Dimma D. In de bijbaantijd hadden we een jongen die we eerst Dagoe noemden. Maar dat vond hij niet leuk. Toen werd het Dimma.quote:
Zijn allemaal smerige hufters daarquote:Op zondag 1 september 2024 17:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is het nog gezellig in de klb of heb je ook een ban
Niets aan gelogenquote:Op zondag 1 september 2024 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn allemaal smerige hufters daar
Yesquote:
Bro’s en Sis bedoel je hoop ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:25 schreef Playboy69 het volgende:
@:mortaxx was in damsco centre voor diner vanavond en daarna waterpijp wat een mooie chimeids overal wauwwww niet normaal
allemaal modellen
zovaak verliefd geworden
maar zo onbereikbaar
wanneer met de klb bro's wine & dine
daarna dansjes & drankjes
Elke dag de woordle plaatsen in vbl is toch mijn eerste prioriteitquote:Op zondag 1 september 2024 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pardon als je zo doet mag je wieberen
mensen die dat dageljiks doen zijn megasadquote:Op zondag 1 september 2024 18:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Elke dag de woordle plaatsen in vbl is toch mijn eerste prioriteit
@GGMMquote:Op zondag 1 september 2024 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die dat dageljiks doen zijn megasad
alleen jammer dat de leuke mensen de overstap niet willen maken vanwege jouquote:Op zondag 1 september 2024 18:19 schreef vrijgevochten het volgende:
Wel fijn dat Abid hier niet is
Wat een tyfusmongool is dat zeg
Ik zie alleen fokkie niet en die stond echt weer vierkant achter mijquote:Op zondag 1 september 2024 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen jammer dat de leuke mensen de overstap niet willen maken vanwege jou
Hij is afwezig. Beschuldig hem niet maar vind het erg curieusquote:Op zondag 1 september 2024 18:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zie alleen fokkie niet en die stond echt weer vierkant achter mij
Vast ergens in een fastfoodzaakquote:Op zondag 1 september 2024 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is afwezig. Beschuldig hem niet maar vind het erg curieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |