Heel toevallig heb ik vandaag wel wat lopen rukken.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik vandaag wel wat lopen rukken.
Wat sexy.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik niet
Wel geil en aardig wat voorvocht geproduceerd de laatste 24 uur
Stop daar eens meequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik vandaag wel wat lopen rukken.
Klopt, sorry trouwens voor de late reactie. Was de hort op vandaag. Mooie visschotel geknald. Er zit een goede kop op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat sluit je elke post af met een emoticon, achterlijke.
wat voor pizza heb je gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat voor pizza heb je gehaald
lekker smikkelenquote:
Dat gaat er bij mij echt niet in. Ik eet alleen vers.quote:
Doe normaal Tullimonstrumquote:
pardon?quote:
ja wat is hier niet normaal aan schele Archaeopteryxquote:
Dat varkenshaasje van daarnet was over heerlijkquote:
kun je een unban voor dima vragenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuke TT. het altijd zo vrolijke en positieve @:vrijgevochten heeft gesproken
Dacht dat regel een positieve TT was die mensen niet deed beledigen, maar kan het fout hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuke TT. het altijd zo vrolijke en positieve @:vrijgevochten heeft gesproken
Ik laat het wel staan. Anders komt er weer gezeik. En ik moet aan populariteit winnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dacht dat regel een positieve TT was die mensen niet deed beledigen, maar kan het fout hebben.
Maar eigenlijk moet deze veranderd worden, toch?
Wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je een unban voor dima vragen
Playboyquote:
Flightsim al? Best geinig Chevy.quote:
Hij ziet vrouwen als product. Gaat niks worden. Zich zelf kapotgerukt of zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezelf playboy 69 noemen. Hoe beasted kan je zijn??
Nee nog niet. Ben sinds mijn reis naar Mallorca toevallig wel iets meer into aviation. Maar ben een beetje bang voor de gear. Als je het echt goed wil doen moet je een hele setup hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Flightsim al? Best geinig Chevy.
Vrouwen zien mannen net zo goed als product. Als je de juiste eigenschappen hebt maak je kans.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hij ziet vrouwen als product. Gaat niks worden. Zich zelf kapotgerukt of zo.
Nee, is niet nodig. Wel twee schermen voor overzicht van instrumenten. human-machine-interface toetsenbord en een game-controller.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ben sinds mijn reis naar Mallorca toevallig wel iets meer into aviation. Maar ben een beetje bang voor de gear. Als je het echt goed wil doen moet je een hele setup hebben
Heb zijn notes bekeken en vrees dat ik niet veel lan doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je een unban voor dima vragen
Hangt er van af wat voor soort vrouwen. Als je een beetje normaal doet...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen zien mannen net zo goed als product. Als je de juiste eigenschappen hebt maak je kans.
Je wil de vrede bewaren, dat is goed. Je hebt je hart op de juiste plek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik laat het wel staan. Anders komt er weer gezeik. En ik moet aan populariteit winnen
Dat lijkt er meer op!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig. Wel twee schermen voor overzicht van instrumenten. human-machine-interface toetsenbord en een game-controller.
In de regel zal een vrouw altijd een man willen die leiding neemt, een stabiel inkomen, een auto, en een huis heeftquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor soort vrouwen. Als je een beetje normaal doet...
huhquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de regel zal een vrouw altijd een man willen die leiding neemt, een stabiel inkomen, een auto, en een huis heeft
Onzin. Ik ben van de gelijkwaardigheid. Natuurlijk wil iedereen een stabiel persoon, gaat beide kanten op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de regel zal een vrouw altijd een man willen die leiding neemt, een stabiel inkomen, een auto, en een huis heeft
Ik zeg toch hopelijk niks nieuws vriendquote:
Vertel ons alsjeblieft alles!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Mocht ooit iemand in London belanden. Ik weet een ontzettend goede pizza tent.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |