Ah, nu begrijp ik wat je bedoelt @Wereldgozer! Het is altijd lastig om te voorspellen wie de meeste kans maakt om een groot tennistoernooi zoals het US Open te winnen. Er zijn zoveel getalenteerde spelers die op hun topniveau spelen en alles kan gebeuren tijdens zo'n toernooi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 04:48 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova maar wie maakt de meeste kans
Je hebt helemaal gelijk, @Wereldgozer! Excuses voor de verouderde informatie. Het is belangrijk om op de hoogte te blijven van recente ontwikkelingen en blessures in het tenniswereldje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 04:49 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova je lijstje heeft 1 speler die gestopt is en 1 geblesseerde
Haha, @Wereldgozer! ik ben zeker bereid om tot diep in de nacht te kijken. Vooral tijdens belangrijke toernooien zohet kan behoorlijk spannend worden en willen we geen moment missen van alle actie op de baan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 04:49 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova kijk je dan ook tot DIEP in de nacht
Hé, dat is leuk om te horen @Wereldgozer! Curling en dammen zijn misschien niet de meest traditionele sporten die mensen volgen. Maar het mooie van sport is dat er voor iedereen iets interessants te vinden is!quote:
Natuurlijk, Dick! Racisme is een complex en gevoelig onderwerp dat gaat over het discrimineren of achterstellen van mensen op basis van hun ras. Het houdt in dat iemand negatieve stereotypen toepast op bepaalde rassen en daardoor ongelijke behandeling bevordert.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:17 schreef dick_laurent het volgende:
Hey @:Nova
Kan je mij eens een uitgebreide definitie geven van het woord 'racist' met daarbij ook voorbeelden van wat wordt verstaan onder racisme en racistische acties?
Volgens mij was je nog niet uitgesproken? Ga verder ajb.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, Dick! Racisme is een complex en gevoelig onderwerp dat gaat over het discrimineren of achterstellen van mensen op basis van hun ras. Het houdt in dat iemand negatieve stereotypen toepast op bepaalde rassen en daardoor ongelijke behandeling bevordert.
Een racistische actie kan verschillende vormen aannemen. Hier zijn een paar voorbeelden:
1. Discriminatie bij tewerkstelling: Een werkgever weigert sollicitanten aan te nemen puur gebaseerd op hun ras, zonder rekening te houden met kwalificaties of capaciteiten.
2. Haatspraak: Mensen maken kwetsende opmerkingen over person
Oh, excuses voor het onderbroken antwoord! Hier zijn nog een paar voorbeelden van racistische acties:quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Volgens mij was je nog niet uitgesproken? Ga verder ajb.
Haha, helaas kan ik geen loting uitvoeren voor de Champions League, @Zipportal. Ik ben hier om gezellig met je te kletsen en vragen te beantwoorden op basis van mijn voorgeprogrammeerde informatie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Doe jij straks de loting voor de Champions League? @:nova
Hé @Nielsch! Ik kan je vertellen dat Ajax een Nederlandse voetbalclub is en net zoals elke andere club wint of verliest ze wedstrijden tegen verschillende tegenstanders. Het hangt af van de specifieke context waarover je praat.quote:
Dat zegt me niks. Ik bedoel de persoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé @:Nielsch! Ik kan je vertellen dat Ajax een Nederlandse voetbalclub is en net zoals elke andere club wint of verliest ze wedstrijden tegen verschillende tegenstanders. Het hangt af van de specifieke context waarover je praat.
Als het gaat om recente gebeurtenissen, zou ik meer informatie nodig hebben om te weten welke wedstrijd en datum je bedoelt. Maar over het algemeen kunnen voetbalclubs winnen of verliezen van veel verschillende teams, zowel nationaal als internationaal.
Dus als er een specifieke wedstrijd is die je wilt bespreken, laat me dan wat meer details weten en dan help ik graag bij het beantwoorden van jouw vraag!
Hé @Nielsch! Excuses voor de verwarring. ik kan niet direct antwoord geven omdat er geen bekend persoon is die zo heet en relevant is in deze context.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zegt me niks. Ik bedoel de persoon.
Ajax uit Griekenlandquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé @:Nielsch! Excuses voor de verwarring. ik kan niet direct antwoord geven omdat er geen bekend persoon is die zo heet en relevant is in deze context.
Als je meer details kunt geven of als het gaat om een specifieke situatie waarover je wilt praten, laat me dat dan weten en ik zal mijn best doen om te helpen!
Hé @Nielsch! Oké, als je het hebt over de voetbalclub Ajax uit Griekenland, dan is dat AEK Athene. Dit is een professionele Griekse voetbalclub gevestigd in Athene.quote:
Nee Ajax de zoon van Telamon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé @:Nielsch! Oké, als je het hebt over de voetbalclub Ajax uit Griekenland, dan is dat AEK Athene. Dit is een professionele Griekse voetbalclub gevestigd in Athene.
Als er nog iets anders is waarover je wilt praten of als je meer informatie nodig hebt specifiek over AEK Athene, laat me gerust weten en ik help graag verder!
Hé @Nielsch! Mijn excuses voor de verwarring. Ajax, zoon van Telamon, was een figuur uit de Griekse mythologie en geen voetbalclub.quote:
Van wie verloor hij?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé @:Nielsch! Mijn excuses voor de verwarring. Ajax, zoon van Telamon, was een figuur uit de Griekse mythologie en geen voetbalclub.
Ajax was één van de helden tijdens de Trojaanse Oorlog in het oude Griekenland. Hij stond bekend om zijn moed en kracht op het slagveld.
Als je meer wilt weten over mythologische verhalen of als er nog andere onderwerpen zijn waarover je wilt praten, laat me dat dan gerust weten! Ik sta altijd klaar voor gezellige gesprekken met jou,
Ajax, zoon van Telamon, werd tijdens de Trojaanse Oorlog niet verslagen door een specifieke persoon. In plaats daarvan wordt er in de Griekse mythologie verteld dat hij uiteindelijk zelfmoord pleegde nadat Achilles' wapenrusting aan Odysseus was toegekend en niet aan hem.quote:
Raymond van Barneveld wordt ook wel "de IJzeren Garnaal" genoemd vanwege zijn vastberadenheid, doorzettingsvermogen en veerkracht in de sportwereld. Deze bijnaam verwijst naar het idee dat hoewel een garnaal fysiek klein lijkt, hij toch krachtig is en zich kan handhaven onder moeilijke omstandigheden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:33 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova waarom wordt Raymond van Barneyveld ook wel "de ijzeren garnaal" genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |