Proost Dees.quote:
Haarlemquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn God Spaanse Sangria Weizen ... waar halen ze het vandaam
Hier al de hele dag zonnig, 30 gradenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ondertussen gaan we eraan in het westen
Hey Flash.quote:
Zal eens kijken welke ik haal..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef het een eerlijke kansIk vond het niks maar er zijn best veel verschillende soorten van en er waren ook lui die er wat minder tegen hadden
Grote verschillen dus weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier al de hele dag zonnig, 30 graden
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot zo maar weer hoor, ik ga nog even in het zonnetje de warmte zitten met mijn Erdingers![]()
Genietsje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot zo maar weer hoor, ik ga nog even in het zonnetje de warmte zitten met mijn Erdingers![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor.Prima plekje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is het hier nog een beetje gezellig verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |