SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Allemaal tienen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ik dat dateprofiel van me iets te mooi heb ingevuld als ik zie wat ik voorgeschoteld krijg
Het erge nog is dat dit het leef gewoon is.
Het regent pijpenstelen. Ik blijf fijn binnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:23 schreef Karzai het volgende:
prinsengracht concert begint nu tis hier zo'n 10 minuten fietsen vandaan en gratis, verkapte post kijk mij eens in het centrum wonen
zal wel druk zijn en het is ook live op tv
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:23 schreef Karzai het volgende:
prinsengracht concert begint nu tis hier zo'n 10 minuten fietsen vandaan en gratis, verkapte post kijk mij eens in het centrum wonen
zal wel druk zijn en het is ook live op tv
Meer een "ik heb geen idee wat ik ervan moet vinden omdat er praktisch niets in het profiel staat". De gimmick van deze app is dat je gelijk op date gaat zonder chat gedoe, dus dat maakt het wel even verdomd lastigquote:
Mja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer een "ik heb geen idee wat ik ervan moet vinden omdat er praktisch niets in het profiel staat". De gimmick van deze app is dat je gelijk op date gaat zonder chat gedoe, dus dat maakt het wel even verdomd lastig
Nog steeds beter dan chat gedoe.
Daarom heb ik ook bewust deze gekozen, maar met die minimale profielen ga je dit chat haast missen.quote:
Ik heb er een paar dates met een Vlaamse aan over gehouden die me ging stalken toen ik aangaf dat ik het voor gezien hield.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook bewust deze gekozen, maar met die minimale profielen ga je dit chat haast missen.
Mocht het er al af?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus we probeerden net het drukverband eraf te halen. Ging helemaal stuk van de pijn![]()
Ja en mijn voet was helemaal dik geworden en had het idee dat de enige pijn die ik nog had door de druk kwam.quote:
Wat, zit jouw DM niet vol?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is anno 2024 iets lastiger dan 15 jaar geleden.
Auwquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en mijn voet was helemaal dik geworden en had het idee dat de enige pijn die ik nog had door de druk kwam.
Maar het schoot keihard in die breuk
Gossip girl nou maar evenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Let jij nou maar even op je verbandje
Al met pensioen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik val een beetje buiten de normaalcurve wat leeftijd betreft.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
27quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Kuiken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga voor een MILF/cougarquote:
Mag ook met gefingeerde namen en een kort verslag van de datequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gossip girl nou maar even
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ook met gefingeerde namen en een kort verslag van de date
72 is die.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
welke app gaat het over?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook bewust deze gekozen, maar met die minimale profielen ga je dit chat haast missen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus we probeerden net het drukverband eraf te halen. Ging helemaal stuk van de pijn![]()
In R&P een hengel uitgooien dan maar?quote:
Ga me alvast abonneren op de avonturen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ga misschien in thailand ook weer tinder aanslingeren
ja moet het wel beperkt houden want klein eilandquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga me alvast abonneren op de avonturen.
Ieder seizoen de surfer-dudes oppikken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet het wel beperkt houden want klein eiland
Even de roedel plakpaki's op laten schrikken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef bitterbal het volgende:
In welk universum is dat een goed idee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
In R&P een hengel uitgooien dan maar?
Allemaal mannen die Tom Kha Kai heten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal mannen die Tom Kha Kai heten.
zitten daar wel echt aantrekkelijke mannen. Maar das meer bij de gyms dus daar moet ik eigenlijk dan ook naar toequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder seizoen de surfer-dudes oppikken.
Zoekgebied: 30 meterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet het wel beperkt houden want klein eiland
Of op IQ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Kun je op die dating apps ook op huidskleur selecteren eigenlijk?
gewoon een lelijke nemen met een buikje en een paar missende tanden die wel lief is, hoef je je ook niet zo uit slovenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten daar wel echt aantrekkelijke mannen. Maar das meer bij de gyms dus daar moet ik eigenlijk dan ook naar toe
ja die gaan wel goed, ook geen spelers wegquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV was lekker op dreef, vooral na rust![]()
alleen weer een tegengoal
15 doelpunten in 3 wedstrijden. Kan slechter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV was lekker op dreef, vooral na rust![]()
alleen weer een tegengoal
Nou ik moest er een oxy in gooien. En mijn moeder heeft het weer ingezwachteld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar dat het zoveel pijn deed. Nu minder?
ohh ja lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil jij nog een bord dimmy-kaantjes
het oog wilt ook wat karzaiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon een lelijke nemen met een buikje en een paar missende tanden die wel lief is, hoef je je ook niet zo uit sloven
Alleen Teze, maar wellicht nog meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja die gaan wel goed, ook geen spelers weg
Eerste tijd even goed je ogen de kost geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten daar wel echt aantrekkelijke mannen. Maar das meer bij de gyms dus daar moet ik eigenlijk dan ook naar toe
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ik moest er een oxy in gooien. En mijn moeder heeft het weer ingezwachteld.
Maar ik heb het echt uitgeschreeuwd
Nee. Maar het is dus laatst gebrokenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh das we echt kut. Hoort dat zoveel pijn te doen?
Op wat voor termijn ga je dan daten eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Wel handig dat er een badge bestaat voor mensen die vaak een match hebben gehad, weet je wie er minder kieskeurig is
Halve surfeiland suf neuken zodat de klodders pret op de Vietnamese kust aanspoelen en daarna een rustige erudiete rijkaard op de kop tikken om wat kopjes koffie mee te drinken en rode panda's te sparen.quote:
ja d0000h, bedoel na de operatiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar het is dus laatst gebroken
auwquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je loopt al tegen de veertig, dus zoveel keuze is er niet meer
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve surfeiland suf neuken zodat de klodders pret op de Vietnamese kust aanspoelen en daarna een rustige erudiete rijkaard op de kop tikken om wat kopjes koffie mee te drinken en rode panda's te sparen.
Als je weer op je snackigst bent?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Mwa het ging wel redelijk en ik had het met tramadol gedaan tot nu toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja d0000h, bedoel na de operatie
ja , mooi goudkleurig korstjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je weer op je snackigst bent?
awwwwquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, je lijkt mij een lieve spontane vrouw
nou hoop dat je er snel van af bent. Nu gaat het weer in het gips toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa het ging wel redelijk en ik had het met tramadol gedaan tot nu toe.
Heb het idee dat ik wel een hoge pijngrens heb verder
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hoop dat je er snel van af bent. Nu gaat het weer in het gips toch?
ohh dat had ik dat verkeerd begrepen. Nu laten genezen en dan fysio?quote:
Ja. Over twee weken moet ik met fysio beginnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dat had ik dat verkeerd begrepen. Nu laten genezen en dan fysio?
Heb je al een advocaat ingeschakeld?
oke. Nou komt goed dimmiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Over twee weken moet ik met fysio beginnen.
Ja advocaat zit er op.
Het FOK!-universum. Kan je op de boedieboe wie doet wie lijst komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In welk universum is dat een goed idee?
Je balletcarrière kun je nu wel vergetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Over twee weken moet ik met fysio beginnen.
Ja advocaat zit er op.
Geen idee, zie ik eruit als iemand die naar rechts durft te swipen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op wat voor termijn ga je dan daten eigenlijk?
Ik kan niet eens op spietsen lopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je balletcarrière kun je nu wel vergeten
Je moet ergens beginnen. Maar ken het concept niet dus misschien is er wel een termijn waarbinnen je af moet spreken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, zie ik eruit als iemand die naar rechts durft te swipen?
Kom je dan zo geniepig over?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mensen in thailand hebben welles aan mij gevraagd of ik een israeli was
Matzeballiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja of mijn neusquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je dan zo geniepig over?
Ben je Cypriotisch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Waar geld te ruiken was, was jij?quote:
Mooie vrouw ja, maar niet eentje waar ik onmiddellijk de puddingbuks voor ontbloot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is toch echt nog steeds de allermooiste vrouw aan deze kant van de dampkring![]()
Koeneloenquote:
Ik vind de meeste knappe vrouwen wel knap als ze knap zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Israëlische vrouwen vind ik wel knap als ze knap zijn.
ja eens. Europese gemixt met midden oosten geeft vaak mooie resultatenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Israëlische vrouwen vind ik wel knap als ze knap zijn.
Niee logsch, toen was jij drie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mooie vrouw ja, maar niet eentje waar ik onmiddellijk de puddingbuks voor ontbloot.
Maar knappe Indiërs vind ik dan weer niet knap.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind de meeste knappe vrouwen wel knap als ze knap zijn
hmm fles die is nu 70 denk ik, als ik mijn overjarige kaaslul nog omhoog krijg zou ik en wel erin steken thoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is toch echt nog steeds de allermooiste vrouw aan deze kant van de dampkring![]()
Gaat onze ondergang worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eens. Europese gemixt met midden oosten geeft vaak mooie resultaten
Je bent zelf niee logsch.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niee logsch, toen was jij drie.
Deze video heeft wat last van aliasingquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat onze ondergang worden.
Incellandia?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Welk land heeft geen enkele knappe vrouw?
Nee dit kan nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens op deze planeet is vast wel een knappe vrouwelijke incel.
Maar hoe kun je ze dan omschrijven als knap als je ze niet knap vindtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar knappe Indiërs vind ik dan weer niet knap.
Heb jij alle vrouwelijk incels die ooit geleefd hebben degelijk en grondig onderzocht?quote:
Dat kan wiseguy.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe kun je ze dan omschrijven als knap als je ze niet knap vindt
Ja dat doen ze altijd of ze er nou mee te maken hebben of niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je gelezen dat IS de aanslag heeft opgeeist?
nee niet echtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Dr_Flash is Mariah Carey jouw smaak?
ga dat zel even doen of zo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij alle vrouwelijk incels die ooit geleefd hebben degelijk en grondig onderzocht?
Afwezigheid van bewijs, is geen bewijs van afwezigheidquote:
Long Island Iced Tea?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:32 schreef Karzai het volgende:
ik neem nog een neut en dan ga ik ook lekker naar bed
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een goede gin gehaald vanmiddag
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
kom jij hier ook alleen maar om te trollen?
okay, gappiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben daar het type niet voor.
Geen kabeltje mee om je telefoon in de trein op te laden?quote:
met de trein rij ik giga om, in de bus zitten geen stroompunten waar ik genoeg sap uit kan halen in de korte tijd dat ik er in zit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen kabeltje mee om je telefoon in de trein op te laden?
Que?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Iemand uit Den Haag gevonden.
Ik wil @:Haags z'n mening hierover
op zoek naar rode panda's ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Jij houdt wel van Thaise types?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Oh lekker zeg. Succes!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die dating app waar ik mee bezig ben verscheen een Haagse in
quote:
Ja, gewoon opbokken en mij er door latenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja van die schoenen die je op de hielen zijn als je gewoon vlot 95 rijdt op de linkerbaan
@:4EverBlackEyed
Even bijlezenquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KIEEEP?
@:4everblackeyed lokpost
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg
Kijk dan @:4EverBlackEyed
Het disrespect
16 keer van die duinquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed is zich aan het voorbereiden om van een duin gegooid te worden.
Ja daar zal die Haagse wel heet van worden op je datingapp. Lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Ongekend. Nu kan ik weer vermelden dat ik m'n slaapkamer onder de 20 graden heb gekregen.
FLEX FLEX FLEXquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Ongekend. Nu kan ik weer vermelden dat ik m'n slaapkamer onder de 20 graden heb gekregen.
Vast welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daar zal die Haagse wel heet van worden op je datingapp. Lol
Moeten we wel met z'n tweeën doen danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we @:haags ook wel van de duin afgooien. @:4everblackeyed
Ah joh paar regenbuitjes. Lekker man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FLEX FLEX FLEX
PS ik ga echt huilen deze week
Wie heeft er dit neger-weer besteld ?
Ik wil ook wel helpenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we wel met z'n tweeën doen dan
Kom vechten @:Haags
#Jankenmetdelampaanquote:
Ik ga niet vechten met vrouwen. En daar schaar ik @dud0r ook onder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we wel met z'n tweeën doen dan
Kom vechten @:Haags
Het wordt 30 graden woensdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah joh paar regenbuitjes. Lekker man.
Zieke burnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga niet vechten met vrouwen. En daar schaar ik @:dud0r ook onder.
Work hard, play hard.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:55 schreef Wereldgozer het volgende:
A15 dicht dus thuiswerkgenot @:4everblackeyed
Zal vast wel meevallen hier aan de kust. En anders zijn het de laatste stuiptrekkingen van de zomer '24quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt 30 graden woensdag
Huilen
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TYP TYP TYP TYP
@:4everblackeyed
Ik wil ook wel naar de kust, maar ik zit weer in de hamstermolenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen hier aan de kust. En anders zijn het de laatste stuiptrekkingen van de zomer '24
Ik heb echt zelden lapo'squote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:16 schreef essnhills het volgende:
Zou ook kunnen dat @:4EverBlackEyed binnen komt zeilen met de lapo bij #17999 natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar is @:4everblackeyed als je haar nodig hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt nog maar 1.5 week aan tags te gaan.
Ik kijk het sporadisch. Heb echt geen zin meer om het iedere dag te gaan kijken. Maar komt ook omdat ik met vakantie ben geweest dus heb sowieso al een week of 2.5 gemist.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Haags
Ik moet overigens nog 3 afleveringen van B&B afkijken + podcasts
Moet nog gaan haasten ookFML
Kokosvoerquote:
Hij kon ook zeggen: “akkoord”quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geef aan een klant aan per e-mail: ik ben dan en dan op vakantie
Krijg ik als reactie: "ja, is goed."
Wth.. Wat nou als het niet goed is?
Ja, nou.. same.. maar ik ben geen 2,5 week op vakantie geweest, dus dat scheelt en ik zou dan ook geen zin meer hebben als ik 2,5 week moest terugkijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kijk het sporadisch. Heb echt geen zin meer om het iedere dag te gaan kijken. Maar komt ook omdat ik met vakantie ben geweest dus heb sowieso al een week of 2.5 gemist.
Ik hou ook van kokos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kokosvoer![]()
Kokosshampoo![]()
Kokosmilkshake
KFC![]()
Kokosbodymilk
Inb4 US met: dat is voor negers
Hey Misterquote:
Haagsie! Gappie! Ouwe Rukkert!quote:
ballie natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FLEX FLEX FLEX
Dat was een stuk beter geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij kon ook zeggen: “akkoord”
Heb je negers in Twente ?quote:
Hey man!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haagsie! Gappie! Ouwe Rukkert!![]()
En kokosbrood?quote:
Ja, maar ja.quote:
Dit is speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FLEX FLEX FLEX
Vond je het leuk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:24 schreef mschol het volgende:
louwman museum van binnengezien vandaag
Twente loopt eigenlijk stiekem 160 jaar achter op de rest van de provincies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Een wat oudere man, met handen als kolenschoppen had op werk woorden met de altijd chagerijnige secretaresse.
Die zei tegen haar: “ze moeten jou eens met je blote tieten over een kokosmat heen trekken”
Ik had het niet meer toen. Maar kon echt niet eigenlijk
Nou.. echt super fijn... Hadden ze echt niet hoeven doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is speciaal voor jou.
De zomer uit met een banger.
Voor voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twente loopt eigenlijk stiekem 160 jaar achter op de rest van de provincies.
Veel te zoetquote:
Ja.. ja.quote:
Je liep achter?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb m'n postaantal wel weer ingehaald
Ja, met mijn gemiddeldquote:
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met mijn gemiddeld
Dat is nu met deze avond vast wel weer goed gemaakt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:29 schreef Koen66 het volgende:
Veel schelen we niet qua postaantal @:4EverBlackEyed
ik vond het wel mooi om te zien ja die collectiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond je het leuk?
Ik kon er een paar jaar geleden gratis heen en dan is het wel leuk
dan had je niet op vakantie gekundquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geef aan een klant aan per e-mail: ik ben dan en dan op vakantie
Krijg ik als reactie: "ja, is goed."
Wth.. Wat nou als het niet goed is?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had je niet op vakantie gekund
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FLEX FLEX FLEX
Mja, samequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het wel mooi om te zien ja die collectie
maar hoef er de komende 10 jaar niet nog een keer naartoe
ik zie bijna een hele week boven de 20 graden, wat een gekut weerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén mooie stranddag aansteller
Ja nee is goed, ik annuleer alles wel klant.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had je niet op vakantie gekund
30 graden hierquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén mooie stranddag aansteller
Leuk museumquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:24 schreef mschol het volgende:
louwman museum van binnengezien vandaag
Goh. MDF is als een sponsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er nu achter komen dat MDF en water geen geweldige combinatie zijn
Kutzooi.
Dat heet lentequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie bijna een hele week boven de 20 graden, wat een gekut weer
Echt hequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goh. MDF is als een spons
van wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk museum![]()
De Ferarri van PB nog gezien?
Nou nouquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zomer is weer voor bij, tijd voor herfst
Prins Bernhardquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
van wie?
ik heb er een boel bekeken maar dat soort details blijven niet snel hangen, kans dat ik em gezien heb is groot als hij daar gewoon staat
ja, die heb ik gezienquote:
Kokosautoshampooquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kokosvoer![]()
Kokosshampoo![]()
Kokosmilkshake
KFC![]()
Kokosbodymilk
Inb4 US met: dat is voor negers
ja, hijs niet doodquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Nog nooit geweest
[..]
Prins Bernard gezien?
Kokosschoen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kokosautoshampoo
Kokostandenpasta
Kokosvoetencrème
EHHHHHHHHHHMquote:
hoe komt dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een joekel van een blauwe plek op m'n elleboog
Welkom bij de club, ik heb er eentje op m'n heupquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een joekel van een blauwe plek op m'n elleboog
bagage meetquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik heb er eentje op m'n heup
Maar dat komt doordat ik moest zeulen met mn handbagage die per ongeluk wat uit de kluiten gewassen was. Dat was trouwens die tas die jij had aangeraden. Was 9 cm te groot, maar omdat het een zachte tas is, past hij met gemak in dat stomme bagagemeet-ding (weet niet hoe dat heet).
Ja, zo'n ijzeren vakje, waar je kan zien of je handbagage niet te groot isquote:
die rare vierkante dingen waar je koffer/tas in moet passen.quote:
ah ik zag een soort evenement voor me waar iedereen met bagage samenkomtquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n ijzeren vakje, waar je kan zien of je handbagage niet te groot is![]()
En niet 'miet' maar meeeeeet (NL)
Beetje flexen met je handbagagequote:Op zondag 25 augustus 2024 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ik zag een soort evenement voor me waar iedereen met bagage samenkomt
kloptquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:12 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag.
Daar word je ‘s ochtends gewoon mee wakker
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:12 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag.
Daar word je ‘s ochtends gewoon mee wakker
Forum Opties | |
---|---|