Ik las dat Perez 'm ook had gekregen in 2020. Mad Max kan wel weer voor entertainment zorgen.quote:Op zondag 1 december 2024 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén plaats terug op de grid. Een straf die nog niet eerder gegeven is, volgens mij.
Verstappen is er nog heel goed van afgekomen, achteraf gezien.quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij een straf, jij een straf, iedereen een straf!
[ afbeelding ]
Die straf voor Norris was wel extreem. S&G penalty's hadden we al heel lang niet meer gezien.quote:Op zondag 1 december 2024 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Verstappen is er nog heel goed van afgekomen, achteraf gezien.
Die van Hamilton was ook extreem.quote:Op zondag 1 december 2024 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die straf voor Norris was wel extreem. S&G penalty's hadden we al heel lang niet meer gezien.
Ja, jammer dat ze daarmee zo'n grote stempel op de race hebben gedrukt. Gewoon 10 seconden tijdstraf was stevig genoeg geweest. Zeker ook omdat de wedstrijdleiding zelf ook niet bepaald vrijuit ging met betrekking op de veiligheid bij de spiegel op het rechte stuk.quote:
Ja, precies. Echt raar dat ze opeens zo anders zijn gaan straffen. Maar goed, het zorgt wel weer voor entertainment en daar draait het uiteindelijk om.quote:Op zondag 1 december 2024 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze daarmee zo'n grote stempel op de race hebben gedrukt. Gewoon 10 seconden tijdstraf was stevig genoeg geweest. Zeker ook omdat de wedstrijdleiding zelf ook niet bepaald vrijuit ging met betrekking op de veiligheid bij de spiegel op het rechte stuk.
quote:Op zondag 1 december 2024 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Dan hadden we hetzelfde team. Zo win ik dit seizoen met twee vingers in mijn neus
Sowieso een laffe teamsamenstelling. Volgende week ga ik voor het één of het ander. Geen middenweg.quote:
Ik zat net te zoeken. Hij leek hem gewoon te verliezen door te vroeg op het gas te gaan. Hij werd vanwege dat incident onderzocht door de FIA omdat hij na de spin even tegen het verkeer in reed. In dat rapport wordt een 'clutch failure' genoemd. Maar die spin zelf leek me meer op koude banden lijken.quote:Wat deed Perez eigenlijk?
Mooi. Ik kan nog makkelijk winnen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso een laffe teamsamenstelling. Volgende week ga ik voor het één of het ander. Geen middenweg.
Misschien heeft-ie die clutch zelf gemold na het spinnen?quote:[..]
Ik zat net te zoeken. Hij leek hem gewoon te verliezen door te vroeg op het gas te gaan. Hij werd vanwege dat incident onderzocht door de FIA omdat hij na de spin even tegen het verkeer in reed. In dat rapport wordt een 'clutch failure' genoemd. Maar die spin zelf leek me meer op koude banden lijken.
Of dik verliezenquote:
Niet helemaal duidelijk. Hij zou ook 'overdelivery' gehad kunnen hebben bij de herstart. Denk het niet, maar het kan.quote:[..]
Misschien heeft-ie die clutch zelf gemold na het spinnen?
quote:
Verstappen zei in het interview dat ze de eerste stint ook wel bizar hard aan het rijden waren.quote:[..]
Niet helemaal duidelijk. Hij zou ook 'overdelivery' gehad kunnen hebben bij de herstart. Denk het niet, maar het kan.
Maar hoe dan ook. Hij was in de race bijna continu meer dan ruim een seconde langzamer dan Verstappen. Ook als hij in 'free air' reed.
Hmm, ja, Verstappen had gewoon beter moeten presteren.quote:Checo Perez on the constructor's championship: "Of course, of course I take responsibility but also I don't feel it's fully all down to one person. I'm obviously part of a big organisation, a big team and it's very unfortunate that we did not fight any harder for the constructors"
Ja, dan moeten ze toch misschien meer denken aan het vervangen van Verstappen. In de tweede vrije training was Perez ook sneller.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, hij heeft wel gelijk natuurlijk. Er zijn nog wat punten te vergeven dit weekend maar Verstappen heeft bijna 150 punten minder dan vorig jaar terwijl Checo het veel beter heeft gedaan. Die heeft namelijk maar 130 punten minder dan vorig jaar.
Precies. Perez wint ook vaak meer plaatsen in de race. Verstappen start als eerste en eindigt als eerste. Nul plaatsen winst. Checo start dan als negentiende en eindigt als veertiende: vijf plaatsen winst!quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moeten ze toch misschien meer denken aan het vervangen van Verstappen. In de tweede vrije training was Perez ook sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |