SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
In septemberquote:
Dotteke is belangrijkerquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef aeque het volgende:
En dan nog DoTTeke verkeerd neerzetten terwijl het zijn eigen idee was.
Deed ik expres nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef aeque het volgende:
En dan nog DoTTeke verkeerd neerzetten terwijl het zijn eigen idee was.
Amy is ook belangrijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotteke is belangrijker
En zo ego wil ik ook niet zijn door mezelf in de TT te zetten.
quote:
Als straf gaan we nu over dts praten.quote:
Neenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als straf gaan we nu over dts praten.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotteke is belangrijker
En zo ego wil ik ook niet zijn door mezelf in de TT te zetten.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is deze nu weer.
Haha weet ik mn plek weer.
Wel terecht hoor!
Niemand is hier belangrijker dan een anderquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is deze nu weer.
Haha weet ik mn plek weer.
Wel terecht hoor!
Jouw obsessie met DTS overklast die van mij zelfsquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als straf gaan we nu over dts praten.![]()
Is ook wel last week's news natuurlijk.quote:
Ik Heb je wel gefeliciteerdquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook wel last week's news natuurlijk.
Gelukkig vier ik mn verjaardag pas eind september, ga ik dan toch nog een paar cadeautjes krijgen
Van mij krijg je ook ietsquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig vier ik mn verjaardag pas eind september, ga ik dan toch nog een paar cadeautjes krijgen
Zou overslaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook iets
Kom maar halen dat je presentjequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wil geen presentje van mij?quote:
Jaaahhh jij wel!quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik Heb je wel gefeliciteerd![]()
Alleen niet hier
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil geen presentje van mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |