Ik heb 'm ingeruild voor Albon. Die is gediskwalificeerd ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
Ik had FP1 en FP2 niet gekeken. Hülkenberg in m'n team houden was misschien niet zo slim.
Whehe, goed bezig. Ik denk dat Norris wel gaat winnen vandaag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm ingeruild voor Albon. Die is gediskwalificeerd ...
Ik geef Albon ook een goede kans op de overwinningquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, goed bezig. Ik denk dat Norris wel gaat winnen vandaag.
Die gaat de strijd aan met Zhou.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef Albon ook een goede kans op de overwinning
Je krijgt er Mazepin voor in de plaats.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef Recce het volgende:
Zouden ze nu ook beslag gaan leggen op m'n budget voor Hülkenberg?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je krijgt er Mazepin voor in de plaats.
Volgende keer vier keer gifgroen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, dan had ik maar, net als iedereen, 3 McLaren-onderdelen moeten nemen
Het wordt tijd dat de McLaren (en de Mercedes en de Ferrari) illegaal worden verklaard.quote:
quote:Ik heb wel mooi gescoord.
quote:
Ja, die colameneer doet het ook lekker.quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
Het is een gek idee dat Williams nu ook opeens een optie is geworden.
Nou, dat ging allemaal niet zo best voor mij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had bijna Norris vervangen door Leclerc ... bijna
Heb je gewisseld? Nee toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat ging allemaal niet zo best voor mij.
Nope.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je gewisseld? Nee toch?
Dat is wel gelukt dan. Volgende keer neem ik vier keer Ocon.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfelde over Leclerc maar ik wisselde niet omdat ik jou in vertwijfeling wilde brengen
Of Gasly, die is gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt dan. Volgende keer neem ik vier keer Ocon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |