quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Laatste week voor mn vakantie!en ook
Morningquote:
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb er heel lang onderuit kunnen komen. Maar het is nu toch gebeurd. Ik ben toevoegd aan een buurtapp
Op stil zetten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb er heel lang onderuit kunnen komen. Maar het is nu toch gebeurd. Ik ben toevoegd aan een buurtapp
Als dat gebeurt ben ik weg. Ook wanneer mensen mij gaan vragen waarom mijn lamellen op dit tijdstip nog dicht zitten. De buren hoeven mij niet te zien in mijn kattenpyjamaquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnHeeft er al iemand geklaagd over iets onbenulligs?
De buurman van nummer 67 heeft zijn vuilcontainer een uur te vroeg aan de straatkant gezetquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnHeeft er al iemand geklaagd over iets onbenulligs?
Dat is nog niks vergeleken bij wat die schoft van 34 doet! Die zette vorige week de groene bak de avond ervoor al op de stoep! Stel dat mevrouw Van Oudenallen van nummer 36 ineens een ambulance nodig had gehad en die er niet op tijd bij kon zijn omdat die groene bak in de weg stond!quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De buurman van nummer 67 heeft zijn vuilcontainer een uur te vroeg aan de straatkant gezet
Frans van nummer 17 zegt:quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken bij wat die schoft van 34 doet! Die zette vorige week de groene bak de avond ervoor al op de stoep! Stel dat mevrouw Van Oudenallen van nummer 36 ineens een ambulance nodig had gehad en die er niet op tijd bij kon zijn omdat die groene bak in de weg stond!
Hou je bek Frans, niemant heb jouw wat gevraagt. Gr. Riaquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frans van nummer 17 zegt:
De buurt gaat hard achteruit. Nog even zo doorgaan allemaal, dan is het hier de Schilderswijk. 🤡
Hm, dat klinkt vaag bekendquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
In mijn buurtapp gaat het alleen maar om pakketjes.
Dat is dan ook zo ongeveer de ultieme first world problemquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
In mijn buurtapp gaat het alleen maar om pakketjes.
Precies. Kijk maar hoeveel pakjes leed we hier al hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo ongeveer de ultieme first world problem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |