SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik kwam deze gisteren nog tegenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je akkoord gaat.
En jij wil dat gaan leren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kwam deze gisteren nog tegen
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
helpquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En jij wil dat gaan leren?
Je hoeft maar een paar klanken te weten en dan heb je alle woorden.quote:
success ermee, ik ga zo lijken opruimenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doe je zelf zo vaak en ik heb het wel eens eerder gezegd ik vond dat best meevallen..quote:
ja hij is nog niet geschikt voor de steam deck zag ik gisterenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
success ermee, ik ga zo lijken opruimen
verwarrend zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O nergens voor nodig, betekend dat je een hele goede band met je moeder hebt. Niets om voor te schamen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar vind het stiekem toch een beetje gênant dat ik als 30 jarige liever bij mijn mama slaap
niet volgens valvequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is nog niet geschikt voor de steam deck zag ik gisteren
Gelukkig niet. Drukverband.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je nieuw gips of hoeft dat niet na de operatie
Wat gaan ze maken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:10 schreef mschol het volgende:
1.5 jaar krijg ik een bouwplaats achter mn huis
Ik had wel vet lang gips met m'n pees. Is wel goed irritant jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Drukverband.
Nee ik was hondsdol geworden van nog een week gips
ohhhquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
niet volgens valve
hij werkt wel kennelijk: (maar dus nog niet vlekkeloos)
https://www.protondb.com/app/1040200
Ze krijgen per uur betaald he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jamaar geen zin in
doe daar gewoon geen 1,5 jaar over
Hier komt een hele nieuwbouwwijk. Zijn ze pas 10 jaar mee bezig en nog niets gebouwd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:10 schreef mschol het volgende:
1.5 jaar krijg ik een bouwplaats achter mn huis
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt een hele nieuwbouwwijk. Zijn ze pas 10 jaar mee bezig en nog niets gebouwd.
Ik heb die maandag en dinsdag ook vrij, extra lang weekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik een lang weekend
woensdag t/m zondag
ik wil die periode (januari dus) wel even vrij, maar moet eff kijken hoe het met de verbouwing gaat, als ik dan in allerlei geboor e.d. terechtkom stel ik het wel uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:23 schreef Karzai het volgende:
ik heb in januari een weekje aangevraagd om bij te komen van de feestdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.angstig en niet benaderbaar, echt wat voor "hond" is dat![]()
die krijg ik niet vrijquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die maandag en dinsdag ook vrij, extra lang weekend
lukt makkelijk toch? anders wat extra sushi eten om jezelf te verzwarenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
al windkracht 5 zie ik. moet zo naar de zara
ieuwquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ga voor het eerst kerst vieren in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |