Die oudjes ook altijdquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgeschaft omdat oudjes er in stikten
De muis!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de vader, de moeder, de zus, de broer, de nicht, de neef, de oma, de opa, de cavia, de parkiet, de wasbeer, de pelikaan en de hont en kad niet!
Wij hadden patat op zondag! Woonden lange tijd tegenover de snackbar, lekker makkelijk!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met Sinterklaas was wel feest, Chocomel zoveel als je wilde en worstenbroodjesEn op zondag was dan FRIETdag iedere week, en op je verjaardag mocht je kiezen wat je wilde eten.
Beetje Amerikaanse praktijkenquote:
Nooit gezienquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was zoiets https://www.koffiezone.nl(...)9rfIqTsaAlDPEALw_wcB
Toen je poep nog met lange oe schreef!quote:
Bij ons werd de FRIET zelf gebakkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij hadden patat op zondag! Woonden lange tijd tegenover de snackbar, lekker makkelijk!
En mocht ook kiezen op mn verjaardag ja! Koos meestal pizza, of sperzieboontjes
Chocomel vond ik nooit zo lekker, dronk het liefste sinaasappelsap of appelsap.
Ja, ik kreeg ook altijd met heel veel roosvicee, dan werd het zo'n dikkige brei om te drinken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat smaakte altijd wel lekker vond ik
Maar ik deed dan altijd 90% roosvicee en 10% water ipv andersom
Was dat dan ook van Benco net als die chocomelk korrelsquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was zoiets https://www.koffiezone.nl(...)9rfIqTsaAlDPEALw_wcB
De teringquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje Amerikaanse praktijken
Net als dat speelgoed zo’n schijf die je kon laten springen
Daar moest een gat in omdat er kinderen in waren gestikt
Kon je je lepel rechtop instekenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook altijd met heel veel roosvicee, dan werd het zo'n dikkige brei om te drinken.
Patatquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij ons werd de Patat zelf gebakkenHeel soms van de patatzaak als moeders geen zin had te bakken.
Nee, zegt me nog steeds niets.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan, weet ik echt niet meer. Maar half glas vol gooien met die korrels. Water erbij en roeren als een mallequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was dat dan ook van Benco net als die chocomelk korrels
Ik ga niet zeggen dat vroeger alles beter was.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit gezien
[..]
Toen je poep nog met lange oe schreef!
Ken wel die zakjes van sinaspril?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan, weet ik echt niet meer. Maar half glas vol gooien met die korrels. Water erbij en roeren als een malle
Ja, daar staat me wat van bij. Chocomelk korrels, roeren met warme melk en dan kreeg je chocolademelk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was dat dan ook van Benco net als die chocomelk korrels
Ja, dat kwam bij ons ook, nadat de cafetaria verhuisd was. (tja Enschede, dus dat was wel echt patat)quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij ons werd de FRIET zelf gebakkenHeel soms van het frietkot als moeders geen zin had te bakken.
Nesquick is lekkerderquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar staat me wat van bij. Chocomelk korrels, roeren met warme melk en dan kreeg je chocolademelk.
Je moest wel heel goed roeren trouwens....
Nee, maar jij bent dan ook ouder dan ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken wel die zakjes van sinaspril?
Damnquote:
Dat was het wel!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat vroeger alles beter was.
Enorm. Tribunalen zeg ik!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier worden misdaden tegen de menselijkheid gepleegd zeg ik je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |