Heel toevallig heb ik vandaag wel wat lopen rukken.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik vandaag wel wat lopen rukken.
Wat sexy.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik niet
Wel geil en aardig wat voorvocht geproduceerd de laatste 24 uur
Stop daar eens meequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik vandaag wel wat lopen rukken.
Klopt, sorry trouwens voor de late reactie. Was de hort op vandaag. Mooie visschotel geknald. Er zit een goede kop op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat sluit je elke post af met een emoticon, achterlijke.
wat voor pizza heb je gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat voor pizza heb je gehaald
lekker smikkelenquote:
Dat gaat er bij mij echt niet in. Ik eet alleen vers.quote:
Doe normaal Tullimonstrumquote:
pardon?quote:
ja wat is hier niet normaal aan schele Archaeopteryxquote:
Dat varkenshaasje van daarnet was over heerlijkquote:
kun je een unban voor dima vragenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuke TT. het altijd zo vrolijke en positieve @:vrijgevochten heeft gesproken
Dacht dat regel een positieve TT was die mensen niet deed beledigen, maar kan het fout hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuke TT. het altijd zo vrolijke en positieve @:vrijgevochten heeft gesproken
Ik laat het wel staan. Anders komt er weer gezeik. En ik moet aan populariteit winnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dacht dat regel een positieve TT was die mensen niet deed beledigen, maar kan het fout hebben.
Maar eigenlijk moet deze veranderd worden, toch?
Wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je een unban voor dima vragen
Playboyquote:
Flightsim al? Best geinig Chevy.quote:
Hij ziet vrouwen als product. Gaat niks worden. Zich zelf kapotgerukt of zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezelf playboy 69 noemen. Hoe beasted kan je zijn??
Nee nog niet. Ben sinds mijn reis naar Mallorca toevallig wel iets meer into aviation. Maar ben een beetje bang voor de gear. Als je het echt goed wil doen moet je een hele setup hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Flightsim al? Best geinig Chevy.
Vrouwen zien mannen net zo goed als product. Als je de juiste eigenschappen hebt maak je kans.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hij ziet vrouwen als product. Gaat niks worden. Zich zelf kapotgerukt of zo.
Nee, is niet nodig. Wel twee schermen voor overzicht van instrumenten. human-machine-interface toetsenbord en een game-controller.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ben sinds mijn reis naar Mallorca toevallig wel iets meer into aviation. Maar ben een beetje bang voor de gear. Als je het echt goed wil doen moet je een hele setup hebben
Heb zijn notes bekeken en vrees dat ik niet veel lan doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je een unban voor dima vragen
Hangt er van af wat voor soort vrouwen. Als je een beetje normaal doet...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen zien mannen net zo goed als product. Als je de juiste eigenschappen hebt maak je kans.
Je wil de vrede bewaren, dat is goed. Je hebt je hart op de juiste plek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik laat het wel staan. Anders komt er weer gezeik. En ik moet aan populariteit winnen
Dat lijkt er meer op!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig. Wel twee schermen voor overzicht van instrumenten. human-machine-interface toetsenbord en een game-controller.
In de regel zal een vrouw altijd een man willen die leiding neemt, een stabiel inkomen, een auto, en een huis heeftquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor soort vrouwen. Als je een beetje normaal doet...
huhquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de regel zal een vrouw altijd een man willen die leiding neemt, een stabiel inkomen, een auto, en een huis heeft
Onzin. Ik ben van de gelijkwaardigheid. Natuurlijk wil iedereen een stabiel persoon, gaat beide kanten op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de regel zal een vrouw altijd een man willen die leiding neemt, een stabiel inkomen, een auto, en een huis heeft
Ik zeg toch hopelijk niks nieuws vriendquote:
Vertel ons alsjeblieft alles!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Mocht ooit iemand in London belanden. Ik weet een ontzettend goede pizza tent.²
Pizza Bunquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vertel ons alsjeblieft alles!
Vleeselijkheden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het leven gaat over meer dan vleeselijkheden. Als je dat niet snapt zul je nooit een intelligente partner vinden.
Ja. Dat je fijn kunt vrijen.quote:
Nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Dat je fijn kunt vrijen.
Is toch belangrijk denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Dat je fijn kunt vrijen.
Het is niet alleen dat palen. Gaat om liefhebben, kroelen enzo. Harde neuqseks hoort erbij, maar de rest ook. Een stevige discussie vind ik belangrijk.quote:
Daar heb je Fok! toch voor?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat palen. Gaat om liefhebben, kroelen enzo. Harde neuqseks hoort erbij, maar de rest ook. Een stevige discussie vind ik belangrijk.
Ik zou dit graag weten, welke is dit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Mocht ooit iemand in London belanden. Ik weet een ontzettend goede pizza tent.²
eens, zit er niet op te wachten dat m'n vrouwtje een weerwoord heeftquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar heb je Fok! toch voor?²
Ik heb een andere mening.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:36 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Deze tommy is een ultieme eindbaas
period
Gezien een van de mongolen dit liked hebben ze het zelf totaal niet door in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het complete internet raakt verpest door mongolen.
Seizoen 3 gaat wel hoop spektakel worden. Mag ook wel. Seizoen 2 was toch net wat minder dan 1 inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
matige laatste ep @:fok-it Alicent en Rhaenyra die weer even een ontmoeting achter de schermen hebbenHele stuk in Lys ook lachwekkend slecht
qua opening misschien wel, maar denk dan weer een hoop omwegen omdat ze dingen voor seizoen 4 gaan bewarenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seizoen 3 gaat wel hoop spektakel worden. Mag ook wel. Seizoen 2 was toch net wat minder dan 1 inderdaad
Lees je wel eens comments op Youtube? Mijn God. Alsof ze ervoor betaald worden. Ik beluister weer via de FM. Heb je dat niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien een van de mongolen dit liked hebben ze het zelf totaal niet door in ieder geval
Ik ben er gek op. Zitten soms pareltjes tussen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lees je wel eens comments op Youtube? Mijn God. Alsof ze ervoor betaald worden. Ik beluister weer via de FM. Heb je dat niet.
Hoop betaalde trollen in comments ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lees je wel eens comments op Youtube? Mijn God. Alsof ze ervoor betaald worden. Ik beluister weer via de FM. Heb je dat niet.
Hopelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
qua opening misschien wel, maar denk dan weer een hoop omwegen omdat ze dingen voor seizoen 4 gaan bewaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al wel volgend seizoen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik zit te bedenken wat verwacht wordt wat ik dan zou zeggen, maar ik heb geen ideequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:52 schreef Ama het volgende:
We zijn begonnen aan Lost. Nu weet ik al wat fok-it gaat zeggen.
Wij gebruiken gewoon een winkelkar hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Alles draait in Nederland om veiligheid.
Man en vrouw die uit de supermarkt komen: Man draagt krat bier, vrouw tassen met de rest.
Man, vrouw en kind die uit de supermarkt komen: Man in de ene hand hun kind, in de andere een krat bier. Vrouw draagt tassen.
Het is nooit andersom.
Kind en bier zijn veiliggesteld.
Hoogste tijd ook dat het op FOK! wordt geblokkeerd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:08 schreef Viesdik het volgende:
🇬🇧 UK mass arrests citizens for memes
🇫🇷 France arrests founder of Telegram
🇮🇪 Ireland tries to ban "mean memes"
🇧🇷 Brazil forces 𝕏 to flee the country
🇦🇺 Australia tries to censor 𝕏 posts
🇪🇺 EU tries to blackmail Elon Musk
🇺🇸 DOJ jails someone for a meme
🇻🇪 Maduro blocks all access to 𝕏
Ik haat deze tijd gedomineerd door radicaal links.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:08 schreef Viesdik het volgende:
🇬🇧 UK mass arrests citizens for memes
🇫🇷 France arrests founder of Telegram
🇮🇪 Ireland tries to ban "mean memes"
🇧🇷 Brazil forces 𝕏 to flee the country
🇦🇺 Australia tries to censor 𝕏 posts
🇪🇺 EU tries to blackmail Elon Musk
🇺🇸 DOJ jails someone for a meme
🇻🇪 Maduro blocks all access to 𝕏
Er zijn mensen die de finale van Lost en GoT prima vondenquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Tot de trainwreck van het laatste seizoen
Ik stel voor om deze mensen te deporteren naar China.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de finale van Lost en GoT prima vonden
Erg tolerant van je!quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stel voor om deze mensen te deporteren naar China.
De tijd van tolerantie is voorbij. Het is tijd voor actie.quote:
Benieuwd wat de Oeigoeren van de finales vondenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De tijd van tolerantie is voorbij. Het is tijd voor actie.
Can't complain.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benieuwd wat de Oeigoeren van de finales vonden
Wees eens niet zon xenofoob.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:49 schreef Fok-it het volgende:
Oh leuk, na John en Banshee kan Viesdik de slowchat ook nog wel verder verkankbeteren inderdaad.
Verkankbeter de fok begin bij jezelfquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:49 schreef Fok-it het volgende:
Oh leuk, na John en Banshee kan Viesdik de slowchat ook nog wel verder verkankbeteren inderdaad.
Is goed Mahatmaquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verkankbeter de fok begin bij jezelf
Tribunalenquote:
Dank je Fok-IT. Ik draag mijn steentje bij. Samen maken we er wat moois van. Heb een goede kop erop zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:49 schreef Fok-it het volgende:
Jij lust de chocomel ook graag merk ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je Fok-IT. Ik draag mijn steentje bij. Samen maken we er wat moois van. Heb een goede kop eropzitten.²
Wat voor hersenbeschadiging moet je hebben om op zulke "mensen" te stemmen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft toch wel de beste Twitter ooit.
Hoeveel asiekzoekers heb je deze maand al geneukt?quote:
Tsja. Hindsight is 20/20!!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft toch wel de beste Twitter ooit.
Nee Hind was dat juffie van de eerste Idolsquote:
Hurley Godquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:52 schreef Ama het volgende:
We zijn begonnen aan Lost. Nu weet ik al wat fok-it gaat zeggen.
Zo is het, met vereende krachten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je Fok-IT. Ik draag mijn steentje bij. Samen maken we er wat moois van. Heb een goede kop erop zitten.²
Pardon?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoeveel asiekzoekers heb je deze maand al geneukt?
Hoe ga jij met de spanning om maatje?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag de grote dag. De grand prix van Nederland!
Wat een spanning.
Huis drankje van deze SC.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij lust de chocomel ook graag merk ik
Alleen de ekte drinken hem non alcoholischquote:
Rassenverraders NIET welkomquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etto maar uitnodigen dan.
[ afbeelding ]
Ik voel me ook aangesproken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De smaak in deze SC is dan ook beschamend.
Vloog de vla weg?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:45 schreef Rozevla het volgende:
Wat een hoeren storm gister en vannacht hier
Haha gvd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij bent een aardige meid maar inderdaad absoluut geen smaak!
Okequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:49 schreef Fok-it het volgende:
@:Ama stop eens met taggen in die rare inferieure sc
Ben je het met Solo aan het kijken? Dan wordt het wel een lange zit voor je als je alleen in het weekend kijktquote:
Ja en valt best mee?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je het met Solo aan het kijken? Dan wordt het wel een lange zit voor je als je alleen in het weekend kijkt
Oh jeetje. Haal je @FlippingCoin alweer bijna inquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en valt best mee?We hebben seizoen èèn al bijna gehad.
Ja ga toch niet twee afleveringen kijken, dat schiet niet op nee.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jeetje. Haal je @:FlippingCoin alweer bijna in
Je kan beter halve afleveringen kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ga toch niet twee afleveringen kijken, dat schiet niet op nee.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je kan beter halve afleveringen kijken
Ik kan niet zoveel meer afleveringen tegelijkertijd kijken eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ga toch niet twee afleveringen kijken, dat schiet niet op nee.
Oke bejaarde.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel meer afleveringen tegelijkertijd kijken eigenlijk
Moet je in mn gezicht komen zeggen hunebedbewonerquote:
Ligt niet op de route.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je in mn gezicht komen zeggen hunebedbewoner
Welke route? Naar McDonalds? (Lol)quote:
Ja das kutquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
M’n hele tuin is verkankerd door die tyfus hagel
Hoeveel vrouwen worden dit keer aangerand Chevy?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag de grote dag. De grand prix van Nederland!
Wat een spanning.
Vier seizoenen tegenover èèn film?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Ted Lasso gaat ook met seizoen 4 komen lees ik trouwensgenott
Die moeten jullie ook kijken @:Ama
Beetje als goedmakertje voor Mean Girls voor Solo
En alle jaren Songfestivalquote:
Iedereen zegt dat dat leuk is maar het plot lijkt me saai.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Ted Lasso gaat ook met seizoen 4 komen lees ik trouwensgenott
Die moeten jullie ook kijken @:Ama
Beetje als goedmakertje voor Mean Girls voor Solo
Ja kut, die serie gaat ook over voetbalclubquote:
Applequote:Op zondag 25 augustus 2024 12:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat dat leuk is maar het plot lijkt me saai.
Waar te zien
Is toch anders dan telkens naar een wedstrijd kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar denk dat jij het dan inderdaad weer niks gaat vinden. Moeilijk tevreden te stellen jij
Klopt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar denk dat jij het dan inderdaad weer niks gaat vinden. Moeilijk tevreden te stellen jij
Hm?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch anders dan telkens naar een wedstrijd kijken.
Waarom zou je feelgood kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kut, die serie gaat ook over voetbalclub
Maar is echt ultieme feelgood
Gewoon maandje afsluiten en dan weer opzeggen tochquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
Maar waarom op Apple. Man alsof ik niet genoeg accounts overal heb.
Is er ook al een doomer-genre?quote:
iPhone kopen en gratis maanden claimen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon maandje afsluiten en dan weer opzeggen toch
Ted lasso?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kut, die serie gaat ook over voetbalclub
Maar is echt ultieme feelgood
Ik ga zo lunchen vriend.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:15 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers, zo een uur John van den Heuvel op Radio-1 in De Perstribune. Tweede uur hockeyer Thiery Brinkman. Als ik "kan" luister ik. Al een paar jaar vaste prik tussen het sportgeweld.
Oe lekker. Wel duur tegenwoordig. Maar wat moet moet. Eersmakelijk.....quote:
Feelgood staat toch niet gelijk aan een lachbandquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sitcoms waren leuk in het jaren 90/early 00 maar nu kan ik echt niet meer tegen een lachband
Nee, dat is bier al.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
M’n hele tuin is verkankerd door die tyfus hagel
ben nog steeds begin s2 jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jeetje. Haal je @:FlippingCoin alweer bijna in
Erg jammer dat juist jij de Chocomel uitdrukking niet connect met bier Nielsquote:
Opzouten met je chocomel. Bier it is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg jammer dat juist jij de Chocomel uitdrukking niet connect met bier Niels
Die was erg neukbaar, achteraf gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Hind was dat juffie van de eerste Idols
Klinkt erg lekker maat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Selbstgemachte appelmoes van moeders gekregen.![]()
Dat wordt van de week dus frieten en aardappelpuree met hashee, rode kool en dus appelmoes.
Chocomel is voor kinderen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Opzouten met je chocomel. Bier it is.
Pardon?!quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die was erg neukbaar, achteraf gezien.
Gewoon laten gaan. Mijn eerste echte zenuwen voor F1 waren Abu Dhabi 2021. Toen probeerde ik er bewust even niet aan te denken nadat ik wakker werd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe ga jij met de spanning om maatje?
Wat?quote:
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
horen jullie je inner voice echt als geluid of weet je gewoon wat er gezegd wordt
Als geluidquote:
zit geen geluid aan mijn inner voicequote:Op zondag 25 augustus 2024 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
horen jullie je inner voice echt als geluid of weet je gewoon wat er gezegd wordt
Echte stemmen die wisselenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
case in pointquote:
meerdere stemmen zelfsquote:
Ik weet gewoon gquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
Jij hoort in een dwangbuis mafkees!! Niet projecterenquote:
Nouja, wat is dit nou weer?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die was erg neukbaar, achteraf gezien.
Ik heb discussies in mijn hoofd. Al mijn hele leven, maar niet als geluid. Wat misschien ook wel apart is, is dat ik in het engels ga denken wanneer ik langere tijd in het buitenland ben en geen nederlanders om me heen heb..quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ik las het, ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:30 schreef Bezsen het volgende:
Black Myth Wukong
@:Kaneelstokje
Wereldgame.
GEEN wokisme.
Ja, Guardian had uiteraard ook smerige hit piece op ze.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Kotaku's en IGN's van de wereld helemaal van slag. Heerlijk.
Zijn dat alle 100 flinke games of ook gewoon lichtere oude rpgs enzo?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las het, ja.
De Kotaku's en IGN's van de wereld helemaal van slag. Heerlijk.
Maar heb nog meer dan 100 games liggen nog niet gespeeld. Ben nu eerst Two Point Hospital aan het uitspelen.
Odyssee was nog leukquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:38 schreef Fok-it het volgende:
Laatste tijd flink AC Odyssee aan het spelen. Tot het frustrerende eraan toe
De rest niet?quote:
Gelukkig heb je altijd onsquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb discussies in mijn hoofd. Al mijn hele leven, maar niet als geluid. Wat misschien ook wel apart is, is dat ik in het engels ga denken wanneer ik langere tijd in het buitenland ben en geen nederlanders om me heen heb..
Waaromquote:
Pcquote:
Valhalla boeide me niet, Mirage ook niet. Beide alleen het eerste stukje gespeeld kwam er niet verder doorheenquote:
Ik vond Black Flag leukquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Valhalla boeide me niet, Mirage ook niet. Beide alleen het eerste stukje gespeeld kwam er niet verder doorheen
Maar er zijn 40-45 delenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Valhalla boeide me niet, Mirage ook niet. Beide alleen het eerste stukje gespeeld kwam er niet verder doorheen
Die ziet er erg sexy uit. Hot game sigma.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:30 schreef Bezsen het volgende:
Black Myth Wukong
Wereldgame.
GEEN wokisme.
Hou toch op joh malakaquote:
Zie jou niet echt als gamer eigenlijkquote:
Wtafquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Hogwarts Legacy viel uiteindelijk toch beetje tegen. Misschien later nog eens oppakken
Te veel een vrouwengame van gemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Hogwarts Legacy viel uiteindelijk toch beetje tegen. Misschien later nog eens oppakken
Ja het verhaal greep me gewoon niet echt, en daarna ging ik toffere games spelen dusja. Toen raakte het een beetje in vergetelheidquote:
Saai saaiquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begin eens lekker met simracen of GTA.
Guardianquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja, Guardian had uiteraard ook smerige hit piece op ze.
Wel mooi dat zelfs zeer gematigde spelers/journalisten deze bullshit nu callen.
China redpilled even veel mensen
Heb GTA 5 paar maanden geleden gespeeld. Genot is die ook ja. Maar nee enige sim die ik nog wil is Microsoft Flight Simulator. Met die Google Maps geïntegreerd ziet dat er zo vet uitquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wisselend. Puzzelspel, oude rpg opnieuw uitgebracht, Dark Souls, Numantia, Deadpool, Lego Worlds etc.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn dat alle 100 flinke games of ook gewoon lichtere oude rpgs enzo?
Ja lekker rondjes lopen en huffelpuffs avada kedavra’enquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Te veel een vrouwengame van gemaakt.
Vind die Civilization games ook wel wat voor jouquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wisselend. Puzzelspel, oude rpg opnieuw uitgebracht, Dark Souls, Numantia, Deadpool, Lego Worlds etc.
Even Hogwarts etnisch cleansen van Hufflepuffs.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja lekker rondjes lopen en huffelpuffs avada kedavra’en
Wat een waaghalsquote:
Die vetzakken en modderbloedjes hebben niets te zoeken op een eliteschoolquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even Hogwarts etnisch cleansen van Hufflepuffs.
Ik ben nummer 32 op de leadboard van civ 6. Lolquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind die Civilization games ook wel wat voor jou
Snap het wel. Dit is stuff die je echt moet begrijpen.quote:
Je dry-stock alweer leeg? Groter inkopen schat.quote:
2x uitgespeeld. Laatste keer vol dark arts, heerlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet detoxenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je dry-stock alweer leeg? Groter inkopen schat.
Flightsim niks voor jou? Ik heb er geen tijd voor naast Star Trek Fleet Command, maar het heeft me jaren van de straat gehouden. Workload is vrij hoog als je online een verkeersvliegtuig opereert.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn enige vermaakquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie jou niet echt als gamer eigenlijk
Ja denk dat het misschien ook wel wat is hoor, wellicht gewoon niet het juiste moment ervoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:01 schreef Questular het volgende:
[..]
2x uitgespeeld. Laatste keer vol dark arts, heerlijk.
MFS ga ik na jouw advies zeker overwegen bro. Lijkt me mooi.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Flightsim niks voor jou? Ik heb er geen tijd voor naast Star Trek Fleet Command, maar het heeft me jaren van de straat gehouden. Workload is vrij hoog als je online een verkeersvliegtuig opereert.
Ze hebben ook hele Discord servers met mensen die het heel serieus benaderen. Hele ATC mod waar hele trainingen voor bestaan enzoquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Flightsim niks voor jou? Ik heb er geen tijd voor naast Star Trek Fleet Command, maar het heeft me jaren van de straat gehouden. Workload is vrij hoog als je online een verkeersvliegtuig opereert.
Ik heb leuke flightplans om in te laden in de navigatiecomputer. Selbstgemacht en volgens officiële kaarten en procedures. Ik heb ook gigabytes aan scenery files die je via mijn FTP-server mag downen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
MFS ga ik na jouw advies zeker overwegen bro. Lijkt me mooi.
Netjes netjes. Ben denk ik te newb voor dat soort spellenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nummer 32 op de leadboard van civ 6. Lol
Ik speelde civ3 op monarch-stand solo. Beetje geluk is wel nodig om dan te winnen voor mij.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes netjes. Ben denk ik te newb voor dat soort spellen
En ik heb het spel niet eens direct gekocht of gespeeld, en kwam pas laat achter de DLC. Had makkelijk top 20 kunnen zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes netjes. Ben denk ik te newb voor dat soort spellen
Ik speel te defensief voor Civ denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik heb het spel niet eens direct gekocht of gespeeld, en kwam pas laat achter de DLC. Had makkelijk top 20 kunnen zijn.
Niet dat ik er goed in ben, maar 1x potje winnen op Deity (moeilijkste niveau) is voldoende voor de trofee. De rest van de trofeeën was erg specifiek. Denk dat als wij een paar potjes zouden spelen, je snel genoeg op mijn niveau zit.
Maar had het verkocht nadat ik alle DLC trofeeën had.
Het is niet per se een combat spel toch? Meer ook tactische keuzes op andere gebieden maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik heb het spel niet eens direct gekocht of gespeeld, en kwam pas laat achter de DLC. Had makkelijk top 20 kunnen zijn.
Niet dat ik er goed in ben, maar 1x potje winnen op Deity (moeilijkste niveau) is voldoende voor de trofee. De rest van de trofeeën was erg specifiek. Denk dat als wij een paar potjes zouden spelen, je snel genoeg op mijn niveau zit.
Wil hem nog halen, maar weet niet of ik moet wachten op aanbieding.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:30 schreef Bezsen het volgende:
Black Myth Wukong
Wereldgame.
GEEN wokisme.
Civ 6 kan mij niet bekoren, ik vond civ 5 een stuk beter, kut districts.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, agressie is wat potjes wint. Je kunt heel defensief spelen, maar dan voor een Culture victorie gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik speel te defensief voor Civ denk ik.
Heb alleen CIV 6 gespeeld, dus andere weet ik niet. Maar in 6 zit combat, en je kunt daarmee een domination victorie halen. Je kunt ook kiezen voor Science, Culture of Faith.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet per se een combat spel toch? Meer ook tactische keuzes op andere gebieden maken.
Zou denk ik een spel als Democracy leuker vinden, ook beetje geopolitiek, wat actueler.
Maar ja, nog 40-45 spellen in mijn bibliotheek die ik überhaupt nog niet geopend heb
Tja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:22 schreef Abid-Meher het volgende:
Civ 6 kan mij niet bekoren, ik vond civ 6 een stuk beter
Sorry maat ik bedoelde 5, ik vind 5 beter.quote:
The Black Grimoire: Cursebreakerquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:24 schreef Abid-Meher het volgende:
maar die komt pas in oktober uit Early Access.
Toevoegen op jouw ignorelijst in je settingsquote:
Wel even doneren met als boodschap wie je op de ignore zet voor extra effectquote:
Wat staat hier?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel even doneren met als boodschap wie je op de ignore zet voor extra effect
quote:
Thx, ik kan de MikeyTT aids niet meer aan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Toevoegen op jouw ignorelijst in je settings
Ja die krijgt weer vrij baan hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Thx, ik kan de MikeyTT aids niet meer aan.
Kan jij met je ict hacking skills dit soort halven niet gewoon permbannen zonder dat er een admin aan te pas komt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja die krijgt weer vrij baan hier
Oh well
Ik kan me ook behoorlijk ergeren aan mensen in NWS, maar blokkeren doe ik niet. Ik heb dan ook geen FOK!-abonnement. Ik ben me toch graag bewust van de aanwezigheid van rascisten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Thx, ik kan de MikeyTT aids niet meer aan.
Niet zonder kans op consequenties vermoedelijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij met je ict hacking skills dit soort halven niet gewoon permbannen zonder dat er een admin aan te pas komt?
Erg mooi gezegd Nielsquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik kan me ook behoorlijk ergeren aan mensen in NWS, maar blokkeren doe ik niet. Ik heb dan ook geen FOK!-abonnement. Ik ben me toch graag bewust van de aanwezigheid van rascisten.
Dat is nou echt woke. De echte betekenis van het woord woke. De meeste mensen weten dit niet en gebruiken het te pas en onpas voor alles wat niet in hun straatje past als scheldwoord onder andere.
Maar theoretisch is het mogelijk?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zonder kans op consequenties vermoedelijk
Word eens tijd te stoppen met die achterhoek troep te halenquote:
Dat is heel klote Vla. Ik heb dit één keer gehad met hagelstenen zo groot als knikkers en ik kweek veel kleiner dan jij. Mooi opgekweekte komkommerplant bijvoorbeeld die door de bladeren heen was gebombardeerd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Baal der tering hard van, m’n hele moestuin naar de klote
In theorie is alles wel te hackenquote:
Hm dat is wel echt kut jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Baal der tering hard van, m’n hele moestuin naar de klote
Mijn vijgenboom is naar de klote, dit jaar en jaar daarvoor geen opbrengst omdat er klote vorst was in april.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat is heel klote Vla. Ik heb dit één keer gehad met hagelstenen zo groot als knikkers en ik kweek veel kleiner dan jij. Mooi opgekweekte komkommerplant bijvoorbeeld die door de bladeren heen was gebombardeerd.
Ga maar een borrel drinken of zo.
Zit m’n kop vol te proppen bij de FEBOquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat is heel klote Vla. Ik heb dit één keer gehad met hagelstenen zo groot als knikkers en ik kweek veel kleiner dan jij. Mooi opgekweekte komkommerplant bijvoorbeeld die door de bladeren heen was gebombardeerd.
Ga maar een borrel drinken of zo.
Je kan niet anders nu je gedag hebt moeten zeggen aan je frikandellenboom?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zit m’n kop vol te proppen bij de FEBO
Ik heb lekker 2 kalfkroketten, 1 saté kroket, 1 kipburger en een softijsje gegetenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet anders nu je gedag hebt moeten zeggen aan je frikandellenboom?
Prima lunchquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb lekker 2 kalfkroketten, 1 saté kroket, 1 kipburger en een softijsje gegeten
Snij mn polsen liever doorquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel plezier allemaal tijdens de Dutch grand prix!
Het is op NPO 1!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |