SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dacht nog..... moet even wat verzoekjes doen, zodat je deze zeker niet draait.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Deze ging ik vanavond draaien, maar heeft plaats gemaakt voor de verzoekjes
Melting pikt alle restjes wel opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Deze ging ik vanavond draaien, maar heeft plaats gemaakt voor de verzoekjes
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting pikt alle restjes wel op
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht nog..... moet even wat verzoekjes doen, zodat je deze zeker niet draait.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoesje was te klein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer 1x Duran?
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
De helft is weggegaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer 1x Duran?
Ik verwacht een rant van DDM binnen luttele seconden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
Paul Young - Love will tear us apart
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze plaat doet het best goed als onderzetter
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
Paul Young - Love will tear us apart
Die ligt nu huilend in bedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik verwacht een rant van DDM binnen luttele seconden...
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn bed opzoeken.
Echt een hoop onbekende dingen gehoord.
Dank Melting!
Fijne avond nog
Trustenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn bed opzoeken.
Echt een hoop onbekende dingen gehoord.
Dank Melting!
Fijne avond nog
Geheel correct en daar wil ik mijn handtekening ook nog wel onder zettenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Uitgerekend Joy Division, voorloper van New Order, gezongen door de man die elk nummer verkracht (in de optiek van DDM). Kernpunt: dit had -ie niet moeten doen.
Klachtenbrief in drievoud onderweg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |