Mijn sixpack is een fust geworden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar mijn buik begint toch behoorlijk te groeien
is goed maatjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan dus maar condooms blijven gebruiken. Zo moeilijk is dat ook weer niet
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:48 schreef Paul het volgende:
ik ga me niet steriliseren hoor hihi, er moeten ooit nog klonen van mij op fok komen
zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]dacht dat jij geen kinderen wilde?
Niet? Mmmm dat valt tegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan heul niet zwanger raken.
Misschien maakt haar dat onrustig en wil ze nu kinderen 😲quote:
ik heb er idd vaag over gedaan vanaf dag 1quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien maakt haar dat onrustig en wil ze nu kinderen 😲
Wie weet nekt je dat nu 🤔quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb er idd vaag over gedaan vanaf dag 1
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond vandaag in mijn oude huis en toen zei ik tegen mezelf: ik wil naar huis. Dus ik heb onbewust eigenlijk mijn nieuwe huis als thuis bestempeld
Dit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kinderen zijn voor andere mensen zeg ik altijd.
Das snelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond vandaag in mijn oude huis en toen zei ik tegen mezelf: ik wil naar huis. Dus ik heb onbewust eigenlijk mijn nieuwe huis als thuis bestempeld
Vind je? Proces van 2 maanden hoorquote:
Dat vind ik snelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind je? Proces van 2 maanden hoor
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vogeltjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Fijn dat je dat voelt bij je nieuwe huis.
Jaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |