in soviet russia AI abuse you!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus binnenkort misbruikt die journalist de AI
gelijk een sicke goonsessie gezet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zag vandaag een fragment van haar en ik dacht inderdaad: Op zich best een hottie.
bij mij deed ze het anders voor niks, ik kwam spuitend en trillend en kwijlend klaar in haar slettensnee!quote:
Lil kleinequote:
Hoezo denk je meteen dat het een rapper betreft 🤔quote:
Waarvan akte.quote:
ja of een crimineel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo denk je meteen dat het een rapper betreft 🤔
Wiequote:
In de peilingen waar ik kijk staat ze voor.quote:
De grote vriend van verkrachters overal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:52 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ze hebben zelfs Oprah Winfrey uit de kast getrokken voor de campagne.
belachelijke serie, niemand heeft een limburgs accentquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens mij is het die guy van Flikken Maastricht
Mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:57 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
In de peilingen waar ik kijk staat ze voor.
Ik weet niet of die kloppen, maar anyway.
Deze https://projects.fivethir(...)neral/2024/national/
Jij hebt zeker liever Flikker Maastrichtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:59 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
belachelijke serie, niemand heeft een limburgs accenttypische propaganda van de bezetter, limburg groot en vrij!
Geen idee ik kijk alleen voor Florisquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:59 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
belachelijke serie, niemand heeft een limburgs accenttypische propaganda van de bezetter, limburg groot en vrij!
wiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk alleen voor Floris
Nog update over Gio of Jade? Wat doet Jade tegenwoordig allemaal?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever Flikker Maastricht
HAHAHAHAHA
Gio is zwanger samen met Lynn. Van Jade heb ik al een tijd niks gehoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:09 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nog update over Gio of Jade? Wat doet Jade tegenwoordig allemaal?
Ja, vraag me af inderdaad of mensen nog geïnteresseerd in haar zijn zonder Gio.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gio is zwanger samen met Lynn. Van Jade heb ik al een tijd niks gehoord.
Zie dat haar vlogs rond de 150K views pakken. Dus op zich zeker wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:13 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ja, vraag me af inderdaad of mensen nog geïnteresseerd in haar zijn zonder Gio.
Wtf, die chick is 20?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie dat haar vlogs rond de 150K views pakken. Dus op zich zeker wel.
Jazeker. Dat komt omdat ze 4 jaar geleden 16 was.quote:
Dat zegt niet zo bijzonder veel. Billie Eilish was nog geen 20 toen ze al 5 grammy's in d'r zak stakquote:
oh ja?quote:
oh ja zijn kan wel leuk zingen gewoonquote:
Echt typisch boerinnetje uit West Frieslandquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind Jade gewoon babe eerlijk gezegd. Goede chick. Zou haar zeker trouwen.
Ja klopt, was vooral verbazing dat ik zelf dus blijkbaar vlogs hebben lopen kijken van een tiener chick.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo bijzonder veel. Billie Eilish was nog geen 20 toen ze al 5 grammy's in d'r zak stak
Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt typisch boerinnetje uit West Friesland
Hoe kan je dat niet weten? Je bent er 24/7 mee bezigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:32 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ja klopt, was vooral verbazing dat ik zelf dus blijkbaar vlogs hebben lopen kijken van een tiener chick.
Lijkt alleen zo omdat dat mijn go-to onderwerp is met Chevquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat niet weten? Je bent er 24/7 mee bezig
Kies eens iets nieuwsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Lijkt alleen zo omdat dat mijn go-to onderwerp is met Chev.
Geniet ervan broquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
K wil een boerenmeid GOATED
quote:
ze heeft nu een relatie met deze lelijke voetballer van ajaksquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:13 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ja, vraag me af inderdaad of mensen nog geïnteresseerd in haar zijn zonder Gio.
Ooit smeekte Oprah Trump nog om president te worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:52 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ze hebben zelfs Oprah Winfrey uit de kast getrokken voor de campagne.
Jij weet ook alles hequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze heeft nu een relatie met deze lelijke voetballer van ajaks
[ afbeelding ]
Maar oh wee als Trumps uiterlijk gebruikt wordtquote:
Ging om haar lach.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar oh wee als Trumps uiterlijk gebruikt wordt
Vind die interviews van Trump van 40 jaar geleden echt heel surreëel om te zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ging om haar lach.
En nee hoor prima, Trump heeft ook goofy haar
Kinky.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kamala gaat Trump's kont schoppen.
Lijkt net een kont xDquote:
Met een anusquote:
Weird flexquote:
verneuken zoals in Mister beanquote:
Zet mij weer op ignore aubquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verneuken zoals in Mister bean
kleine wereld!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, een oud leerling van me is aan het doorbreken bij Ado.
Was het een toffe leerling/waar je goed mee was?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, een oud leerling van me is aan het doorbreken bij Ado.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:30 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice bradabra alles draait hahaha heftig ik ben een beest denk ik
Balen maat, maar je bent een beest. Laat je niet klein maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
P3 gepakt op Silverstone na een bizarre race.
En het ergste: ik kwam als eerste over de finish. Reed te hard de pitlane in en kreeg 10 seconden straf. Godverdomme wat kan ik daarvan balen.
Met dat soort dingen denk ik ook eigenlijk: zo snel mogelijk vergetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Balen maat, maar je bent een beest. Laat je niet klein maken.
Dat is zo maat. Ik wil niet condescending zijn maar als je dadelijk jd opleiding af hebt en je gaat werken. Dan merk je pas hoe hard het leven is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met dat soort dingen denk ik ook eigenlijk: zo snel mogelijk vergeten
Dat is inderdaad balen. Maar P3 is een prima positie. Maar waarom reed je dan te hard in de pitline? Risico? onoplettendheid?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
P3 gepakt op Silverstone na een bizarre race.
En het ergste: ik kwam als eerste over de finish. Reed te hard de pitlane in en kreeg 10 seconden straf. Godverdomme wat kan ik daarvan balen.
Hoe gaat het met jou capuchon_boi? Haat je mij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad balen. Maar P3 is een prima positie. Maar waarom reed je dan te hard in de pitline? Risico? onoplettendheid?
Neen. Ik haat niemand in deze SC.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou capuchon_boi? Haat je mij?
Die haten zowat iedereen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen. Ik haat niemand in deze SC.
Alleen weet ik dat Aberkullie en Vrijgevochten me haten.
Het is maar werk, je gaat niet naar het front.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat is zo maat. Ik wil niet condescending zijn maar als je dadelijk jd opleiding af hebt en je gaat werken. Dan merk je pas hoe hard het leven is.
Teveel klootzakken in dit leven maat. Mensen die je kapot maken als je ook maar een beetje anders bent. In de sim ben je tenminste gelijk.
Ik hoop dat het wat afkoelt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
We pakken even de satelliet. Ogenblik.
Ja daar ga je de mist in. Altijd haten op joden, maar niet beseffen dat ze werk in een soort front hebben gemaakt om de christelijke geest te breken. Jij bent niet klaar voor Paraguay.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het is maar werk, je gaat niet naar het front.
Bedankt Nielsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Niks aan de hand. Geen code geel.
Niet in het bijzonder.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:15 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Was het een toffe leerling/waar je goed mee was?
Bedankt Niels, heb je nog wat interessants gevonden qua werk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Niks aan de hand. Geen code geel.
Gewoon dom foutje. Ik vertraagde al vrij veel in de aanloop, maar alsnog niet genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad balen. Maar P3 is een prima positie. Maar waarom reed je dan te hard in de pitline? Risico? onoplettendheid?
Kop op he maatjequote:
Happy accidentsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
@:niels0kurovski
is dit jou wel eens overkomen
Môgge. Ze moeten eens opzouten met dat code geel. Er is niets aan de hand. Een spettertje en wat wind is gewoon code groen.quote:
Alsof die 20 stemmen een verschil gaan maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:50 schreef Loverboii het volgende:
kennedy endorses trump, was te verwachten, toch mooi nieuws om mee op te staan
Ik zal kijken of ik hier ook af en toe kan posten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben niet helemaal tevreden over het niveau van klb sc dus we gaan hier een up or out systeem implementeren.
oh ben je terug van je ban schele naaktslakquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik hier ook af en toe kan posten.²
Niet tevreden met mijn meteo updates? Ik doe mijn best hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben niet helemaal tevreden over het niveau van klb sc dus we gaan hier een up or out systeem implementeren.
Jij presteert absoluut naar behoren Niels!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niet tevreden met mijn meteo updates? Ik doe mijn best hoor.
Ik luister.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niet tevreden met mijn meteo updates? Ik doe mijn best hoor.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij presteert absoluut naar behoren Niels!
En ik ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij presteert absoluut naar behoren Niels!
Ja, al enige tijd. Ik maak er echt wat moois van. Laten we samen optrekken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ben je terug van je ban schele naaktslak
jij ookquote:
Beter gewoon opzouten. Mensen zijn verder welkom, maar krijg hoofdpijn van je UI sowieso en je posts elders vind ik ook niet veel zaaks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, al enige tijd. Ik maak er echt wat moois van. Laten we samen optrekken.²
Dank je wel. Als het onderwerp me aan staat zal ik hier regelmatig proberen te posten. Maar ik beloof niks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Beter gewoon opzouten. Mensen zijn verder welkom, maar krijg hoofdpijn van je UI sowieso en je posts elders vind ik ook niet veel zaaks.
Goed zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel. Als het onderwerp me aan staat zal ik hier regelmatig proberen te posten. Maar ik beloof niks.²
Ik stel voor dat we @ChevyCaprice aanstellen als regiehouder en uitvoerder van dit plan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo denk je meteen dat het een rapper betreft 🤔
Nou veeg me opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
deze moeten jullie kijken boys. Vanaf 3:00 xD @:kaneelstokje @:datismijnmening dit vinden jullie grappig
Kun je hier iets meer over vertellen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal ik je helpen zoeken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga straks op olifantenjacht. Kijken of ze ze dit jaar dan wèl hebben.
Gaat om fantenoorbellen @:aberkullie . M'n zus is weer bijna jarig en zij is fan na haar reis ooit naar India. Ze heeft er eentje geschrobt met een bezem. Hoogtepunt van de reis van drie maanden.
Ik verwacht dat iedereen senior shitposter is voor 2025 anders kan je wieberen naar ONZquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je hier iets meer over vertellen?
En wie is dat nog niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat iedereen senior shitposter is voor 2025 anders kan je wieberen naar ONZ
Dat kost ongeveer 15000 liter water. Daarvoor moet Auboep'oe in Niger 1500 keer voor heen en weer naar de waterputquote:
Sorry, niet gelachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
deze moeten jullie kijken boys. Vanaf 3:00 xD @:kaneelstokje @:datismijnmening dit vinden jullie grappig
Sorry vriend. Maar lief dat je aan ons dacht en dit grapje wilde delen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat jullie mijn humor niet delen
zijn wel bizarre filmpjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat jullie mijn humor niet delen
Dan moet Auboep’oe maar wat meer dragenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kost ongeveer 15000 liter water. Daarvoor moet Auboep'oe in Niger 1500 keer voor heen en weer naar de waterput
Ik ben een groot fan van BMK. Baid, matisha en kefta.quote:
Ik durf niks te zeggen meer over een broodje met bitterballen.quote:
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kost ongeveer 15000 liter water. Daarvoor moet Auboep'oe in Niger 1500 keer voor heen en weer naar de waterput
Gaan we vanavond besprekenquote:
Je moet klb sc gewoon iets meer serieus nemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:09 schreef Mortaxx het volgende:
Paar dagen op pad in het buitenland voor werk en @:flippingcoin is een corporate sukkeltje geworden.
Bitterballenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niks te zeggen meer over een broodje met bitterballen.Maar broodje Mexicano sowieso.
Niet kaal zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
Kapper is inmiddels 39,5 maar geen zin een andere te zoeken
We zullen het er maandag bij de standup over hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je moet klb sc gewoon iets meer serieus nemen
Ik heb al verschillende passief agressieve retro punten gemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We zullen het er maandag bij de standup over hebben
Wat een geldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
Is dat wel lean Sigma gammaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende passief agressieve retro punten gemaakt.
Laten we een symposium organiseren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We zullen het er maandag bij de standup over hebben
Prijsafspraken!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en alle kappers in de buurt hebben zulke prijzen :s
Ik ben meestal 300 nog wat kwijt bij de kapperquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
Zo gemeenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je met je dikke walvissenlijf niet meer gewoon douchen?
Dat is dan inclusief blowjob?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben meestal 300 nog wat kwijt bij de kapper
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik uit bed, body battery is pas 75%
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:35 schreef Aberkullie het volgende:
Zal ik chococroissants halen bij de Lidl
Haarverf is kankerverwekkend vriendinquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee verven, wassen, knippen, olaplexkuur, stylen etc.
Teringquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben meestal 300 nog wat kwijt bij de kapper
olaplexkuur hier krijg je autisme vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee verven, wassen, knippen, olaplexkuur, stylen etc.
Nee, weinig behoefte aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kom we openen een klbsc in gc
nou ja iets beter dan de skyline van new yorkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:10 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze boven de bank gehangen
In de slaapkamer heb ik 2 Victoria Verbaansquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja iets beter dan de skyline van new york
hdpquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haarverf is kankerverwekkend vriendin
Mooi kan ik eindelijk mee met het niveau hier in de SCquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
olaplexkuur hier krijg je autisme van
Beestquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn haar zit soms tering nice en ik kam het alleen ff
welke?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In de slaapkamer heb ik 2 Victoria Verbaans
Ik zit hier 20 uur per dag wat denk jijquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt er nog een beetje magic getapt?
Wat sluit je elke post af met een emoticon, achterlijke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel. Als het onderwerp me aan staat zal ik hier regelmatig proberen te posten. Maar ik beloof niks.²
@Playboy69quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:31 schreef Bezsen het volgende:
Goed nieuws voor mensen die vaak bans hebben. Dit topic is niet meer onzichtbaar.
Erg fijn dat ik mijn vrienden zo altijd kan blijven volgen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:31 schreef Bezsen het volgende:
Goed nieuws voor mensen die vaak bans hebben. Dit topic is niet meer onzichtbaar.
Level upgrade?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:23 schreef vrijgevochten het volgende:
Wel bijzonder fijn dat Erasmus er niet meer is na zn levelupgrade
OPs 34. Een Borg Cube en de USS Voyager.quote:
Komt over een jaartje wel weer terug met een nieuwe kloonquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:23 schreef vrijgevochten het volgende:
Wel bijzonder fijn dat Erasmus er niet meer is na zn levelupgrade
Waarom die handklap?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando P1 WOW!
Max P2![]()
George P4. Prima.
Niet mijn top tien favo Taylor Swift nummer maar je mag er ook met mij over kletsen hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:11 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil met @:playboy69 over Fortnite praten
Aandachtsgeil mannetjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt over een jaartje wel weer terug met een nieuwe kloon
Is toch geinig manquote:
Snap hier helemaal niks van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
OPs 34. Een Borg Cube en de USS Voyager.
Gaming. Het doet erg pijn indien ik schiet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap hier helemaal niks van.
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gaming. Het doet erg pijn indien ik schiet.
Nou dan niet hè. Ga jij lekker balen.quote:
Van F-1 Watcher naar truthsayer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dan niet hè. Ga jij lekker balen.
Niet echt, je houding is echt belachelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dan niet hè. Ga jij lekker balen.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Niet echt, je houding is echt belachelijk
De Borg zijn ook rare lui. Weinig menselijks aan. In het spel bestrijd ik Borg met Berg of met Captain Janeway, The Doctor en B'Elanna Torres. Seven is wel handig, maar dan wil ik full borg bridge. Voyager bridge crew toch beter.quote:
Ik zou zeggen doe de gordijnen openquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het wordt hier opeens heel donker @:haags
Zou ik ook hebben gedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De Borg zijn ook rare lui. Weinig menselijks aan. In het spel bestrijd ik Borg met Berg of met Captain Janeway, The Doctor en B'Elanna Torres. Secen is wel handig, maar dan wil ik full borg bridge. Voyager bridge crew toch beter.
Vond het einde van Voyager wel heel matigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De Borg zijn ook rare lui. Weinig menselijks aan. In het spel bestrijd ik Borg met Berg of met Captain Janeway, The Doctor en B'Elanna Torres. Seven is wel handig, maar dan wil ik full borg bridge. Voyager bridge crew toch beter.
Ik ben gewoon populair.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt Abid aan je zijde, geeft toch stof tot nadenken
Kun je vinden. Het zijn veel seizoenen. Lastig einde indd. Vond ik met Enterprise ook. Toch genoten van de series.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond het einde van Voyager wel heel matig
Waar blijft die regenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kun je vinden. Het zijn veel seizoenen. Lastig einde indd. Vond ik met Enterprise ook. Toch genoten van de series.
Welkom terugquote:
Thanks chevygodjequote:
Leuk uitje gehad?quote:
Ja het was heel leuk maar ook vermoeiendquote:
Gelukkig hebben we morgen officiële rustdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het was heel leuk maar ook vermoeiend
Ging qua regen wel even los ja. Maar vooral rond 16.45 tot 17.30.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
tering wat is buienradar onbetrouwbaar. Hebben ze weer de voorspelling aangepast. Het zou nu droog moeten zijn
Jouw probleem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
tering wat is buienradar onbetrouwbaar. Hebben ze weer de voorspelling aangepast. Het zou nu droog moeten zijn
riep je niet zomaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ging qua regen wel even los ja. Maar vooral rond 16.45 tot 17.30.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het wordt hier opeens heel donker @:haags
Binnen nog 23quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daarom kwam ik ook even buurten.
15 graden nu
Geniet er lekker van maat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben ff weg. Rukken op porno casting. Laters....
Bedankt, fijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Problemen bij KNMI. Jullie krijgen een zeemans meteo straks.
Gelukkig, buienradar doet het niet dus ik heb geen idee wat voor weer het is momenteelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Problemen bij KNMI. Jullie krijgen een zeemans meteo straks.
Wat gaan we doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
oke om 18:50 ga ik gewoon, ga niet nog een uur wachten
Wees voorzichtig maat!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ga je met de auto?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
Nice. Ik kom er zo aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:46 schreef Aberkullie het volgende:
Zin in B&J maar ik heb mijn pyjama al aan
Bro ben je psychoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga even liggen. Ik hoop onweer vannacht.
komt door het goonenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus man het lijkt hier wel een regenwoudregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |