therethere.gifquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik laat gewoon een traan hier van ellende.
Ja, ik had ook meestal die dozen croky chips. Had ook het idee dat iedereen die het liefste hadquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja of ze gingen rond met die dropjes die eruit zagen als konijnenkeutels om te trakteren op school... Man man man. Trakteren mocht ik met mijn verjaardag dan wel met die dozen croky chips waar 12 kleine zakjes chips in zaten.. Zo stond ik met mijn verjaardag iig niet voor lul door mijn ouders "bewuste" opvoeding
Smartiesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had ook meestal die dozen croky chips. Had ook het idee dat iedereen die het liefste had
Klopt, en iedereen zat dan te smikkelen en dan voelde je je even helemaal het mannetje, of in jouw geval het vrouwtjequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had ook meestal die dozen croky chips. Had ook het idee dat iedereen die het liefste had
Everybody is an atheist, until .....quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God, maar nu dank ik hem toch.
Toto's, Kroko's en Dino's!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en iedereen zat dan te smikkelen en dan voelde je je even helemaal het mannetje, of in jouw geval het vrouwtje
Oja, Smarties.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smarties
Kregen wij soms
Dat was denk ik na mijn tijd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toto's, Kroko's en Dino's!
Als je die nog kent
Ken ze wel, ben ook al ouwe 1981'er maar die kreeg ik nooit. Zoals ik net al zei, mijn ouwelui waren vrij bewust van de voeding die we kregen. Het was ook na school 1 glas Carvan C en een droog thee biscuitje. Verder geen snoep enzo...quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je die nog kent
Zegt me nietsquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je die nog kent
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was denk ik na mijn tijd.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken ze wel, ben ook al ouwe 1981'er maar die kreeg ik nooit. Zoals ik net al zei, mijn ouwelui waren vrij bewust van de voeding die we kregen. Het was ook na school 1 glas Carvan C en een droog thee biscuitje. Verder geen snoep enzo...
quote:
Met Sinterklaas was wel feest, Chocomel zoveel als je wilde en worstenbroodjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest altijd roosvicee drinken, mn moeder dacht dat dat gezond was
Uiteraardquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las ik toch weer heel wat anders.
Dat smaakte altijd wel lekker vond ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest altijd roosvicee drinken, mn moeder dacht dat dat gezond was
Herkenbaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met Sinterklaas was wel feest, Chocomel zoveel als je wilde en worstenbroodjesEn op zondag was dan FRIETdag iedere week, en op je verjaardag mocht je kiezen wat je wilde eten.
Ken je die korrels nog om zelf citroen ijsthee te maken nog? Die kocht ik van mijn zakgeldquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat smaakte altijd wel lekker vond ik
Maar ik deed dan altijd 90% roosvicee en 10% water ipv andersom
Nee, die ken ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken je die korrels nog om zelf citroen ijsthee te maken nog? Die kocht ik van mijn zakgeld
Afgeschaft omdat oudjes er in stiktenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, Flippo's
Waar nog oorlog om gevoerd werd op het schoolplein of na schooltijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |