Enige is dan wel dat dat geld geld waard moet blijven zeg maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]geld kost geld
![]()
Na naa na nana
Nee maar dat is meteen ook wel het mooiste aan mijn hobby. Je kunt er al je geld aan uitgeven, en je houdt nog steeds geld over
Tevens: ja, okee dan niet
Doe zijn telnr. eens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is van 3 broers en zusters. Zijn ondertussen dik in de 70. Ze willen er vanaf. Het enige wat wij niet gedaan hebben is dubbele ramen. Daar hebben ze geen trek meer in. Schoonzoon werkt bij uitstekend bedrijf in kozijnen en dubbele beglazing... Komt goed
Nat,maar wel verfrissend.quote:
Die regen is hier gevallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De woei is er ... maar het lijkt over te waaien zonder regen
Inserts Jermaine Jacksonquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die regen is hier gevallen.
Met Pia.quote:
Mijn regen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die regen is hier gevallen.
Vergeet Pia Zadora niet...quote:
Jij loopt altijd achter.quote:
Dat er onweer en regen aan komt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Half 8 duurt voor ons allemaal even lang
Wat fijn, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is het huis waar ik al 35 jaar woon en SF 24.
Voor een vermogen verspijkerd. Ze vroegen altijd een vermogen. Nu werd het aangeboden voor ¤ 150.000 terwijl woz 375.000 is
Als zelfstandige met onderhoudsbedrijf van bijna 58 en ik eigenlijk geen inkomen ..(te) groot risico. Schoonzoon bood aan om mee te gaan.
Dat is gelukt... Na 400 kilo papierwerk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |