Duc-tapequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pro-tip: Snavels zijn prima af te tapen.. of gewoon een elastiekje
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
Zeg... Als je nog wilt dat ik je aardig blijf vinden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
2:0 velden staatquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
bijna afgelopen ... hoe gaat het ?
Als je laatste bent dan kan het niet erger worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
2:0 velden staatnu zijn we laatste
en spelen wiesnmarktfreitag
Verhip.. ik dacht dat dat van Army of Lovers wasquote:
Denk dat deze dat wel gaat doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enige is dan wel dat dat geld geld waard moet blijven zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik vind het een kut nummer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip.. ik dacht dat dat van Army of Lovers was
Weer wat geleerd
Zat wel in dezelfde stijl.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip.. ik dacht dat dat van Army of Lovers was
Weer wat geleerd
Mhhnnn scheissquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
2:0 velden staatnu zijn we laatste
en spelen wiesnmarktfreitag
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:14 schreef mario390 het volgende:
daar bij de 3ermaschinen daar zijn maar nur oude
schachtel de metrijden 55 +
Koeneloenquote:
Stom nummer, maar was wel een hit geloof ikquote:
Oeh dat zijn fijne vooruitzichtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet multi quoten.
Het gaat behoorlijk in het Haagse.
Nog 8 dagen en dan tekenen voor het huis wat we gekocht samen met schoonzoon en nog 9 dagen en dan even 12 dagen Spanje.
De rest was nog slechter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stom nummer, maar was wel een hit geloof ik
Ken geloof ik alleen dezequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De rest was nog slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |