Voor de ontwikkeltijd is het beter als RBR dit jaar niet de constructeurstitel paktquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Oh, leuke weetjes omdat het kan: dit is de eerste keer sinds 2022 dat de voorsprong van RBR in het WCC overkombaar is in een enkele race, de start van het seizoen uitgezonderd.
En de sponsors van perez zouden het verlies van geld compenseren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de ontwikkeltijd is het beter als RBR dit jaar niet de constructeurstitel pakt
Ik zie ze nog wel derde worden als Mercedes ook op tragere circuits het gat weet te dichten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de ontwikkeltijd is het beter als RBR dit jaar niet de constructeurstitel pakt
Mercedes heeft het gat gedicht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel derde worden als Mercedes ook op tragere circuits het gat weet te dichten.
ik heb geen ziggoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al 10 minuten naar een niet voorbeschouwing te kijken omdat de programmering van Ziggo niet klopt. Of is de strandtent weggewaaid?
Op Hongarije na, wat net als Zandvoort ook wel een beetje een uitzondering op de regel is, zijn alle circuits na Oostenrijk front-limited met snelle bochten. Dat is precies de kracht van Mercedes. Hierna is het wel even klaar met dergelijke circuits.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes heeft het gat gedicht.
Ik vraag me wel af wat Mercedes qua motor heeft gevonden dit jaar dat ze er op dat vlak ook weer bij staan
Ja..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al 10 minuten naar een niet voorbeschouwing te kijken omdat de programmering van Ziggo niet klopt. Of is de strandtent weggewaaid?
Oh, begint nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja..
(Bijj ziggo klopt de programmering vaker niet)
Om 17:00 (ish.. ) is er een nieuwe aflevering.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, begint nu
Herhaling van gisteren
*noteert Verstappen*quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk dat je vandaag je geld vrij gerust op McLaren kunt zetten voor pole.
Hij heeft zijn handtekening achter gelaten op Zandvoortquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:33 schreef Perox het volgende:
![]()
FP3 gemist maar niet veel gemist zie ik behalve een afscheidscadeau van Sargeant.
Volgens mij is het een beetje een gokje nu wie pole gaat pakken. Te weinig voorbereiding in het droge. Het zou mij echter wel verbazen als de polesitter niet van McLaren, Mercedes of Red Bull is.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje een gokje nu wie pole gaat pakken. Te weinig voorbereiding in het droge. Het zou mij echter wel verbazen als de polesitter niet van McLaren, Mercedes of Verstappen is.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gaat hier gewoon pole pakken natuurlijk.
Verkeerde account.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alles voor de balansquote:
Ik hoop het maar......quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Williams Mechanicsquote:
quote:
quote:
Dit is inderdaad betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
15:00 uur is een betere kwali tijd dan 16:00
Ik heb liever 16:00, daarna koken, eten en is de avond begonnen. Nu kan je eigenlijk niks in de middag plannen. Hoewel; kwali kijken i ook een planningquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
15:00 uur is een betere kwali tijd dan 16:00
Gehypte bagger, dat is viaplay.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super Saturday
Viaplay is echt kut.
FEESTJE!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super Saturday
Viaplay is echt kut.
Wat zal morgen de titel zijn?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super Saturday
Viaplay is echt kut.
ULTRASUNDAYquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat zal morgen de titel zijn?
Viaplay kijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super Saturday
Viaplay is echt kut.
Ik heb altijd problemen met F1TV dus dat doen we niet meer.quote:
Zweeds toch?quote:
quote:
Helemaal Nederlands is als je morgen de race op NPO1 gaat kijken met Louis Dekker als commentator.quote:
Dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd problemen met F1TV dus dat doen we niet meer.
Ah, ja. Met hun Elbon en Verstappeh, alsof ze er op klaarkomen.. Walgelijkquote:
play6 in belgie heeft de kwalie ook livequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd problemen met F1TV dus dat doen we niet meer.
Dat is pure zelf kastijdingquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal Nederlands is als je morgen de race op NPO1 gaat kijken met Louis Dekker als commentator.
Je bent zelf vet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een van de vetste kwali banen van de wereld dit.
Moeten zij weten, maar ik woon in Nederland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
play6 in belgie heeft de kwalie ook live
Wellicht, maar dat is voor mij een reden om viaplee te kijken want nooit gezeikquote:
ik ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten zij weten, maar ik woon in Nederland.
Elbunquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, ja. Met hun Elbon en Verstappeh, alsof ze er op klaarkomen.. Walgelijk
Vanavond om 21:00 op het open kanaal nadat het overal in de socials heeft gestaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
waarom heeft viaplaytv de kwali er niet op?
Hebben ze wel. Ik kijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
waarom heeft viaplaytv de kwali er niet op?
NPO met Olav Mol commentaar. Ik kan wel via F1TV kijken, maar dan loop ik weer een paar seconden achterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
Als je morgen moet kiezen tussen NPO en Viaplay, wat ga je dan doen ipv de race kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |