Ohja,quote:
Wat ga je morgen doen pikkebaasquote:Op zondag 1 september 2024 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed, dat een zelf hatende transformer mij geen helder licht noemt kan ik niet heel veel mee
Even sporten, moet wat spulletjes naar de gemeente brengen. En ongediertebestrijding bellen want er loopt hier nog steeds snachts een muis rondquote:Op zondag 1 september 2024 21:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat ga je morgen doen pikkebaas
Oh valt wel mee allemaal toch lekker rustig dagje beetje sportenquote:Op zondag 1 september 2024 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even sporten, moet wat spulletjes naar de gemeente brengen. En ongediertebestrijding bellen want er loopt hier nog steeds snachts een muis rondik dacht dat die hem al gevlogen was nu ik dit huis onbewoond achter heb gelaten voor maanden, maar volgens mij wordt mijn huis als doortocht gebruikt ofzo. Erg matig allemaal
zet een lijmplank neer voor die muisquote:Op zondag 1 september 2024 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even sporten, moet wat spulletjes naar de gemeente brengen. En ongediertebestrijding bellen want er loopt hier nog steeds snachts een muis rondik dacht dat die hem al gevlogen was nu ik dit huis onbewoond achter heb gelaten voor maanden, maar volgens mij wordt mijn huis als doortocht gebruikt ofzo. Erg matig allemaal
Zekers. Deze week ook maar eens kijken voor wat reisspulletjes. Moet ook nog nieuwe backpack hebben eigenlijkquote:Op zondag 1 september 2024 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh valt wel mee allemaal toch lekker rustig dagje beetje sporten
Vorig jaar heb ik zo'n bestrijder laten komen en die heeft 40-45 gifbakjes neergezet. Zelf ook al vallen gezet. Helpt allemaal geen reet gek genoegquote:
Je gaat altijd nooit kamperen toch?quote:Op zondag 1 september 2024 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zekers. Deze week ook maar eens kijken voor wat reisspulletjes. Moet ook nog nieuwe backpack hebben eigenlijk
nee daarom ook een lijmplank, de rest werkt nietquote:Op zondag 1 september 2024 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik zo'n bestrijder laten komen en die heeft 40-45 gifbakjes neergezet. Zelf ook al vallen gezet. Helpt allemaal geen reet gek genoeg
Nou zeg nooit nooit. Maar je hoeft een backpack toch niet alleen te gebruiken als je naar campings gaat? Vind wel fijner dan kofferquote:Op zondag 1 september 2024 21:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je gaat altijd nooit kamperen toch?
De muis of rat (en soms andere dieren) lopen niets vermoedend op de plakstrip en zitten dan letterlijk vastgekleefd. Het dier kan geen kant meer op en wacht een zeer langzame stressvolle doodquote:Op zondag 1 september 2024 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee daarom ook een lijmplank, de rest werkt niet
Ja op zich alleen past er niet heel veel inquote:Op zondag 1 september 2024 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zeg nooit nooit. Maar je hoeft een backpack toch niet alleen te gebruiken als je naar campings gaat? Vind wel fijner dan koffer
Ja misschien doe ik koffer + backpack. Ligt ook beetje aan hoelang ik per keer weg zal zijn. En waarheen natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2024 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja op zich alleen past er niet heel veel in
Wel vet als je beetje kan hiken ook met een bpquote:Op zondag 1 september 2024 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien doe ik koffer + backpack. Ligt ook beetje aan hoelang ik per keer weg zal zijn. En waarheen natuurlijk
en gif mag dan wel?quote:Op zondag 1 september 2024 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De muis of rat (en soms andere dieren) lopen niets vermoedend op de plakstrip en zitten dan letterlijk vastgekleefd. Het dier kan geen kant meer op en wacht een zeer langzame stressvolle dood
Wat een sadist ben jij
Zou het wel tof vinden om ergens een meerdaagse hike te doen misschien. Maar ja. Ben totaal niet getraind qua lange afstand wandelen verderquote:Op zondag 1 september 2024 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel vet als je beetje kan hiken ook met een bp
Wat kan die muis nou met een lijmplankquote:Op zondag 1 september 2024 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zet een lijmplank neer voor die muis
Je hebt nu tijd zat om te oefenenquote:Op zondag 1 september 2024 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het wel tof vinden om ergens een meerdaagse hike te doen misschien. Maar ja. Ben totaal niet getraind qua lange afstand wandelen verder
Point taken.quote:
Transformer in watquote:Op zondag 1 september 2024 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed, dat een zelf hatende transformer mij geen helder licht noemt kan ik niet heel veel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |