@Recce je hebt mailquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:13 schreef Recce het volgende:
@:sacha, ze hebben weer een afhaalcode nodig.
Ja, dat was leuker geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer dat Yuki hem niet opvolgt bij Red Bull
Ja, gedoe! Ze gaan waarschijnlijk moeilijk doen als ik m'n ID-kaart laat zien omdat ik geen Rekkie heet. Dat zeiden ze de vorige keer tenminste.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:29 schreef sacha het volgende:
[..]
@:Recce je hebt mail
wadden gedoetjes
waarom spelen die josties niet even mee danquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gedoe! Ze gaan waarschijnlijk moeilijk doen als ik m'n ID-kaart laat zien omdat ik geen Rekkie heet. Dat zeiden ze de vorige keer tenminste.
Tja, het zijn tankstationjosties. Daar kun je niet veel van verwachten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:59 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom spelen die josties niet even mee dan![]()
alsof ik kerstvrouw heet
straks moet ik je eckte naam nog hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, het zijn tankstationjosties. Daar kun je niet veel van verwachten.
Ja, dat zou nergens op slaan! Ik heet gewoon Rekkie. Maar heb jij ook geen afhaalcode?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:03 schreef sacha het volgende:
[..]
straks moet ik je eckte naam nog hebben
bel achel ijk
lukt het niet met die mail?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou nergens op slaan! Ik heet gewoon Rekkie. Maar heb jij ook geen afhaalcode?
Lastig allemaal! Dat is ook geen afhaalcode. Dan willen ze m'n ID zien en zeggen ze dat ik niet Rekkie ben.quote:
Ik ga zo wel even proberen of ze echt niet geloven dat ik Rekkie ben.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef sacha het volgende:
nah, ik wacht morgen even af, misschien weet Amazon dan meer
Ja, of ze rijden je huis voorbij met de code.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
DHL kennende komt die afhaalcode pas later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |