SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik kwam deze gisteren nog tegenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je akkoord gaat.
En jij wil dat gaan leren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kwam deze gisteren nog tegen
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
helpquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En jij wil dat gaan leren?
Je hoeft maar een paar klanken te weten en dan heb je alle woorden.quote:
success ermee, ik ga zo lijken opruimenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doe je zelf zo vaak en ik heb het wel eens eerder gezegd ik vond dat best meevallen..quote:
ja hij is nog niet geschikt voor de steam deck zag ik gisterenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
success ermee, ik ga zo lijken opruimen
verwarrend zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O nergens voor nodig, betekend dat je een hele goede band met je moeder hebt. Niets om voor te schamen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar vind het stiekem toch een beetje gênant dat ik als 30 jarige liever bij mijn mama slaap
niet volgens valvequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is nog niet geschikt voor de steam deck zag ik gisteren
Gelukkig niet. Drukverband.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je nieuw gips of hoeft dat niet na de operatie
Wat gaan ze maken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:10 schreef mschol het volgende:
1.5 jaar krijg ik een bouwplaats achter mn huis
Ik had wel vet lang gips met m'n pees. Is wel goed irritant jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Drukverband.
Nee ik was hondsdol geworden van nog een week gips
ohhhquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
niet volgens valve
hij werkt wel kennelijk: (maar dus nog niet vlekkeloos)
https://www.protondb.com/app/1040200
Ze krijgen per uur betaald he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jamaar geen zin in
doe daar gewoon geen 1,5 jaar over
Hier komt een hele nieuwbouwwijk. Zijn ze pas 10 jaar mee bezig en nog niets gebouwd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:10 schreef mschol het volgende:
1.5 jaar krijg ik een bouwplaats achter mn huis
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt een hele nieuwbouwwijk. Zijn ze pas 10 jaar mee bezig en nog niets gebouwd.
Ik heb die maandag en dinsdag ook vrij, extra lang weekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik een lang weekend
woensdag t/m zondag
ik wil die periode (januari dus) wel even vrij, maar moet eff kijken hoe het met de verbouwing gaat, als ik dan in allerlei geboor e.d. terechtkom stel ik het wel uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:23 schreef Karzai het volgende:
ik heb in januari een weekje aangevraagd om bij te komen van de feestdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.angstig en niet benaderbaar, echt wat voor "hond" is dat![]()
die krijg ik niet vrijquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die maandag en dinsdag ook vrij, extra lang weekend
lukt makkelijk toch? anders wat extra sushi eten om jezelf te verzwarenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
al windkracht 5 zie ik. moet zo naar de zara
ieuwquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ga voor het eerst kerst vieren in de zon
Op mijn werk is het dan ook piekseizoen, behalve op mijn afdeling, daar is het dan uitgestorvenquote:
goed geregeldquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op mijn werk is het dan ook piekseizoen, behalve op mijn afdeling, daar is het dan uitgestorven
ja maar kan daar ook lampjes doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
kerst = sneeuw, geen zon
want geen zon betekent: lampjes
Dat was toch een gerucht van vorige maand? Of is die weer opnieuw ergens gepostquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schijnt niet zo lekker te gaan in China. Xi zou een beroerte hebben gehad. Partij wil hem afzetten.
Zou wel voor het beste zijn denk ik. Meeste van wat China de laatste jaren heeft gedaan, is gefaald.
Mja ik loop meestal een half jaartje 'voor', dus ik ben de afgelopen maanden al druk bezig met alles voor de winter en kerstquote:
Ja, omdat hij ineens afwezig was. Hij is geloof ik 3 weken niet gezien. En toen werd hij gezien, en zag er zo matig uit dat men dacht dat het een bodydouble was. Maar komen nu weer berichten over, ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was toch een gerucht van vorige maand? Of is die weer opnieuw ergens gepost
ahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik loop meestal een half jaartje 'voor', dus ik ben de afgelopen maanden al druk bezig met alles voor de winter en kerst
Niet te zuipen hequote:
Ik heb toen 9 dagen in het ziekenhuis gelegen, lag alleen dus lekker mijn senseo mee laten nemen en daar neer gezetquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil die periode (januari dus) wel even vrij, maar moet eff kijken hoe het met de verbouwing gaat, als ik dan in allerlei geboor e.d. terechtkom stel ik het wel uitDan snap ik wel dat zo'n lieve hond vermist is. Als z'n baasjes hem angstig en niet benaderbaar hebben gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.angstig en niet benaderbaar, echt wat voor "hond" is datAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
met een bbqquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ga voor het eerst kerst vieren in de zon
Oeh dat is wel een top idee jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toen 9 dagen in het ziekenhuis gelegen, lag alleen dus lekker mijn senseo mee laten nemen en daar neer gezet
zei je weer dat ze je maar weer naar het toilet moesten tillenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
verpleegster kwam medicatie rondbrengen. Zegt je krijgt van mij vast een zakje voor de ontlasting. Ik dacht echt wtf, moet ik nu in een zakje gaan kakken ofzo, maar ze bedoelde laxeermiddelpoeder![]()
Dat ga ik zo wel vragen jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zei je weer dat ze je maar weer naar het toilet moesten tillen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
verpleegster kwam medicatie rondbrengen. Zegt je krijgt van mij vast een zakje voor de ontlasting. Ik dacht echt wtf, moet ik nu in een zakje gaan kakken ofzo, maar ze bedoelde laxeermiddelpoeder![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
Uhm, ok. En ik maar m'n best doen om BH's te vinden waarin je dat juist niet zietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
je kan dus een bh kopen met voor in gemaakte tepel afdrukken
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Als je niet zulke grote booba's hebt maar wel wil hoeënquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
je kan dus een bh kopen met voor in gemaakte tepel afdrukken
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Boomerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uhm, ok. En ik maar m'n best doen om BH's te vinden waarin je dat juist niet ziet
mjaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je niet zulke grote booba's hebt maar wel wil hoeën
ja is het ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja sorry maar vind het echt ongepast om zo rond te lopen, zeker op het werk
Hier lopen ook mensen in korte broek somsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet professioneel nee. Als je gewoon braless gaat in je vrije tijd dan kan het primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo mijn ALLERBESTE VRIENDquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier lopen ook mensen in korte broek soms
ik ga altijd bralessquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee niet professioneel nee. Als je gewoon braless gaat in je vrije tijd dan kan het prima
en dat met mijn C cupquote:
In het bijzonder die van dud.quote:
Dat noem ik geen borsten meer dat is bergbeklimmen voor gevorderden.quote:
dat hebben ze gedaan? teringquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ga ik zo wel vragen ja
Ja hoiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke bestemming?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:29 schreef Haags het volgende:
Zat uit nieuwsgierigheid te kijken voor een weekje weg richting de zon in de herfsfvakantie.
Wat ik voor 2 weken betaalde in de zomer betaal je nu voor amper een weekthe fuck hey
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O ja dat was vorig jaar ook zo duur in november dat we voor iets meer naar Cuba zijn gegaan met veel mooier en rustiger strand.quote:
Das me ff iets te ver voor een weekje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat was vorig jaar ook zo duur in november dat we voor iets meer naar Cuba zijn gegaan met veel mooier en rustiger strand.
daar heb je van die hele handige dingen voor in bedquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Is toch normaal dat je iemand die niet kan lopen naar het toilet helpt
Paar uur extra in een vliegtuig zijn zo voorbij...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Das me ff iets te ver voor een weekje.
Ja maar je bent eigenlijk gewoon al 2 complete dagen kwijt. Hou je er 5 over... mehquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Paar uur extra in een vliegtuig zijn zo voorbij...
Maar eenmaal daar sta je eerst nog een hele tijd met z'n allen voor 1 open douanekantoortje dat elke 10 minuten sluit om god weet welke reden, en dan nog paar uur naar je hotel als je niet in Havana verblijft. Zou het ook niet doen voor een weekjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Paar uur extra in een vliegtuig zijn zo voorbij...
Ja uh neequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb je van die hele handige dingen voor in bed
hier ookquote:
Maar die dagen zijn ook al "kapot" als je de kanaries op gaat zoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar je bent eigenlijk gewoon al 2 complete dagen kwijt. Hou je er 5 over... meh
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar eenmaal daar sta je eerst nog een hele tijd met z'n allen voor 1 open douanekantoortje dat elke 10 minuten sluit om god weet welke reden, en dan nog paar uur naar je hotel als je niet in Havana verblijft. Zou het ook niet doen voor een weekje
Ja alleen vertrek je dan 's ochtends vroeg dus heb je in ieder geval de middag/avond nog. En op terugreis vertrek je pas veelal in de avond dus heb je ook nog wel op z'n minst een halve dag daar. Is toch net ff anders vind ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar die dagen zijn ook al "kapot" als je de kanaries op gaat zoeken.
[..]
Ik zie het probleem niet
Dagje Scheveningen, lekker johquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja alleen vertrek je dan 's ochtends vroeg dus heb je in ieder geval de middag/avond nog. En op terugreis vertrek je pas veelal in de avond dus heb je ook nog wel op z'n minst een halve dag daar. Is toch net ff anders vind ik.
Alleen voor de prijs zoals nu bekend, no way. Dan boek ik wel midweekje in eigen land of zo.
Hier ookquote:
Das echt vergane glorie. Kijkduin is op dit moment helemaal hot, na al die verbouwingen.quote:
Doe mij Duindorp maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Das echt vergane glorie. Kijkduin is op dit moment helemaal hot, na al die verbouwingen.
Kuil graven, vlaggetjes er omheen, krat bier. Klaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Das echt vergane glorie. Kijkduin is op dit moment helemaal hot, na al die verbouwingen.
BIEEEEEEERquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kuil graven, vlaggetjes er omheen, krat bier. Klaar
quote:
Dit heeft een groot "Wij van WC-Eend" gehaltequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
heehoiquote:
zo'n dagje waarbij je meteen vanuit bed begint met drinken is wel leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, maar je moet natuurlijk doen waar je zin in hebt
Dat is alleen tijdens een "lads lads lads" weekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heehoi
[..]
zo'n dagje waarbij je meteen vanuit bed begint met drinken is wel leukeindigt vaak ook rond 5 oid
flatfestijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heeft een groot "Wij van WC-Eend" gehalte
Proficiatquote:
wat is dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is alleen tijdens een "lads lads lads" weekend
Pooh nee daar ben ik wel te oud voor nu hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:14 schreef Crack_ het volgende:
zo'n dagje waarbij je meteen vanuit bed begint met drinken is wel leukeindigt vaak ook rond 5 oid
Ok. Kak jij lekker in een stalen bak terwijl iedereen je kont inkijkt, ga ik gewoon beschaaft op het toilet.quote:
Zo'n weekend van Britse gasten die dan een heel weekend dronken zijn in het buitenland, die schreeuwen altijd "lads lads lads"quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dat?
Ik heb het al jaren niet gedaan eigenlijk. Misschien een ontbijtje met bubbels oid tussendoor, ook heerlijk
Dat heet toch gewoon vrijdag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heehoi
[..]
gewoon gordijntje dicht en niet miepen jijquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Kak jij lekker in een stalen bak terwijl iedereen je kont inkijkt, ga ik gewoon beschaaft op het toilet.
Walgelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)en-krijgt-boete.html
Ja mag ik het gewoon lekker zelf weten dank uquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon gordijntje dicht en niet miepen jij
pietluttig geneuzel van sommige mensen
hoezo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pooh nee daar ben ik wel te oud voor nu hoor
ohboyquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo'n weekend van Britse gasten die dan een heel weekend dronken zijn in het buitenland, die schreeuwen altijd "lads lads lads"
bij jou misschien welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heet toch gewoon vrijdag?
Ja kan ik met de auto heenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kijk eens voor een weekje Cap d'Agde, @:Haags
Dus eigenlijk een "lekker met de meiden" weekend?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo'n weekend van Britse gasten die dan een heel weekend dronken zijn in het buitenland, die schreeuwen altijd "lads lads lads"
Ik twijfel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:33 schreef gianni61 het volgende:
gaat het nog steeds over Dimmy's stoelgang?
Nee, lekker met de meiden is toch een beetje manicure en prosecco met een chickflick?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een "lekker met de meiden" weekend?
You summer child.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, lekker met de meiden is toch een beetje manicure en prosecco met een chickflick?
Als je moe bent of als je verzuring in je benen hebt, kan je ze niet bellen, hè.quote:
Die zijn goor, dus waarom zou je (m/v/x overigens, gender aan drank hangen heb ik nooit gesnapt).quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
altijd zo denigrerend, sinds wanneer doen vrouwen om 9 uur 's ochtends jagerbombs?
Kan met gemak hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je moe bent of als je verzuring in je benen hebt, kan je ze niet bellen, hè.
Denk dat ze dan weer ophangen tbhquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen ze je dan even aanduwen?
Dat er blijkbaar transvrouwen zijn die het perse nodig vinden om alle vrouwelijke ruimte te koloniseren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vindt je precies walkgleijk?
...huehue?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen ze je dan even aanduwen?
Ja enig hèquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:33 schreef gianni61 het volgende:
gaat het nog steeds over Dimmy's stoelgang?
Ik heb er op zich niets op tegenquote:
Ja ok, bellen kan wel, maar ze zullen niet langskomen.quote:
Ik hang nu een gender aan jagerbombs, omdat het nogal stereotype is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn goor, dus waarom zou je (m/v/x overigens, gender aan drank hangen heb ik nooit gesnapt).
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)en-krijgt-boete.html
Wat boeit dat nou weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat er blijkbaar transvrouwen zijn die het perse nodig vinden om alle vrouwelijke ruimte te koloniseren.
En deze dame is echt totaal niet passabel
Neemt niet weg dat je ook zonder gore "mannendrankjes" prima je een weekend naar de tyfus kan zuipen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hang nu een gender aan jagerbombs, omdat het nogal stereotype is.
Maar sommige shotjes zijn wel lekkerder dan anderequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Shotjes drink je sowieso toch niet echt voor de lekker. Sommige zijn minder vies en sommige zijn wel oke maar drink ze voornamelijk voor het snelle 'hihahotjes'
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar sommige shotjes zijn wel lekkerder dan andere
Ja, prosecco, dat zei ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je ook zonder gore "mannendrankjes" prima je een weekend naar de tyfus kan zuipen.
Zodra de shotjes op tafel komen, zijn de hihahotjes er meestal al wel en is het eerder een "ik ben al te ver heen om te beseffen dat ik morgen dood ga gaan".quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Shotjes drink je sowieso toch niet echt voor de lekker. Sommige zijn minder vies en sommige zijn wel oke maar drink ze voornamelijk voor het snelle 'hihahotjes'
vanavond weer.quote:
Consistentie was goed, lekker stevig maar niet te hard. Drukkracht was soepel en ik schat ongeveer 0.3 Couric. 8/10 Solide keutelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er op zich niets op tegen
Ik ga niet het ene gore door het andere vervangen.quote:
shotje salamari om mee te beginnen let's goooooooooquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra de shotjes op tafel komen, zijn de hihahotjes er meestal al wel en is het eerder een "ik ben al te ver heen om te beseffen dat ik morgen dood ga gaan".
Tja de waarheid is hard.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan lekker samen
Negeer elkaar of doe normaal
hoeveel papiertjes heb je nodig gehad voor het streepvrij was?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Consistentie was goed, lekker stevig maar niet te hard. Drukkracht was soepel en ik schat ongeveer 0.3 Couric. 8/10 Solide keutel
Lol, niet gewoon de halve fles, amateurs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
shotje salamari om mee te beginnen let's gooooooooo
@:speedfight @:jimbo @:notorious_roy
Ja en die willen ze graag voor biologische vrouwen houden. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer.
Het is toch geen datingapp, het is gewoon een keuvelapp.
Fucking ranzigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:43 schreef Crack_ het volgende:
Welke vinden jullie het smerigst? Ik denk dat ik voor goldstrike ga
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra de shotjes op tafel komen, zijn de hihahotjes er meestal al wel en is het eerder een "ik ben al te ver heen om te beseffen dat ik morgen dood ga gaan".
jaaa, ik moet ook nog even kijken vanaf hoe laat ik kan maar denk half zes/zes uurquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond weer.
we moeten nog even kijken waar we gaan eten
jaquote:
Hier is het ook afzien; en meteen slecht slapen ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:47 schreef Dven het volgende:
Gisteren twee halve liters op en wat later naar bed gegaan. Gelijk katerig. Niets meer gewendalcoholvrij leven is geen sinecure
Beerenburgquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:43 schreef Crack_ het volgende:
Welke vinden jullie het smerigst? Ik denk dat ik voor goldstrike ga
er moet ook nog bier gedronken wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, niet gewoon de halve fles, amateurs.
Ik heb eigenlijk wel zin in de utrechter maar weet niet of we daar nog terecht kunnen. Het is wel makkelijk met naar de tivoli lopen want zit er tegenoverquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]ohja, dat kan ook
Ik ben meer van het *3 sec binnen*.. dusss, shotje?![]()
[..]
jaaa, ik moet ook nog even kijken vanaf hoe laat ik kan maar denk half zes/zes uur![]()
WAAR HEBTU ZIN IN
[..]
ja![]()
5 keer vegen denk ik dus 15 velletjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel papiertjes heb je nodig gehad voor het streepvrij was?
brave kwiwiquote:
Bronquote:It is not lawful to make decisions about whether a person is a woman based on how feminine they appear," Gerber said.
Dagelijks drinken is wat dat betreft topsport en vergt mentaal ook enorm veel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook afzien; en meteen slecht slapen ook.
Ook verwijderen van alle apps.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bron
Op zich is dit wel weer een valide punt trouwens, genoeg biologisch geboren vrouwen die eruit zien als een vent of optisch twee kanten op kunnen.
Doet me denken aan die datingsite voor mooie mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook verwijderen van alle apps.
Godverdomme toepenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:50 schreef McGrath het volgende:
Shotje jagermeister is standaard voor de verliezer van een potje toepen
Daar zijn we allemaal lid van toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan die datingsite voor mooie mensen.
En wie beslist of iemand mooi is dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan die datingsite voor mooie mensen.
Nou ja ik kom niet uit het oostenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme toepen
Dat is toch één of ander kaartspel uit het oosten?
Een winter dagelijks wel gespeeld. Maar dat is inmiddels bijna 20 jaar geleden dus ik herinner me er niet al te veel meer vN
Komt door al die shotjes zekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme toepen
Een winter dagelijks wel gespeeld. Maar dat is inmiddels bijna 20 jaar geleden dus ik herinner me er niet al te veel meer vN
Nee, alleen jij en Flesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook niet in Riga die soort hoestdrank dingen?
Gezellig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:53 schreef Elvi het volgende:
De eerste week werk zit erop, en covid gaat nu alweer rond in het teamdaar gaan we weer
De andere usersquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie beslist of iemand mooi is dan?
Ik overtoep!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme toepen
Een winter lang bijna dagelijks wel gespeeld. Maar dat is inmiddels bijna 20 jaar geleden dus ik herinner me er niet al te veel meer vN
Ja ben ik toen die kleine 4 was geweest. Maar ook wel vrij lang vliegen was dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
@:haags
kaapverdie schijnt ook een goede zonbestemming te zijn
Werd in braboland ook gespeeldquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme toepen
Een winter lang bijna dagelijks wel gespeeld. Maar dat is inmiddels bijna 20 jaar geleden dus ik herinner me er niet al te veel meer vN
Hier spelen ze iets dan 'jassen' heet, maar snap geen bal van de puntentellingquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik overtoep!
Was volgens mij iets wat op klaverjassen leek. Verder weet ik het ook niet meer zo goed.
Nooit dus?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik voor de eerste keer covid ga krijgen.
Zodra ik in contact ga komen met mensen, waarschijnlijk, hihaho
Als jij wint, krijgt je sowieso minder punten dan wanneer iemand anders het speelt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier spelen ze iets dan 'jassen' heet, maar snap geen bal van de puntentelling
Ik ook niet. Eventjes googelen leert me dat het ontstaan is uit een aantal Duitse kaartspellen dus dat zal wel ongeveer kloppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nou ja ik kom niet uit het oosten
Is dat ook in tweetallen zoals klaverjassen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier spelen ze iets dan 'jassen' heet, maar snap geen bal van de puntentelling
Dat hebben wij zomers lang op de camping gespeeld. Hele competities hadden we.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Als je met zijn tweeën bent is "stressen" heel leuk.
Verliezer neemt ook een shotje
Nee dat niet, is ieder voor zich. Het is een spel dat ik nog nooit eerder gespeeld (of van gehoord) had.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat ook in tweetallen zoals klaverjassen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je een meisje van 13 ben vast welquote:
Net als yahtzee, toch @Dr_Flash?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:58 schreef Dven het volgende:
We kingen meestal omdat het een simpel spel voor vier is en een spel een klein half uur duurt. Precies voldoende voor een nieuwe halve liter voor de volgende speelronde dus
De personen die als nr. 3 en 4 geëindigd zijn betalen hdt bier voor nr. 1 en 2.
Prima terrasvermaak.
Geil.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel het witte boterhammen spel.
Niet zo tof doen, vriend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een meisje van 13 ben vast wel
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel het witte boterhammen spel.
Kingen ken ik als balspel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:58 schreef Dven het volgende:
We kingen meestal omdat het een simpel spel voor vier is en een spel een klein half uur duurt. Precies voldoende voor een nieuwe halve liter voor de volgende speelronde dus
De personen die als nr. 3 en 4 geëindigd zijn betalen hdt bier voor nr. 1 en 2.
Prima terrasvermaak.
Keezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:00 schreef Haags het volgende:
Wij deden ook weleens mens erger je niet voor 6 personen. Werd je eraf gelazerd moest je ook shotjes drinken. Dat was op gegeven moment ook vrij dodelijk...
Van die vierkantjes waar je in moet staan en het doel is om de king te worden.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Geen puur kaartspel, maar ik heb deze nog in de kast liggen.
[ afbeelding ]
Ja precies dat inderdaad!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die vierkantjes waar je in moet staan en het doel is om de king te worden.
Basisschoolherinneringen waarvan ik noet wist dat ik ze had
ik ken het spel niet, maar exploding kittens op netflix vind ik wel grappigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Geen puur kaartspel, maar ik heb deze nog in de kast liggen.
[ afbeelding ]
Dont fuck with cats.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken het spel niet, maar exploding kittens op netflix vind ik wel grappig
quote:
quote:
nu weet ik niet of ik dit wil opzoekenquote:
Ik heb veel true crime docu's gezien en dit vond ik wel 1 van de heftigste.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nu weet ik niet of ik dit wil opzoeken
Snel zijn het begint hier nu te regenenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, melk ook niet
ga mij zo maar aankleden en even shoppen
Ik ook terwijl qua moorden er maar een wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb veel true crime docu's gezien en dit vond ik wel 1 van de heftigste.
denk dat ik mezelf wel als goed kan omschrijvenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Vinden jullie jezelf goede of slechte mensen en waarom?
Ja jij komt wel in de hemelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik mezelf wel als goed kan omschrijven
Daar zitten allemaal zeebeestjes op je te wachten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat daar rode panda's zitten
En waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik mezelf wel als goed kan omschrijven
Moet het perse zo zwart-wit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Vinden jullie jezelf goede of slechte mensen en waarom?
FAKE NEWS!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
Triest.
[ afbeelding ]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)in-bushokje-in-dalen
Kende gij mij voor wakker makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat precies?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me echt af of het een act is.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Kende gij mij voor wakker maken![]()
Ja in het noordwesten. Maar valt wel mee hier. Windkracht 6 à 7 max tot nu toe hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja zou het niet gaan stormen bij jou?
Herfstquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:53 schreef essnhills het volgende:
En het regent af en toe.
Dus gewoon herfstweer vandaag
Nog ff verkoeling voor de warmte volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |