(...)na-ongeval~a27ee4a9/
quote:Dahlmeier is een ervaren bergbeklimmer en heeft diploma's als berg- en skigids. De Duitse is bekend met de gevaren van de sport; enkele jaren geleden kwam haar ex-vriend Robert Grasegger om het leven tijdens het klimmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |