Ik heb 'm ingeruild voor Albon. Die is gediskwalificeerd ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
Ik had FP1 en FP2 niet gekeken. Hülkenberg in m'n team houden was misschien niet zo slim.
Whehe, goed bezig. Ik denk dat Norris wel gaat winnen vandaag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm ingeruild voor Albon. Die is gediskwalificeerd ...
Ik geef Albon ook een goede kans op de overwinningquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, goed bezig. Ik denk dat Norris wel gaat winnen vandaag.
Die gaat de strijd aan met Zhou.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef Albon ook een goede kans op de overwinning
Je krijgt er Mazepin voor in de plaats.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef Recce het volgende:
Zouden ze nu ook beslag gaan leggen op m'n budget voor Hülkenberg?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je krijgt er Mazepin voor in de plaats.
Volgende keer vier keer gifgroen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, dan had ik maar, net als iedereen, 3 McLaren-onderdelen moeten nemen
Het wordt tijd dat de McLaren (en de Mercedes en de Ferrari) illegaal worden verklaard.quote:
quote:Ik heb wel mooi gescoord.
quote:
Ja, die colameneer doet het ook lekker.quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
Het is een gek idee dat Williams nu ook opeens een optie is geworden.
Nou, dat ging allemaal niet zo best voor mij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had bijna Norris vervangen door Leclerc ... bijna
Heb je gewisseld? Nee toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat ging allemaal niet zo best voor mij.
Nope.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je gewisseld? Nee toch?
Dat is wel gelukt dan. Volgende keer neem ik vier keer Ocon.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfelde over Leclerc maar ik wisselde niet omdat ik jou in vertwijfeling wilde brengen
Of Gasly, die is gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt dan. Volgende keer neem ik vier keer Ocon.
Ik neem het hele team wel dan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of Gasly, die is gediskwalificeerd.
Ik ook. Vanaf deze GP ben ik onoverwinnelijkquote:Op donderdag 19 september 2024 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga het helemaal anders doen deze keer.
In dat geval doe ik hetzelfde als altijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Vanaf deze GP ben ik onoverwinnelijk
Die Verstappen moet gewoon opflikkeren. Naar Aston Martin of zo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:52 schreef Recce het volgende:
Nou, Verstappen kan er niets meer van. Misschien moet Ricciardo 'm maar vervangen bij Red Bull.
Lijkt me wel lastig naast Stroll. Straks blijkt dat Stroll ook nog beter is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Verstappen moet gewoon opflikkeren. Naar Aston Martin of zo.
Ja, ik weet ook niet of mijn verandering goed gaat uitpakken. Jij hebt wel veel geld uitgegevenquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:31 schreef Recce het volgende:
Waarom heb ik nou m'n team veranderd ...
Ja, dat kun je dus beter niet doen. De managermanager is traag dit weekend.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet of mijn verandering goed gaat uitpakken. Jij hebt wel veel geld uitgegeven
Ik heb alleen een onderdeel Haas vervangen door Williams, verder flink gespaard.quote:Op maandag 23 september 2024 08:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kun je dus beter niet doen. De managermanager is traag dit weekend.
Ik dacht dat Leclerc het goed ging doen.quote:Op maandag 23 september 2024 09:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen een onderdeel Haas vervangen door Williams, verder flink gespaard.
Dan heb ik je weer vernederd met het verschil tussen Leclerc en Piastri.quote:Op maandag 23 september 2024 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat Leclerc het goed ging doen.Ik had Norris, Leclerc, Williams en McLaren.
Ik moest wel iets doen om de achterstand in te halen. Volgende keer neem ik 4x Sauber.quote:Op maandag 23 september 2024 09:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb ik je weer vernederd met het verschil tussen Leclerc en Piastri.
Ik overwoog Leclerc ook nog maar sparen leek me beter.
Je hebt nog even de tijd, ik zou voor Alpine gaanquote:Op maandag 23 september 2024 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest wel iets doen om de achterstand in te halen. Volgende keer neem ik 4x Sauber.
Of Perez? Misschien kan hij nog wereldkampioen worden?quote:Op maandag 23 september 2024 11:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd, ik zou voor Alpine gaan
Perez en Strollquote:Op maandag 23 september 2024 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Of Perez? Misschien kan hij nog wereldkampioen worden?
Daar zit wel potentie in. En dan VCARB erbij omdat die eindelijk van Ricciardo af zijn en Stake omdat daar Audi achter zit. Het zijn wel investeringen voor de lange termijn.quote:Op maandag 23 september 2024 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Perez en StrollDan heb je een coureur die beter dan Verstappen is en eentje die sneller is dan Alonso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |