Uit 't niets. Voor de vakantie nog middenmoot en nu dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Het verbaasd mij toch hoe snel McLaren is
Wacht maar tot Q3.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton weer ouderwets 4 tiende achter zijn teamgenoot.
RB heeft de oude specs van stal gehaald waarmee Perez beter overweg kanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Uit 't niets. Voor de vakantie nog middenmoot en nu dit.
Whahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Zware drinker gespot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die zijn makkelijker te pakken als je op pole staat. Dus laat Max maar vanaf P5 of iets starten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Punten worden op de zondag verdeeld.
Contract = contract en is niet gebonden aan (geo-)politieke spanningenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat rechtbanken in heel veel landen een andere uitspraak hadden gedaan, maar de Zwitsers houden ervan om de advocaat van de duivel te spelen.
Dan ben je niet een van de velen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Het verbaasd mij toch hoe snel McLaren is
Misschien wordt het wel weer 2 tiende zoals ook gebruikelijk. Of Mercedes geeft Russell weer te weinig benzine.quote:
Je quote de verkeerdequote:
Geen bier meerquote:
Blijkbaar hebben ze een goeie auto dit jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan ben je niet een van de velen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |